Guest damnix Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 Jestem posiadaczem Nissana Primera P11 2001r combi. Żauważyłem,że średnica zawracania tego samochodu jest naprawde kiepska. Wielokrotnie parkując na ciasnych parkingach muszę się zadać kilka razy(nie jestem kieoskim kierowcą). Nadmieniam ,że jeździłem już wieloma samochodami różnych producentów i różnych długości. Czy ktoś wie ile w metrach wynosi średnica zaeracania tej Primery? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tomasz_Primera Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 Ja nie wiem ile wynosi srednica zawracania, ale wiem ze w sedanie takze jest z tym kiepsko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwy77 Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 tez to potwierdze, u mnie w P11 kiepscizna jest z zawracaniem ale juz przywyklem do tego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest peteros Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 To niestety prawda... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yaroo Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 Można zmieszyć średnicę zawacania. Sposób: Między siedzeniami kierowcy i pasażera jast taka dzwignia - właśnie po to ona tam jest . Skręca się kierownicę ( zalecana prędkość w zależności od nawierzchni - od ok50 do ...... czym szybciej efekt jest lepszy ) i pociąga się za ww. dzwignię. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 Te nasze Primy to nie Mercedesy niestety,a moze stety Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maras Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 No kiepsko, kiepsko z tym. Czasem jak parkuję to się czuję jak ostatnia lamka, bo tam gdzie inni na raz, to ja na dwa muszę brać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 To niestety prawda, parkowanie tym autem to tragedia, podobnie jest z zawracaniem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heineken72 Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 a ja... widziałem taki ogranicznik po obu stronach zawieszenia, na dole przy kole jest to śruba ok M14 z końcówka gumową i można ja wkrecając zwiekszyc wychylenie koła ale nie wiem czy nie bedzie to szkodliwe dla pompy (wieksze opory) i czy opona jak za duża bedzie haczyc o nadkole Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AS Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Jakbym nie miał wspomagania to bym już chyba dawno zwatpił. Słaba opcja z tym promieniem skrętu, oj słaba No ale trzeba uważac żeby ten minus nie przysłonił nam plusów ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morozik Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Kiepsko z tym manewrowaniem P 11 ale jak większość też się przyzwyczaiłem, czego nie mogę powiedzieć o mojej żonie, która notorycznie gdzieś zachacza to tyłym, to bokiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kosman Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Jak ostatnio skrecalem na jednym ze skrzyzowan w Piotrkowie, to jakbym tirem jechal ;-) Wladza za mna wyskoczyla, ze podwojna ciagla przejechalem i mandatem straszyli. To mowie, wezcie kluczyki i sprobujcie bez nadlozenia w lewo przed zakretem skrecic tym sprzetem w tym miejscu w prawo ;-) No nie dali sie namowic i odpuscili :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_flori Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 ogólnie Primery i co gorsza mniejsze Almery mają tragiczny skręt - panowie konstruktorzy - wstyd!!! [ Dodano: Sob 09 Gru, 2006 10:26 ] No kiepsko, kiepsko z tym.Czasem jak parkuję to się czuję jak ostatnia lamka, bo tam gdzie inni na raz, to ja na dwa muszę brać bo to auto do jeżdżenia powinno być, nie do parkowania... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest artoor Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Z tym tragicznym promieniem skrętu to dotyczy P11? Bo w mojej P10 wg mnie wszystko jest OK i dość mocno można nią skręcić, przynajmniej w porównaniu do Almery N16 i Peugota 106, którymi dość często manewruję i w nich jest faktycznie tragedia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Filonxxxl Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 Napiszę tak: lipa to mało powiedziane... Służbowym Fordem Transitem z długim rozstawem osi przy zawracaniu mieszczę się tam, gdzie moja prywatna P11 nie daje rady... obciach... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Stąd chyba często nazywamy primki krowami Nie wiem jak w P10 ale w P11 do garażu zajeżdżałem na 2-3 razy, ojciec na 1-2 (częściej na 2). Mazdą 6 ja i ojciec zajeżdżamy na raz (do garażu trzeba skręcic o 90 stopni na szerokości około 5 metrów, brama garażowa ma ok. 2 metrów szerkosci). Mazda jest od Primy dłuższa o ponad 30 cm, ma większy rozstaw osi i jest szersza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gardes Posted January 2, 2007 Share Posted January 2, 2007 Witam srednica skretu i zawracania to tragedia ja mam P10 i na podworku nie moge sie wyrobic aby zawrocic, kumpel golfem 2 bez problemu zawroci az sie ze mnie smieje ale co poradze taki samochodzik trzeba sie przyzwyczaic hehe pozdrawiam:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ajgor Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Mnie to facet na parkingu gdzie trzymam auto zmienił miejsce do parkowania, bo mówi, że nie mógł patrzeć jak się meczę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Piotr676 Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Witam, Jeżdżę P12 i nie mam żadnych problemów.Tu Nissan się spisał. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wiedziu Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 tak ,P10 ma promien skrętu Tira ,GT czy nie ,jak zawracam to nie wiem czy się na przystanku jak autobus nie zatrzymać bo chyba te mają mniejszy promień skrętu Ojca Mercem dwa razy wiekszym (E210) zawracałem jak maluszkiem :] ale tam cos sie kola wyginaja czy jakos tak ,nie znam tej technologi ,nie raz zrobilem lipe bo chcialem zawrocic Primką i zablokowalem ruch bo na jeden raz sie nie udalo i wcale mi GT spojlery i inna półoś niż w zwykłym P10 nie pomagają wygląda to tylko bardziej żenująco niż w zwykłym P10 ale i tak go Kocham ! :diabel2: :diabel: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szczepan P12 Posted January 6, 2007 Share Posted January 6, 2007 polemizowal bym nad tym ze przy p12 nissan sie spisal bo raczej sie nie spisal.. mam p12 1.9dci a ojciec duzo wiekszego merca w220 400cdi (s klasa) w porownaniu z primera zawraca w miejscu (moze nie doslownie ;]) ale zawracanie p12 do przyjemnych nie nalezy... Ale i tak uwielbiam swoja primerke :] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted January 6, 2007 Share Posted January 6, 2007 oj panowie wiadomo że auta z tylnym napędem mają generalnie mniejszy promień skrętu, tam półosie napędowe nie powiększają tego promienia bo ich przy skrętnych kołach nie ma Ale fakt że tez się kilka razy zdziwiłem po zakupie primery, mimo że byłem przyzwyczajony do przednionapędowców. Ale primera p11 ma faktycznie wielki promień skrętu nawet jak na przednionapędowca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gibi Posted January 6, 2007 Share Posted January 6, 2007 Zgadzam się ze wszystkimi przedmówcami. P10 i pewnie wszystkie nowsze maja fatalny promień zawracania, to autko na trasę jest super, ale miasto i tereny nierówne to katastrofa - strasznie niska i promień zawracania słaby. Dodam jeszcze jedną przestrogę dla kupujących a mających dośc nietypowy wzrost 198 cm, mimo iż auto wydaję się w środku dość spore fotele nie sa przeznaczone dla zwiększonych gabarytów, po 2 godz. jazdy wysiadam niczym robot, ale i tak jestem pod wrażeniem tego autka, ekonomiczne i dość zrywne jak na 1,6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted January 6, 2007 Share Posted January 6, 2007 :zdziw: a mój kolega ma jakieś 2 m wzrostu, chyba ze 120kg wagi i jest zadowolony z wp10 :zdziw: wcześniej jeździł starym volvo 343 czy coś i też dawał radę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted January 6, 2007 Share Posted January 6, 2007 polemizowal bym nad tym ze przy p12 nissan sie spisal bo raczej sie nie spisal.. mam p12 1.9dci a ojciec duzo wiekszego merca w220 400cdi (s klasa) w porownaniu z primera zawraca w miejscu (moze nie doslownie ;]) ale zawracanie p12 do przyjemnych nie nalezy... Ale i tak uwielbiam swoja primerke :] Zgadzam sie promień skrętu ma po "byku" :-) ale do wszystkiego mozna sie przyzwyczaic :-) pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.