Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

K11 - Problem - przerywa, gaśnie


Guest bartolomeo
 Share

Recommended Posts

Guest bartolomeo

Mam problem z moją Micrą :/

Dziś jadąc 100 km/h czułem dziwne przerywanie (jakby nie dostawał paliwa?), czasem także potrafi zgasnąć przy hamowaniu - i gdy zgaśnie to trzeba trochę pokręcić, aby ponownie zapalił :/ Przy ruszaniu także niekiedy gaśnie, bądź traci obroty :/

Czasem zdarza mi się także (gdy auto stoi dwa dni pod domem), że również muszę trochę pokręcić, aby zapalił :(

 

Co to może być??

Link to comment
Share on other sites

jadac 100/h przy stalej prekosci utrzymujac ja czules szapranie?? jakie obroty wteyd mniej wiecej sa, czy dzieje sie tak samo np jadac 50/h na drugim biedu utrzumujac stala predkosc ? albo np 70 na 3 biegu i wczasie przyspieszania nie czuc szarpania ? bo to szarpanie moze miec przyczyne w przeplywomierzu ktory jest sprawny ale zasniedziale styki itd itp moga to powodowac a reszta objawow to moze byc zupelnie inna usterka zwiazana z tym co Domiss wymienil wiec troche tego bedzie bo to nie tylko filtry ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest bartolomeo
jadac 100/h przy stalej prekosci utrzymujac ja czules szapranie?? jakie obroty wteyd mniej wiecej sa, czy dzieje sie tak samo np jadac 50/h na drugim biedu utrzumujac stala predkosc ? albo np 70 na 3 biegu

 

tylko przy 100 i wyzej, a obroty - 3-4 tysiace przy 100 km.

 

[ Dodano: Pon 04 Gru, 2006 12:15 ]

albo np 70 na 3 biegu i wczasie przyspieszania nie czuc szarpania ? bo to szarpanie moze miec przyczyne w przeplywomierzu ktory jest sprawny ale zasniedziale styki

 

Dziś właśnie tak się stało. Przerywało przy ok. 50, potem zgasł. Po popchaniu przez może 3 metry zapalił od ręki :/ Już nie wiem co to może być. Filtry są ok.

 

[ Dodano: Pon 04 Gru, 2006 12:49 ]

Jeszcze jedno - dzieje się tak, gdy w baku według wskaźnika jest mniej niż 1/4 paliwa.

Link to comment
Share on other sites

Guest Pablo_Snk

Może źle pokazuje paliwo że nie 1/4 tylko już jest prawie zero :D A tak serio to sprawdź czy nie dostaje za dużej mieszanki powietrza, a mało paliwa?! Mam tak ostatniop jak robiłem grill i ściągnąłem go na pare dni i musiałem jeździć na benzynie, bo na gazie mi gasł, poprostu za dużo dostawał powietrzna

Link to comment
Share on other sites

Czasem zdarza mi się także (gdy auto stoi dwa dni pod domem), że również muszę trochę pokręcić, aby zapalił :(

 

Miałem podobnie, pomogło wyczyszczenie kopułki i palca rozdzielacza - było sporo osadu. Ale czasem jak postoi to muszę pokręcić więc albo wymienię te elementy albo przewody WN. Jak odpalam codziennie to pali od razu bez zbędnego kręcenia.

Link to comment
Share on other sites

Guest bartolomeo

wszystko, o czym pisaliście, zrobiłem - nie pomogło.

Podjechałem dziś do znajomego mechanika (nie Micrą), opisałem co się dzieje, a on na to "przed chwilą dokładnie taka sama jak twoja wyjechala z tymi samymi objawami". Padl uklad, ktory steruje wolnymi obrotami. Co do mojej pewnosc bede mial we wtorek, jak podłączą do kompa i najpewniej - wymienią sterownik.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest bartolomeo

Po podłączeniu do kompa istotnie wyszedł przepływomierz. Niestety - pękła w nim jakaś płytka, której nijak nie da się wymienić, nadlać. Muszę wymienić przepływomierz. Czekam aż przyjdzie pocztą, bowiem w Poczcie Polskiej priorytet nawet ponad tydzień potrafi iść. A koszt? Za przepływomierz dałem 450 złotych :/ Oczywiście używany.

Link to comment
Share on other sites

Kurcze, dlatego nigdy więcej Micry, następny będzie opel corsa lub vw Polo.

W nissanie wszystko kosztuje > 500 pln i często nie da sie tego inaczej naprawić, więc pozostaje tylko wymiana.

Link to comment
Share on other sites

Niestety - pękła w nim jakaś płytka, której nijak nie da się wymienić, nadlać. Muszę wymienić przepływomierz

 

uwierz napewno sie da, mi tato robil nie jedna plytke, a plytke od radia tez kiedys zlamalismy z bratem i po dwoch godzinach udreki sie udalo ja zrobic, tak wiec moze trza bylo lepiej poszukac

 

Kurcze, dlatego nigdy więcej Micry, następny będzie opel corsa lub vw Polo.

W nissanie wszystko kosztuje > 500 pln i często nie da sie tego inaczej naprawić, więc pozostaje tylko wymiana.

 

Bo serwisy zawsze chca wszystko wymieniac i nie wglebiac sie w szczegoly bo po co, na co, jak i tak nie umia, a od tego jest forum by sie przed tym uchronic ;)

po drugie jakie 500 wzwyz, bez przesady ;),

po trzecie Corsa czy Polo sa znacznie kosztowniejsze w eksploatacji od Micry mimo iz maja generalnie tansze czesci, ale co z tego jak je wymieniasz calymi seriami, no chyba ze naprawde masz szczescie i model cacy

Link to comment
Share on other sites

Guest bartolomeo
uwierz napewno sie da, mi tato robil nie jedna plytke, a plytke od radia tez kiedys zlamalismy z bratem i po dwoch godzinach udreki sie udalo ja zrobic, tak wiec moze trza bylo lepiej poszukac

 

Auto było u naprawdę dobrego znajomego, który głowił się nad tym kilka dni :/

 

po trzecie Corsa czy Polo sa znacznie kosztowniejsze w eksploatacji od Micry mimo iz maja generalnie tansze czesci, ale co z tego jak je wymieniasz calymi seriami, no chyba ze naprawde masz szczescie i model cacy

 

Ja do swojej Micry włożyłem już tyle, że kupiłbym bym drugą taką. I jak to się ma do niezawodności japońskich samochodów? :/

Link to comment
Share on other sites

Guest Pablo_Snk
Ja do swojej Micry włożyłem już tyle, że kupiłbym bym drugą taką. I jak to się ma do niezawodności japońskich samochodów?

 

Może jakieś trafne kupiłeś, takie zdarzają się. Ale też mogli Cię robić w "ciula" u jakiś "szpeców" że kazał wymienić to a tak naprawde to było dobre- już pare razy chcieli mi tak zrobić.

Link to comment
Share on other sites

Ja do swojej Micry włożyłem już tyle, że kupiłbym bym drugą taką. I jak to się ma do niezawodności japońskich samochodów?

 

no coz zawsze ktos musi zle trafic :( Jka to mowia wyjtki potwierdzaja regule

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest bartolomeo

Sytuacja wygląda na chwilę obecną następująco - wszystkie elementy są sprawne (pompa paliwa, przepływomierz itp), odłączone i podłączone do zewnętrznego zasilania działają sprawnie, po włożeniu do samochodu auto wciąż przerywa, rwie :/

Co to do jasnej ciasnej może być?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...