Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Średnica zawracania.


Gość damnix
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem posiadaczem Nissana Primera P11 2001r combi.

Żauważyłem,że średnica zawracania tego samochodu jest naprawde kiepska.

Wielokrotnie parkując na ciasnych parkingach muszę się zadać kilka razy(nie jestem kieoskim kierowcą).

Nadmieniam ,że jeździłem już wieloma samochodami różnych producentów i różnych długości.

Czy ktoś wie ile w metrach wynosi średnica zaeracania tej Primery?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można zmieszyć średnicę zawacania.

Sposób:

Między siedzeniami kierowcy i pasażera jast taka dzwignia - właśnie po to ona tam jest . Skręca się kierownicę ( zalecana prędkość w zależności od nawierzchni ;) - od ok50 do ...... czym szybciej efekt jest lepszy ) i pociąga się za ww. dzwignię. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość heineken72

a ja... widziałem taki ogranicznik po obu stronach zawieszenia, na dole przy kole

jest to śruba ok M14 z końcówka gumową i można ja wkrecając zwiekszyc wychylenie koła

ale nie wiem czy nie bedzie to szkodliwe dla pompy (wieksze opory) i czy opona jak za duża bedzie haczyc o nadkole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym nie miał wspomagania to bym już chyba dawno zwatpił. Słaba opcja z tym promieniem skrętu, oj słaba

No ale trzeba uważac żeby ten minus nie przysłonił nam plusów ... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiepsko z tym manewrowaniem P 11 ale jak większość też się przyzwyczaiłem, czego nie mogę powiedzieć o mojej żonie, która notorycznie gdzieś zachacza to tyłym, to bokiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach