Guest gigi6660 Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 Witam ! Mam pytanie odnośnie całego układu w almerce n16, chciałbym wymienić cały układ na przelotowy i tu pojawia się pytanie. Jaką średnice najlepiej dobrać? Czy wymieniając cały układ katalizator też wyrzucamy? Byłem w jednym warsztacie i szefo powiedział że katalizatora to nie wyrzuci bo tam są jakieś sondy i coś tam... szczeże mówiąc nie znam się na tym zbyt dobrze dlatego pytam. Licze na jakąś pomoc z waszej strony. A i jeszcze jedno. Co myślicie o układnie 2,5cala i cały wydech z aluminium nie z kwasówki... Facet krzykną między 400-500zł bez tłumika końcowego. To dużo? I czy możecie polecić jakiś warsztat we wrocławiu gdzie można zachipować almere 2,2di z 2000r. Z góry dzięki za wszelką pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 z tego co wiem to z samego aluminium sie nie robi....ale moge sie mylić ja też kminie wydech to może jak razem bedziemy robic to cos taniej bedzie? w n16ce bymn zaczął od zrobienia zawiechy potem wydech i chip - czasami na zakrętach można sie przeliczyć ps nie ten dział na takie tematy, lukniw do:tuning,nissan power team :one: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Albin Posted December 2, 2006 Share Posted December 2, 2006 katalizator można wyrzucić we własnym zakresie: 8 śrubek młoteczek i po katalizatorze- żadnych sond tam nie ma .Po takim zabiegu turbo bardzo ładnie się wkręca.Polecam temat : http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=19740 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 jeśli chcesz wirusa we wrocku to tylko www.jetronik.pl polecam, profi robota z pomiarem na hamowni obciązeniowej MAHA Link to comment Share on other sites More sharing options...