soul Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 WItam, dzisiaj podczas jazdy w pewnym momencie poczułem ze lewarek skrzyni b. stał sie strasznie lużny... na biegu jalowym lata sobie w kazda strone.... po wrzuceniu biegu trzyma sie mniej wiecej ale i tak jest luzniejszy niz wczesniej... czuc wyraznie brak oporu przy chwytaniu za drązek... wszystkie biegi wchodza normalnie. jakas sprezynka? wydaje mi sie ze k10 nie ma sprezynki przy lewarku. nie mam aktualnie dostepu do kanalu. Moge z tym jezdzic? co to moze byc pzdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeXaN Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 są sprężynki od spodu auta- pewnie pękła albo spadła; bez kanału albo najazdu sie nie obędzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soul Posted November 28, 2006 Author Share Posted November 28, 2006 a orientujesz sie skad ewentualnie mozna podpasowac? jezeli pekła Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest blazej Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Ale drążek nie odbija jak pociągniesz go w lewo czy urywają się gumy trzymające drążek? Jeżeli tylko nie odbija to wystarczy włożyć jakąkolwiek sprężynkę. Jeżeli mocowania powoli mówią dowidzenia to są w ASO za "jedyne" 150zł za sztukę. A potrzebne są dwie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soul Posted November 28, 2006 Author Share Posted November 28, 2006 mocowania mam przerobione zaaplikowałem mocowania od skrzyni biegów od maluszka wlasnie bylem na kanale, zardzewiała spręzynka i odpadła, załozyłem ją tak narazie by było ale straciła swoje własciwości juz musze założyć nową krótszą i bedzie git... czy wy tez macie wolną przestrzen miedzy karoserią samochodu a mocowaniem lewarka??? ... u mnie jest jakies 2cm na wysokosc... co czyni tym samym wielką dziure ... az dziw ze nie przedostaje sie tamtendy woda i brud dziwne .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest blazej Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Od góry patrząc lewarek jest właśnie tak z 1-2cm pod karoserią, na to idzie guma, później blacha trzymająca gumę no i tunel środkowy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soul Posted November 28, 2006 Author Share Posted November 28, 2006 Od góry patrząc lewarek jest właśnie tak z 1-2cm pod karoserią, na to idzie guma, później blacha trzymająca gumę no i tunel środkowy. no tak ale dziura jest jak sie patrzy ... te 1 - 2 cm jak palca wlozyc to mozna dotknac spodu karoserii od strony asfaltu przynajmniej u mnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 ja mam podobny problem tzn od centra skrzyni w stroen 1-2 biegu mam lekki opór a od centra w strone 5-R mam mocniejszy opur. widac poprzendi wlasciciel zadko urzywał 5 tki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soul Posted December 4, 2006 Author Share Posted December 4, 2006 to akurat jest normalne (chyba) ... tzn... ja tez tak mam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 od centra skrzyni w stroen 1-2 biegu mam lekki opór a od centra w strone 5-R mam mocniejszy W prawo ma być trochę mocniejszy, ale, czy z 1-2 lewarek powraca sam do 'centra'? Pytam, bo spręzynka za to odpowiedzialna lubi pęknąć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 b12 wraca wraca le ruznica miedzy w lewo lewar a w prawo oporu sprezyn jest bagatelna podejrzewam ze tak jak mowisz lubi pekac i zostala zatsosowana jakas lzejsza sprezyna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gray5 Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 hmm z wrzucaniem na 5 moze masz wogole zapieczony trochce drazek , u mnie ciezko biegi wchodzily , rozkrecilem jak sie da pod spodem posmarowalem , i luzik wszystko gladkochodzi;] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 moze masz wogole zapieczony trochce drazek moglbys to bardziej sprecyzowac ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 moglbys to bardziej sprecyzowac ??? Na drążku, przy samej skrzyni jest krzyżak z tulejkami. Jeśli te tulejki są pozapiekane w krzyżaku, to też dźwignia nie będzie chodziła jak trzeba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 o i to sie nazywa odpowiedz no to jutro sobie przesmaruje w miedzy czasie gdy bede bawil sie czunikiem wstecznego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gray5 Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 strasznie cięzko wychodzą te plastikowe tulejki pod drakiem zmiany biegów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ABT Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 no dobra a jak sie mi samochod toczy np 10/h to czemu strasznie ciezko mi wbic pierwszy bieg a inne wchodza jak w maslo ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gray5 Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 dzieje sie tak , zebys niepopsuł skrzyni biegów w sumie jedynka sluzy do ruszania, reszte uzywasz w czasie jazdy, jak sie stoi to normalnie wchodzi;] pewnie;] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest emek1977 Posted January 25, 2007 Share Posted January 25, 2007 WItam, dzisiaj podczas jazdy w pewnym momencie poczułem ze lewarek skrzyni b. stał sie strasznie lużny... na biegu jalowym lata sobie w kazda strone.... po wrzuceniu biegu trzyma sie mniej wiecej ale i tak jest luzniejszy niz wczesniej... czuc wyraznie brak oporu przy chwytaniu za drązek... wszystkie biegi wchodza normalnie. jakas sprezynka? wydaje mi sie ze k10 nie ma sprezynki przy lewarku. nie mam aktualnie dostepu do kanalu. Moge z tym jezdzic? co to moze byc pzdr. Ja miałem podobny problem i okazało się że to kulka trzymająca biegi.Wymienili i jest oki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.