Guest KONRAD MILEWSKI Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Witam mam małe pytanko Ile mogłem uzyskać mocy i nm w mojej primerce SR20DE po takich zmianach: - brak Egr - dwa katalizatory wywalone - wkładka K&N - końcowy tłymik Remus - przyspieszony zapłon według rady Coobcia czyli szczelina około 1.5 mm Dziękuję i pozdrawiam P.S na razie w Białym hamowni brak więc dlatego pytam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 W głównej mierze zależy to od tego jak miałeś wcześniej ustawiony zapłon obstawiam przyrosty od 2 do 10Nm i tyle samo KM... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 TA,szkoda że nie zrobiłeś pomiarów na początku,ale max 10kucyków to i tak będzie dużo jak przybyło Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KONRAD MILEWSKI Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 No właśnie z tymi pomiarami to mały problem bo samochód kupiłem już po zmianach ja tylko wywaliłem katalizatory i przyspieszyłem zapłonik szkoda że nie mogę w chwili obecnej skorzystać z hamowni bo jest jedzna w Białym ale mają jakiś przeglą i zmianę softu i dopiero po nowym roku p.s za pomiar chcą 120 zł to dużo ? a i lie taka Primka jak moja może mieć do setki wiem że najlepiej G-Techem było by zmieżyć ale nie mam jak Dzieki za odpowiedzi Wcześniej zapłon był w pozycji centralnie po środeczku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Kondi,120 zeta to nie rewelacja ale też nie taka drożyzna,znam miejsce w WAWIE gdzie za 1 pomiar biorą 150 zeta,a w innym miejscu 200....my za to zawsze jeżdzimy do GRABOWSKIEGOza 50 zeta.... a co do pomiarów gtechem to wpadnij do wawy któregoś dnia to ci udostępnię swój prywatny :mikolaj: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KONRAD MILEWSKI Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Tak więc po nowym roku zajadę do hamowni w Białym no a G-Techpro to wydatek 200 $ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Nie wiem czy załapałeś mopją propozycję,wyjazd do WAWY kosztuje dużo mniej niż 200 dolców...a poza tym można go kupić w polsce za 450 zeta nowego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Ja tam zapłon przyśpieszyłem, kata wywaliłem a auto jak jezdziło tak jezdzi :029: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KONRAD MILEWSKI Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Tak tak załapałem tak tylko napisałem bo wchodziłem na ich stronkę A za zaproszenie dzięki jak bendę się wybierał to dam znać [ Dodano: Sob 09 Gru, 2006 23:57 ] Ja tam zapłon przyśpieszyłem, kata wywaliłem a auto jak jezdziło tak jezdzi :029: Nie no u siebie to czuje różnicę autko szybciej reaguje na dotyk gazu i jakby szybciej sie zbiera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 moja gt do setki zawsze w ok 8,5s sie zbierała moze coś tam sie poprawiło ale ja tego nie czuje :/ f*ck!!! ps spokojnie niedługo tez tego nie będziesz czuł a auto ci sie strasznie ,,zmuli'' tzn. tak ci sie bedzie wydawało Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KONRAD MILEWSKI Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 Zgadza się w miarę jedzenia apetyt rośnie tylko forsy brak a tanim kosztem to zbyt wiele się nie zrobi A tak odbiegając trochę od tematu to fajna ta twoja Primka terz bym sobie założył te listwy progowe :mikolaj: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 Ja tam zapłon przyśpieszyłem, kata wywaliłem a auto jak jezdziło tak jezdzi :029: Tylko Twojej dupohamowni się tak wydaje... Zanim nie zacząłeś się dotykać do swojej primy było ją (serją) pojechać na rolki i następnie korygować zapłon i zlaneść ten optymalny punkt. U Lukasa samym zaplonem udało się przejść z 123KM do 132 w seryjnym Aucie (bez tłumika szmerów jedynie) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 mnie przepywka chyba pada wsazuje 0,99v czasmi cutke mniej - jest czyścutka wczraj spotkanie milismy z chłpakami z klubu do do 60mil/h wyszo tylko 9,2s z tym że było mokro i kola sie ślizgały mysle ze spoojne 8,5s na suchym by było ale to chyba zmulenie przez przepływke na wynik wpynelo? dodamm że p11 2.0sri miaa 10,8s pewnie gdybys ty mom autkiem pojechał(wieksze doswiadczene ) ii na suchym to bys dobry czas wykręcil ps wszystie pomiary z 2osobami na pokladzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 w P11 u Grega i Shoguna z tego co pamietam to na wolnych było coś w granicy 1-1,06V Być może u Ciebie są niższe obroty na wolnych i dlatego mniejsze napięcie wskazuje... ważny jest AFR a nie jakie napięcie masz na wolnych obr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 a jak sprawdzic AFR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Potrzebne takie urządzenie i dobra prosa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KONRAD MILEWSKI Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 AFR a co to za cudo ? :029: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 AFR=Air Fuel Ratio (stosunek powietrza do paliwa) na 2 raz uzyj wyszukiwarki bo o tym juz bylo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KONRAD MILEWSKI Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 O.K dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted December 15, 2006 Share Posted December 15, 2006 AFR a co to za cudo ? :029: kondi tak łopatologicznie to bez odpowiedniej regulacji AFRu,nie ma co liczyć na dobre osiągi,i można zniszczyć sobie silnik,całe szczęście że DR,Nismo dysponuje takim sprzętem do regulacji[ja już 4 razy stroiłem silnik po kolejnych zmianach] :sindbad: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 15, 2006 Share Posted December 15, 2006 hehe no bez przesady w wolnossaku naprawde trzeba się postarać żeby coś zapsuć... Chyba najszkodliwszy jet stuk bo ładnie ukrusza tłoki w przypadku ubogości to poprostu auto nie idzie jak powinno... To w przypadku aut wolnossacych Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted December 15, 2006 Share Posted December 15, 2006 ja dzisiaj sobie kilka pomiarów zrobiłem bo fajnie sucho dzisiaj jest temp. 8C, opony zimowe na pokładzie ja + moja Ania 8,5s - w końcu trening czyni miszcza miałem wyniki ok 8,52 8,57 8,47 8,42 8,50 no 9sie zdazyło więc chyba z moim autem nie jest tak żle, jeszcze jutro troche linke podciągne bo sprzegło za pózno bierze i przez to ciutke trace:D moze jak wydech i dolot zrobie(przy okazji wymienie przepływke na nową) to czasy bede oscylować ok 8s najlepsze jest to że gtech pokazuje czasmi gorzej niż stoper - ale to pewnie wina momentu w którym stoper był właczony ps przy 100km/h na liczniku jest ok 103/5km/h niestety 3 bieg trzeba wrzucać a szkoda bo pewnie cos by sie urwało z czasu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 GT robi 100 dopiero na 3-ce? a licznik zaniza? jakos nie chce mi sie w to wierzyc.... :027: wez przypaluj na 1-dynce i 2-ce do odciecia i zobacz czy wtedy nie dojdzie do paczki. pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 może i da rade na 2 do 100km/h ale jak cisne na 2do 100km to czas jest gorszy niz na 3ce - chyba przy 105km/h jest odcinka więc lipa jeszcze dzisiaj sprawdze Że licznik przekłamuje to nie nowość bo jak sie sprawdzalismy z chłopakami w zeszłą niedziele to w sunnym było prawie 110 na budziku a wg Gtecha 100km/h najlepiej wypadły liczniki w P11kach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 Powiem tak na hamowni już mierzyłem 4 P11 w tym 2 SRI jedną GT i jednazwykłą. co do prędkości licznikowych i tych w realu było tak: REAL: Licznik: 90km/h 100km/h 111km/h 125km/h 193km/h 220km/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.