Guest mariooo Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 witam, od jakiegos czasu obserwuje (w lusterku wstecznym), dymienie przy dynamicznym przyspieszaniu. moja N15 ma przejechane 208tys i czyzby juz zaczynala brac olej??? co to moze byc i jak sie za to zabrac i czy wogule sie za to zabierac?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 zmierz kompresje z próba olejową i bez niej to ci powie w jakim stanie masz pierścionki. No i przede wszystkim auto CI dymi bardziej jak dasz w palnik a potem zdejmiesz nogę z gazu i puch chmura... czy poprosotu jak przyspieszasz z gazem w desce ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 A moze to tylko para wodna? Jakiego koloru jest dym? I czy wystepuje zaraz po odpaleniu czy po przejechaniu wiekszej odleglosci tez? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mariooo Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 para jest oczywiscie rano, ale dymionko jest wyedy gdy daje w palnik np po redukcji z 4 na 3 i pedal w podloge. oleju w zasadzie nie ubywa - ostatnio dolalem moze z 200ml po 7000 od wymiany. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 powiedz jaki CI towarzyszy ubytek oleju powiedzmy po przejechaniu 1000km ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_flori Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 jakiego koloru jest dymek? - biały? - niebieki - czy czarny? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mariooo Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 niebieski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terano1 Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Witam U mnie jak dam w podloge to leci bialy dym (sporo bialego dymu). To dobrze czy zle :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Witam U mnie jak dam w podloge to leci bialy dym (sporo bialego dymu). To dobrze czy zle :?: TO standard - para wodna... Niebieski to już efekt spalanego oleju czyli nie dobrze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terano1 Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 TO standard - para wodna... Uff.... Cale szczescie bo myslalem ze moze byc cos nie tak DZIEKI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mariooo Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 ale zastanawiajace jest to ze oleju nie ubywa. nic tak mam nadzieje ze jeszcze 100tys pociagnie a pozniej go sprzedam:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mateolew1 Posted January 9, 2007 Share Posted January 9, 2007 Witam Ja mam primerkep11 z 2000 r. 2.0 td i czy w dislu moze tez wystepowac bialy dym przy wysokich obrotach.Wiem ze przy redukcij np.4 na 3 i wcisnieci pedalu w podloge to moze flamic na czarno.Ale zauwazylem ze jadac na 5 biegu majac okolo 4 tys. obrotow i wrzuceniu na bieg jalowy w lusterku wstecznym pokazal sie bialy dym,moze podczas jazdy tez byl.Ale bylem zajenty wyprzedzaniem i nie zauwzylem.Jestem nowywm uzytkownikem autka mam nissanka dopiero miesiac i spostrzeglem to juz 2 raz[/center] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted January 10, 2007 Share Posted January 10, 2007 Jak silnik był zimny to biały dym to para wodna. Normalne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mateolew1 Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 Jak silnik był zimny to biały dym to para wodna. Normalne [ Dodano: Pią 12 Sty, 2007 11:20 ] moze ktos wie co to moze byc podczas jazdy,okolo 140 km a 160km przez okolo 10 min. takiej jazdy silnik byl juz cieply,pojawil sie bialy dym.Zatrzymalep nyske i byl swad jakby sprzeglo,spalone klocki albo jakby jakis uklad scalony dym wydobywal sie z tylu pojazdu,wygladalo mi ze to z tlumika a nie z kola Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RaV Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 Jeśli dymu białego na nagrzanym silniku jest sporo i nie jest to np o chłodnym poranku, dobrze sprawdzić czy czasem płyn chłodniczy się nie "wmieszał" - pęknięta uszczelka. Taki temat już był na forum. Wtedy radzono np przy dużym przecieku układu chłodzenia sprawdzenie czy w zbiorniku płynu nie pojawiają się bańki przy wysokich obrotach (oczywiście nie przy wrzącym płynie dla bezpieczeństwa). Gdy koledze dymiła VW polówka na biało (ale duży dym) to oleju mu nawet przybywało - przeciek płynu chłodniczego. Dym niebieski kiedyś miałem w Cique, gdy do gaźnika dzięki instalacji gazowej ciągnęło olej. A biały dym o poranku w mojej klamerce 1.4 GX N15 to jak powyżej pisali - normalna para. [ Dodano: Sob 13 Sty, 2007 17:32 ] aha...inne objawy uszczelki głowicy - jakby masełko na korku wlewu oleju i na bagnecie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest slavOK Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 jak kopci na niebieski to przyczyna mogą być też wytarte i nie trzymajace pierścienie olejowe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RaV Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 no czyli niebiesko gdy skądkolwiek przecieka olej i sie spala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mateolew1 Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 no tak ale jak olej sie spala to powinien byc swpecyficzny palonego oleju a tego objawu nie ma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.