Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Nasze Polskie paliwo jest do bani!!!


Guest mariuszle

Recommended Posts

Guest mariuszle

Mam nissana td 99r i zapala mi się kontrolka check.

Wyświetla mi błąd kod 18 czyli nastawnik dawki paliwa ale po zatankowaniu paliwa

w Niemczech ani razu nie zapaliła się.

W Polsce tankuje paliwa v-power , verva ale raz pokusiłem śie na tanie paliwo z prywatnej

stacji i kotrolka paliła się cały czas a co najgorsze doszły dodatkowe problemy auto potrafiło zgasnąć puszczeniu na luz.

Mam znajomego co ma peugota 605 2.1 tdi 2000r i te same objawy.

Czy uwas są podobne objawy?

Link to comment
Share on other sites

czesc!! mój ojciec jezdzi Mitshubishy space star i mial taki sam problem, pojechal do serwisu i kazali mu wyjezdzic paliwo praktycznie do zera i wlac paliwo na innej stacji. pomoglo.

Link to comment
Share on other sites

Guest j_jasiu
Mam nissana td 99r i zapala mi się kontrolka check.

Wyświetla mi błąd kod 18 czyli nastawnik dawki paliwa ale po zatankowaniu paliwa

w Niemczech ani razu nie zapaliła się.

W Polsce tankuje paliwa v-power , verva ale raz pokusiłem śie na tanie paliwo z prywatnej

stacji i kotrolka paliła się cały czas a co najgorsze doszły dodatkowe problemy auto potrafiło zgasnąć puszczeniu na luz.

Mam znajomego co ma peugota 605 2.1 tdi 2000r i te same objawy.

Czy uwas są podobne objawy?

 

Myślę że przepłacasz za V-power, tankuj normalny ON i będziesz miał spokój, po Vervie miałem to samo, jak zacząłem tankować normalny ON z Neste A24 wszystko spoko. Kontrolka raz się zaświeciła po zatankowaniu Vervy. Wg mnie paliwo V-power oraz Verva (czyli te droższe) zawiera więcej wody wchłanianej z otoczenia. Dlaczego? A no dlatego, że to paliwko jest rzadziej kupowane dłużej zalega w zbiornikach łapie więcej wody i jest troszku starszawe. Dobra rada, wyjeździj co masz zatankuj do pełna zwykłej i jeździj, usterka przejdzie sama.

Link to comment
Share on other sites

Guest maddrajwer

Potwierdzam , sam do starutkiego mojego fordzika lalem ON z neste i autko sporo lepiej jezdzilo.Ponadto wychodzilo sporo ekonomiczniej niz na ropie z shella

Link to comment
Share on other sites

Guest j_jasiu
Potwierdzam , sam do starutkiego mojego fordzika lalem ON z neste i autko sporo lepiej jezdzilo.Ponadto wychodzilo sporo ekonomiczniej niz na ropie z shella

 

Mają paliwko z Lotosu

Link to comment
Share on other sites

Mi ropa zabiła astrę II 2.0 DTi w maju, po zatankowaniu (kwasu) trzeba było wymienić pompę wtryskową i zbiornik paliwa, koszt, hm....cóż......5000zł. Opel w dieslu to pomyłka. Teraz mam PW11.144 w benzynie, przynajmniej ceny części i napraw są niższe, a i komfort dużo lepszy niż w astrze. Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

potwierdzam chciałem zrobić dobrze mojej P11 i mam podobne objawy spadanie obrotów do 500 na luzie. Skończe zbiornik i powracam do normalnej ropy.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...