Guest baxter Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 Witam Mam problem maly. Mianowicie wymienialem wachacze w swojej p10 i pojechalem na zbierznosc i koles mnie wziol na szarpaki patrzy jedna strona luz a druga - ze jakis gorny sworzen ma luz gdzie ten sworzen jest bo ja wogole to kolesie nie rozumialem. mowil cos ze wyrzej od sworznia na wachaczu. i co wtedy trzeba kupic sam sworzen czy cos komplet? Prosze o pomoc fotki mile widziane - wzrokowo bym choc obral moja nysa : p10 2.0 bezyna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Raf4rb Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 Najczęściej luzy są w miejscach gdzie strzałki, czyli albo wybite łożyska tam gdzie strzałka numer 1, temat właśnie przerabiany na forum i tam dowiesz się więcej, albo wachacz górny do wymiany, może też mieć luz sworzeń w dolnym wachaczu ale piszesz o jakimś górnym sworzniu. strzałka 3 sworzeń dolnego wachacza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted December 2, 2006 Share Posted December 2, 2006 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ghlight=#270636 To jest jeden z tematów, właśnie na ten temat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest baxter Posted December 2, 2006 Share Posted December 2, 2006 Mechanikowi chyba o to chodzilo co ja zaznaczylem i napisalem co to ? tak wlasciewie co to ?? jesli mozna wiedziec Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted December 2, 2006 Share Posted December 2, 2006 To jest czop zwrotnicy, czyli element całej zwrotnicy. Element dlatego, bo to jest jeden odlew. Na ten czop zakłada się to, co na tym wyższym rysunku jest zaznaczone CZERWONĄ JEDYNKĄ. W opisie to figuruje jako PRZEGUB ZAWIESZENIA. W tym przegubie są osadzone łożyska, które jak za bardzo szlag trafi, to wtedy wyrabia się właśnie ten czop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.