Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Swap


Guest Gonz01
 Share

Recommended Posts

Witam, czy ktos moze orientuje się jak wygładałby swap silnika w n16 z 1,5 na 1,8? Jakie koszty (bez kosztow silnika trzeba ponieść) co oprócz silnika trzeba wymienic?

Link to comment
Share on other sites

wydaje mi się że wystarczy sam silnik wymienić, przecież to te same bloki są... Koszt takiej roboty myślę że się zamknie w kwocie ok 500zł, jak coś to mam osobę która się tego podejmie.

Link to comment
Share on other sites

Witam, czy ktos moze orientuje się jak wygładałby swap silnika w n16 z 1,5 na 1,8? Jakie koszty (bez kosztow silnika trzeba ponieść) co oprócz silnika trzeba wymienic?

 

Ja bym się w ogóle zastanowił czy ma sens zamiana na 1,8.

1,5 to muł ale przynajmniej oleju nie żłopie i w mieście mniej pali ;)

Na 2,2 w dyzlu to i owszem.

Link to comment
Share on other sites

wiązka, sterownik, dogranie natsów i elektryki.Nie powinno być to aż tak trudne jak np ga -> sr bo silniki są bardzo bardzo podobne

Link to comment
Share on other sites

a po co zmieniać wiązke i ECU ?

Kolektor ssący i wszytkie czujniki zostały by z QG15...

Link to comment
Share on other sites

No to będzie 1,8 bez VTC w takim razie - troche na dole straci ale i tak o wiele lepiej będzie podawać jak 1,5...

Link to comment
Share on other sites

Ale jak robić swapa to porządnie ! To tak samo jak wsadzić do Lanosa C20XE i skrzyni i półosi nie zmieniać, prędzej czy później coś się zepsuje. Jak coś robić to dobrze bo jak się rozpier.... to się na to więcej czasu i kasy straci niż gdyby załatwić wszystko naraz.

 

A dlaczego nie zmieniać ECU ?

Przecież to nie to samo, inne ustawienia ma. No chyba, że odrazu świnią korygować.

 

Ogólnie to luzik sprawa powinna być bo osprzętu nie trzeba zmieniać. Tylko silnik wstawić, sprawdzić wiązkę czy zupełnie taka sama, podłączyć i pogadać z NATS'em czy pozwoli ci jeździć :D

Link to comment
Share on other sites

zmienne fazy rozrządu - działa na zasadzie czysto hydraulicznej - więc raczej nie trza tam żadnych kabli.

Graty bym pozostawił te same - ECU powinien zasterować bez problemu większy silnik - dołoży na czasach wtrysku (choć nie musi) i będzie latać.

Link to comment
Share on other sites

Albin ma racje bez dolozenia wiazki sie nie obejdzie (doprowadzenie miedzy ecu a elektrozaworkiem) ecu tez do wymiany a rzezbienie ze swiniakiem to bedzie jak rzezbienie w goownie w tym przypadku i wolalbym zainwestowac w ecu.coobcio ja przy swapie nie oszczedzalbym bo to sie potem czkawka odbije sam wiesz jak to czasem jest ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...