Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[n16]Wymiana układu wydechowego / chip 2,2di


Gość gigi6660

Rekomendowane odpowiedzi

Gość gigi6660

Witam !

 

Mam pytanie odnośnie całego układu w almerce n16, chciałbym wymienić cały układ na przelotowy i tu pojawia się pytanie. Jaką średnice najlepiej dobrać? Czy wymieniając cały układ katalizator też wyrzucamy? Byłem w jednym warsztacie i szefo powiedział że katalizatora to nie wyrzuci bo tam są jakieś sondy i coś tam... szczeże mówiąc nie znam się na tym zbyt dobrze dlatego pytam. Licze na jakąś pomoc z waszej strony. A i jeszcze jedno. Co myślicie o układnie 2,5cala i cały wydech z aluminium nie z kwasówki... Facet krzykną między 400-500zł bez tłumika końcowego. To dużo? I czy możecie polecić jakiś warsztat we wrocławiu gdzie można zachipować almere 2,2di z 2000r.

 

Z góry dzięki za wszelką pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to z samego aluminium sie nie robi....ale moge sie mylić

ja też kminie wydech to może jak razem bedziemy robic to cos taniej bedzie? :D

 

w n16ce bymn zaczął od zrobienia zawiechy potem wydech i chip - czasami na zakrętach można sie przeliczyć :D

 

ps nie ten dział na takie tematy, lukniw do:tuning,nissan power team :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość gigi6660

Ta strona jetronika coś nie bangla :( więc mam pytanie kolejne już nie wiecie ile może kosztować wirus w tej firmie ? Wiem że skoro pytam o cene tzn że mnie nie stać ale cóż tu dużo mówić... Tuning nie jest tanią zabawą a ja mam na to jakieś 2tyś i licze że może się zmieszcze w tym zakresie z chipem...

 

a co do wydechu to myślałem żeby narazie zrobić chipa a wydech nowy po zimie żeby go sól od samej nowości już nie trawiła...

 

kmink jeżeli chcesz poczekać do pozimia z tym wydechem to możemy się jakoś zgadać... może ktoś jeszcze się przekona do takiej operacji i pojedziemy do jakiegoś henia mechanika i pewnie jakiś upust by był :diabel: