Gość damnix Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Jestem posiadaczem Nissana Primera P11 2001r combi. Żauważyłem,że średnica zawracania tego samochodu jest naprawde kiepska. Wielokrotnie parkując na ciasnych parkingach muszę się zadać kilka razy(nie jestem kieoskim kierowcą). Nadmieniam ,że jeździłem już wieloma samochodami różnych producentów i różnych długości. Czy ktoś wie ile w metrach wynosi średnica zaeracania tej Primery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz_Primera Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Ja nie wiem ile wynosi srednica zawracania, ale wiem ze w sedanie takze jest z tym kiepsko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy77 Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 tez to potwierdze, u mnie w P11 kiepscizna jest z zawracaniem ale juz przywyklem do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peteros Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 To niestety prawda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Można zmieszyć średnicę zawacania. Sposób: Między siedzeniami kierowcy i pasażera jast taka dzwignia - właśnie po to ona tam jest . Skręca się kierownicę ( zalecana prędkość w zależności od nawierzchni - od ok50 do ...... czym szybciej efekt jest lepszy ) i pociąga się za ww. dzwignię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Te nasze Primy to nie Mercedesy niestety,a moze stety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 No kiepsko, kiepsko z tym. Czasem jak parkuję to się czuję jak ostatnia lamka, bo tam gdzie inni na raz, to ja na dwa muszę brać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 To niestety prawda, parkowanie tym autem to tragedia, podobnie jest z zawracaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 a ja... widziałem taki ogranicznik po obu stronach zawieszenia, na dole przy kole jest to śruba ok M14 z końcówka gumową i można ja wkrecając zwiekszyc wychylenie koła ale nie wiem czy nie bedzie to szkodliwe dla pompy (wieksze opory) i czy opona jak za duża bedzie haczyc o nadkole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AS Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Jakbym nie miał wspomagania to bym już chyba dawno zwatpił. Słaba opcja z tym promieniem skrętu, oj słaba No ale trzeba uważac żeby ten minus nie przysłonił nam plusów ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morozik Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Kiepsko z tym manewrowaniem P 11 ale jak większość też się przyzwyczaiłem, czego nie mogę powiedzieć o mojej żonie, która notorycznie gdzieś zachacza to tyłym, to bokiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kosman Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Jak ostatnio skrecalem na jednym ze skrzyzowan w Piotrkowie, to jakbym tirem jechal ;-) Wladza za mna wyskoczyla, ze podwojna ciagla przejechalem i mandatem straszyli. To mowie, wezcie kluczyki i sprobujcie bez nadlozenia w lewo przed zakretem skrecic tym sprzetem w tym miejscu w prawo ;-) No nie dali sie namowic i odpuscili :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 ogólnie Primery i co gorsza mniejsze Almery mają tragiczny skręt - panowie konstruktorzy - wstyd!!! [ Dodano: Sob 09 Gru, 2006 10:26 ] No kiepsko, kiepsko z tym.Czasem jak parkuję to się czuję jak ostatnia lamka, bo tam gdzie inni na raz, to ja na dwa muszę brać bo to auto do jeżdżenia powinno być, nie do parkowania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artoor Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Z tym tragicznym promieniem skrętu to dotyczy P11? Bo w mojej P10 wg mnie wszystko jest OK i dość mocno można nią skręcić, przynajmniej w porównaniu do Almery N16 i Peugota 106, którymi dość często manewruję i w nich jest faktycznie tragedia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filonxxxl Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Napiszę tak: lipa to mało powiedziane... Służbowym Fordem Transitem z długim rozstawem osi przy zawracaniu mieszczę się tam, gdzie moja prywatna P11 nie daje rady... obciach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Stąd chyba często nazywamy primki krowami Nie wiem jak w P10 ale w P11 do garażu zajeżdżałem na 2-3 razy, ojciec na 1-2 (częściej na 2). Mazdą 6 ja i ojciec zajeżdżamy na raz (do garażu trzeba skręcic o 90 stopni na szerokości około 5 metrów, brama garażowa ma ok. 2 metrów szerkosci). Mazda jest od Primy dłuższa o ponad 30 cm, ma większy rozstaw osi i jest szersza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gardes Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Witam srednica skretu i zawracania to tragedia ja mam P10 i na podworku nie moge sie wyrobic aby zawrocic, kumpel golfem 2 bez problemu zawroci az sie ze mnie smieje ale co poradze taki samochodzik trzeba sie przyzwyczaic hehe pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ajgor Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Mnie to facet na parkingu gdzie trzymam auto zmienił miejsce do parkowania, bo mówi, że nie mógł patrzeć jak się meczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotr676 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Witam, Jeżdżę P12 i nie mam żadnych problemów.Tu Nissan się spisał. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiedziu Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 tak ,P10 ma promien skrętu Tira ,GT czy nie ,jak zawracam to nie wiem czy się na przystanku jak autobus nie zatrzymać bo chyba te mają mniejszy promień skrętu Ojca Mercem dwa razy wiekszym (E210) zawracałem jak maluszkiem :] ale tam cos sie kola wyginaja czy jakos tak ,nie znam tej technologi ,nie raz zrobilem lipe bo chcialem zawrocic Primką i zablokowalem ruch bo na jeden raz sie nie udalo i wcale mi GT spojlery i inna półoś niż w zwykłym P10 nie pomagają wygląda to tylko bardziej żenująco niż w zwykłym P10 ale i tak go Kocham ! :diabel2: :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szczepan P12 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 polemizowal bym nad tym ze przy p12 nissan sie spisal bo raczej sie nie spisal.. mam p12 1.9dci a ojciec duzo wiekszego merca w220 400cdi (s klasa) w porownaniu z primera zawraca w miejscu (moze nie doslownie ;]) ale zawracanie p12 do przyjemnych nie nalezy... Ale i tak uwielbiam swoja primerke :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 oj panowie wiadomo że auta z tylnym napędem mają generalnie mniejszy promień skrętu, tam półosie napędowe nie powiększają tego promienia bo ich przy skrętnych kołach nie ma Ale fakt że tez się kilka razy zdziwiłem po zakupie primery, mimo że byłem przyzwyczajony do przednionapędowców. Ale primera p11 ma faktycznie wielki promień skrętu nawet jak na przednionapędowca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gibi Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Zgadzam się ze wszystkimi przedmówcami. P10 i pewnie wszystkie nowsze maja fatalny promień zawracania, to autko na trasę jest super, ale miasto i tereny nierówne to katastrofa - strasznie niska i promień zawracania słaby. Dodam jeszcze jedną przestrogę dla kupujących a mających dośc nietypowy wzrost 198 cm, mimo iż auto wydaję się w środku dość spore fotele nie sa przeznaczone dla zwiększonych gabarytów, po 2 godz. jazdy wysiadam niczym robot, ale i tak jestem pod wrażeniem tego autka, ekonomiczne i dość zrywne jak na 1,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 :zdziw: a mój kolega ma jakieś 2 m wzrostu, chyba ze 120kg wagi i jest zadowolony z wp10 :zdziw: wcześniej jeździł starym volvo 343 czy coś i też dawał radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 polemizowal bym nad tym ze przy p12 nissan sie spisal bo raczej sie nie spisal.. mam p12 1.9dci a ojciec duzo wiekszego merca w220 400cdi (s klasa) w porownaniu z primera zawraca w miejscu (moze nie doslownie ;]) ale zawracanie p12 do przyjemnych nie nalezy... Ale i tak uwielbiam swoja primerke :] Zgadzam sie promień skrętu ma po "byku" :-) ale do wszystkiego mozna sie przyzwyczaic :-) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.