Guest Gonz01 Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Witam, czy ktos moze orientuje się jak wygładałby swap silnika w n16 z 1,5 na 1,8? Jakie koszty (bez kosztow silnika trzeba ponieść) co oprócz silnika trzeba wymienic? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 wydaje mi się że wystarczy sam silnik wymienić, przecież to te same bloki są... Koszt takiej roboty myślę że się zamknie w kwocie ok 500zł, jak coś to mam osobę która się tego podejmie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pumba Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Witam, czy ktos moze orientuje się jak wygładałby swap silnika w n16 z 1,5 na 1,8? Jakie koszty (bez kosztow silnika trzeba ponieść) co oprócz silnika trzeba wymienic? Ja bym się w ogóle zastanowił czy ma sens zamiana na 1,8. 1,5 to muł ale przynajmniej oleju nie żłopie i w mieście mniej pali Na 2,2 w dyzlu to i owszem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Albin Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 wiązka, sterownik, dogranie natsów i elektryki.Nie powinno być to aż tak trudne jak np ga -> sr bo silniki są bardzo bardzo podobne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 a po co zmieniać wiązke i ECU ? Kolektor ssący i wszytkie czujniki zostały by z QG15... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Albin Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 bo n-16 1,5 przed lifetm nie miały vtc a 1,8 już tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 No to będzie 1,8 bez VTC w takim razie - troche na dole straci ale i tak o wiele lepiej będzie podawać jak 1,5... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Ale jak robić swapa to porządnie ! To tak samo jak wsadzić do Lanosa C20XE i skrzyni i półosi nie zmieniać, prędzej czy później coś się zepsuje. Jak coś robić to dobrze bo jak się rozpier.... to się na to więcej czasu i kasy straci niż gdyby załatwić wszystko naraz. A dlaczego nie zmieniać ECU ? Przecież to nie to samo, inne ustawienia ma. No chyba, że odrazu świnią korygować. Ogólnie to luzik sprawa powinna być bo osprzętu nie trzeba zmieniać. Tylko silnik wstawić, sprawdzić wiązkę czy zupełnie taka sama, podłączyć i pogadać z NATS'em czy pozwoli ci jeździć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 z prostej przyczyny - CENA i polskie warunki finansowe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_flori Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 zmienne fazy rozrządu - działa na zasadzie czysto hydraulicznej - więc raczej nie trza tam żadnych kabli. Graty bym pozostawił te same - ECU powinien zasterować bez problemu większy silnik - dołoży na czasach wtrysku (choć nie musi) i będzie latać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Albin Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 działają na zasadzie hydraulicznej - sterowane zaworem przez ecu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Albin ma racje bez dolozenia wiazki sie nie obejdzie (doprowadzenie miedzy ecu a elektrozaworkiem) ecu tez do wymiany a rzezbienie ze swiniakiem to bedzie jak rzezbienie w goownie w tym przypadku i wolalbym zainwestowac w ecu.coobcio ja przy swapie nie oszczedzalbym bo to sie potem czkawka odbije sam wiesz jak to czasem jest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.