Guest madmatt Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Czy ktokolwiek, kiedykolwiek mial nieprzyjemnosc wymiany belki przedniej w mikrze, niestety moja podrdzewiala i zastanawiam sie nad jej wymiana? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 chodzi ci o ktorą belką ?? tą u góry na ktorej wisi chlodnica czy tą na dole na ktorej lerzy chłodnica ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest madmatt Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Tej na ktorej chlodnica lezy, autko jest super zakonserwowane od spodu (sprowadzone w tym roku) poza tym cala reszta tez w zdumiewajaco dobrym stanie, ale w ow belce mam miejsca, gdzie moge przelozyc srubokret, poniewaz jest tak zardzewiala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 hmm powiem ci tak.. akurat TEN element to nie jest kwestia pokrecenia srubek ... nieststy ta belka jest tylko jako PAS PRZEDNI na allegro widzialem ze byly 2 szt na sprzedaż, jedn acieta z micry i jedna orginalna. nie obejdzie się bez demontarzu: zderzaka, reflektorow, maskonicy, chlodnicy belki podtrzymojacej silnik, nadkoli, zbiornika pluny spryskowaczy hmm.. i pweni jakis tam jeszce dupereli. spawarka i palnik acytylenowy bo tą czesc sie wyminia na zasadzie odetnij i dotnij. polecałbym ta operacje porzadnemu blacharzowi bo niespasowanie belki w odpowiednich dlugosciach skonczy sie na tym ze nadkola nie nic nie bedzie pasowało (nadkocla zderzak reflektory itd itd) w skrucie.. o rzeszty masz remont !!!!! a czy skoro wsio do okola jest cacy to nie lepiej wziac i wyczyscic co sie da do zywca, od srodka w belke puscic srodek do antykorozji profili zamknietych (progi) a wszlkiego rodzaju ubytki naspawac?? belka jest z tak grubego metalu ze nie bedziesz potrzebowal igomatu tylko zwykłaj spawary elektrycznej badz acytylenowki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest madmatt Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 W sumie i nad tym drugim rozwiazaniem sie zastanawialem, przede wszystkim mniej z tym zachodu i pracy, jednakze boje sie, ze najzwyczajniej w swiecie moze nie wytrzymac takiego zabiegu w co niektorych miejscach, ale podejme ryzyko, bo stracic chyba mozna wiecej niz zyskac. Serdeczne dzieki! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 zawsze do usłóg po to własnie ktoś genialny pare lat temu wymyslił "forum" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest madmatt Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 A co dokladnie masz na mysli piszac srodek antykorozyjny do profili zamnkietych? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 no panecku popisałeś sie tworzac nowy temat : no ale ok. aby nie bylo wątpliowsci. gdzis na forowm jest temat o zabezpieczaniu antykorozyjmnym progów i jest opisane na temat ów srodkow. jest to srodek w aerozolu. wpuczasz go do srodka profilu. tam dokladnie będzie oopis jak to zrobic bodajrze 2-3 razy tzreba powturzyc operacje co pare min. w razie pytan polecam PW no przy okazji znalazłem : http://moto.allegro.pl/item144572279_pas_p..._98_i_inne.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gray5 Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 za 15 zł jest wielka pucha , nakladasz na nia taki pistolet z rurką i dmuchasz do srodka profili zamknietych , starczy na całe auto , dzrzwi klapy progi podluznice itp:] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elektryk1e Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 a nie zastanawiales sie nad tym ze auto moglobyc walone? skoro reszta jest oki a tylko belka to przeciez moglabyc wymieniona na jakis tani zamiennik ktory po czasie zaczal gnic.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domiss Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 elektryk1e patrz parę postów wyżej, jest tyle roboty z wymianą tego elementu, że nie opłacałoby się wymieniać na "tani zamiennik", tym bardziej, że pas przedni sprzedawany jest jako całość. Raczej ktoś zapomniał tego zakonserwować kiedyś i tak się już zostało... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lasic01 Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Ja mialem nieprzyjemnosc to wymieniac. Koszt okolo 400-500pln + czesc. Zamiennik zakonserwowany starczy na 2-3 lata. Jakby co mam oryginal w dobrym stanie na sprzedaz (do rocznikow 92-98). Do mojej 98 niestety nie pasowal. Aha, w starszych micrach ten pas jest chyba przykrecany, w nowszych zgrzewany Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mrówa Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Czy ktokolwiek, kiedykolwiek mial nieprzyjemnosc wymiany belki przedniej w mikrze, niestety moja podrdzewiala i zastanawiam sie nad jej wymiana? mi przednia dolna belka pordzewiała na łaczeniu z łapa to standard tak samo jak progi w tylnej czesci. belke nowa w zamienniku kupilem za 120zł blacharz ja wstawil i zakonserwował za 100zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 mam nadzieje z emowisz o jakims znajomym mechaniku ktory zrobil ci to po kosztach.. bo za 100zł to prawde moaiwc nei wiem jak to mozna zakonserwowoac (spawy) chyba zwykła minią podkłądową pamietaj ze bekla czołow nie zaczyan rdzewiec tak szybko bo jej sie tak zywnie podoba ale tylko dlatego ze to wlasnie ten element jest najbardziej narazony na nieprzyjemnosci uliczno atmosferyczne. jak spawy nie masz ze wszytkich stron dobrze obczyszczonych i zakonserwowoanych porzadnym srodkiem (cynkowo cośtam...) to po tej zimie lepiej sprawdz stan spawów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dorcia Posted December 25, 2006 Share Posted December 25, 2006 Witam! obecnie jestem juz po wymianie przedniego pasa dolnego, poprzedni ulegl korozji, zapewne moja mikrusia miala stluczke :/ czesc kupilam na allegro, nowa za ok 120zl calosc z pasem gornym, natomiast wymiana kosztowala mnie 100zl w tym rowniez konserwacja. Mysle ze wymiana to najlepsze wyjscie! Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.