Guest AdaSch Posted December 2, 2006 Share Posted December 2, 2006 Cześć, wracam z hamowni. moj wynik to 117,7 km i 168 nm auto na całkowitym std. maska również zamknięta czy ktoś znający się na rzeczy może coś skomentować? gdzie tu widać coś związanego ze zmieniającymi się fazami rozrządu? pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Albin Posted December 2, 2006 Share Posted December 2, 2006 czy możesz wleić wykres lub dać linka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pron! Posted December 2, 2006 Share Posted December 2, 2006 To chyba dobrze że nie widać, przynajmniej równo i płynnie rpzyspiesza. To nie Vtec z Hondy gdzie nawet czasem czuć kopa Wydaje mi się że to delikatne załamanie pomiędzy 3000 a 3500obr to będzie to Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Albin Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 bardzo ładny wykres. Widać , że na wysokich obrotach silnik ma ochotę dobić parę koni ale coś go blokuje. Najprawdopodobniej seryjny dolot ma ograniczoną przepustowość, a zmienna faza wałka ssącego działa jedynie w zakresie niskich i średnich obotów (górka do 3200 obrotów) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AdaSch Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 bardzo ładny wykres. Widać , że na wysokich obrotach silnik ma ochotę dobić parę koni ale coś go blokuje. Najprawdopodobniej seryjny dolot ma ograniczoną przepustowość, a zmienna faza wałka ssącego działa jedynie w zakresie niskich i średnich obotów (górka do 3200 obrotów) Czyli jak zmienię kolektor wylotowy na 4-1 oraz przeprowadzę moda wlotu powietrza to po 5k rpm wykres przebiegu mocy powinien mieć dalej charakterystykę wznoszącą? Czy np.szybki test polegający na chwilowym modzie dolotu atak aby powietrze było brane przez stożek powinno pokazać zmiany na wykresie? przygotował bym coś takiego, pojeachałbym na hamownię podłączył i zobaczył czy to ma jakiś sens. Próba z kolektorem wydechu jest zdecydowanie trudniejsza do przeprowadzenia. A podejżewam, że tu tkwi główny problem. Nie wiem czy ktoś już robił takie mody. Nie planuje zmieniać systemu wydalania spalin, czyli tlumików, katalizatota i itp. bo takie średnice rur mają auta z silnikami o wyższych pojemnościach i działają, no chyba, że ktoś ma faktyczne dowody a to, że przez coś tam tracę np 10 km pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Albin Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 Kolektora nie zmienisz jeśli nie wywalisz kata- są zespolone.A jak wywalisz kata to będziesz musiał zemulować 2 sondę bo włączy się tryb awaryjny.Wykres będzieładnie rósł do samego końca jeśli wykonacz korektę dolotu.Aby to potwierdzić pojedź na hamownię i otwórz na czas pomiaru puszkę filtra - zobaczysz jak jest różnica .Bedziesz wtedy wiedział czy warto robić dolot a napewno warto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 Jezeli chcesz zobaczyc co moze dac dolot zobacz ten temat http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=15038 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AdaSch Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 Jezeli chcesz zobaczyc co moze dac dolot zobacz ten temathttp://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=15038 Dzięki, pomyślę nad konstrukcją CAI (k12 ma to fabryczne ) poszukam odp filtrów, może są już jakieś seryjne gotowce odpowiednio obliczone... ale ciekawostką jest to że tamta almerka pomimo tego, że ma więcej KM to ma mniej Nm :?: pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 ja tam wole Nm niż KM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.