Guest Bajbusek Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Podejrzewam paski klinowe. Jak odpale auto po dluzszym postoju to piszczy przez 2 sekundy a potem slychac wyrazne cykanie w okolicach (szemranie) w okolicach alternatora - czy to paski tak halasuja ? Czy mozna to czyms "przesmarowac" czy paski do wymiany (sa chyba 2, jeden na alternatorze a drugi na pompie?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Albin Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 sprawdź naciąg paków oraz czy nie są popękane.Można bardzo delikatnie prysnąć oliwką jeśli są odpowiednio naciągnięte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Zrob tak jak radzi Albin, pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Addagio Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Jak będziesz sprawdzał paski, to sprawdź przy okazji w jakim stanie masz alternator. To rzadkie przypadki, ale piszczenie bierze się czasami z pękniętej obudowy alternatora - wtedy jest efekt taki, jakbyś miał ciągle zużyty pasek, czyli po dłuższym postoju wchodzi troszkę wilgoci i piszczy. Wymieniasz pasek i znowu słyszysz to samo. Cykanie miałem właśnie w takiej sytuacji (pęknięta obudowa -ale nie w Nissanie) - jak przez piszczenie (poślizg) ładowanie spada poniżej określonego poziomu wtedy słyszałem cyknięcie (jakby się jakiś przekaźnik uruchamiał), ale równocześnie na chwilkę zapalała się kontrolka ładowania. Po jakimś czasie zacząłem słyszeć pracę alternatora i wtedy przyszedł czas na jego wymianę Nie polecam jednak pryskać pasków żadnymi oliwkami - paski (zamienniki) są tanie, wystarczy je wymienić jak są już zużyte i masz przynajmniej pewność, że na trasie nie zerwie Ci się w diabły, bo wtedy jest problem. Pzdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.