Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

dymionko przy przyspieszaniu


Gość mariooo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

 

od jakiegos czasu obserwuje (w lusterku wstecznym), dymienie przy dynamicznym przyspieszaniu. moja N15 ma przejechane 208tys i czyzby juz zaczynala brac olej??? co to moze byc i jak sie za to zabrac i czy wogule sie za to zabierac??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmierz kompresje z próba olejową i bez niej to ci powie w jakim stanie masz pierścionki.

 

No i przede wszystkim auto CI dymi bardziej jak dasz w palnik a potem zdejmiesz nogę z gazu i puch chmura... czy poprosotu jak przyspieszasz z gazem w desce ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

para jest oczywiscie rano, ale dymionko jest wyedy gdy daje w palnik np po redukcji z 4 na 3 i pedal w podloge.

 

oleju w zasadzie nie ubywa - ostatnio dolalem moze z 200ml po 7000 od wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam U mnie jak dam w podloge to leci bialy dym (sporo bialego dymu). To dobrze czy zle :?:

TO standard - para wodna...

 

Niebieski to już efekt spalanego oleju czyli nie dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość mateolew1

Witam Ja mam primerkep11 z 2000 r. 2.0 td i czy w dislu moze tez wystepowac bialy dym przy wysokich obrotach.Wiem ze przy redukcij np.4 na 3 i wcisnieci pedalu w podloge to moze flamic na czarno.Ale zauwazylem ze jadac na 5 biegu majac okolo 4 tys. obrotow i wrzuceniu na bieg jalowy w lusterku wstecznym pokazal sie bialy dym,moze podczas jazdy tez byl.Ale bylem zajenty wyprzedzaniem i nie zauwzylem.Jestem nowywm uzytkownikem autka mam nissanka dopiero miesiac i spostrzeglem to juz 2 raz[/center]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak silnik był zimny to biały dym to para wodna. Normalne

 

[ Dodano: Pią 12 Sty, 2007 11:20 ]

moze ktos wie co to moze byc podczas jazdy,okolo 140 km a 160km przez okolo 10 min. takiej jazdy silnik byl juz cieply,pojawil sie bialy dym.Zatrzymalep nyske i byl swad jakby sprzeglo,spalone klocki albo jakby jakis uklad scalony dym wydobywal sie z tylu pojazdu,wygladalo mi ze to z tlumika a nie z kola

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dymu białego na nagrzanym silniku jest sporo i nie jest to np o chłodnym poranku, dobrze sprawdzić czy czasem płyn chłodniczy się nie "wmieszał" - pęknięta uszczelka. Taki temat już był na forum. Wtedy radzono np przy dużym przecieku układu chłodzenia sprawdzenie czy w zbiorniku płynu nie pojawiają się bańki przy wysokich obrotach (oczywiście nie przy wrzącym płynie dla bezpieczeństwa). Gdy koledze dymiła VW polówka na biało (ale duży dym) to oleju mu nawet przybywało - przeciek płynu chłodniczego. Dym niebieski kiedyś miałem w Cique, gdy do gaźnika dzięki instalacji gazowej ciągnęło olej. A biały dym o poranku w mojej klamerce 1.4 GX N15 to jak powyżej pisali - normalna para.

 

[ Dodano: Sob 13 Sty, 2007 17:32 ]

aha...inne objawy uszczelki głowicy - jakby masełko na korku wlewu oleju i na bagnecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...