Guest Siuto Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Witam Czy jest w Primerce 2.0 TD z 1997 roku cos takiego jak czujnik położenia wału? Jeżeli tak to w którym miejscu on się znajduje? Juz pisze co sie stało Auto przestało mi odpalac. Na początku sporadycznie za 2, no gora 3 razem odpałao i zazwyczaj jak byl zimny to palil od "pyka" gorzej go było odpalić na ciepło. No i pewnego razu stało sie, ze nie odpalił (po jeździe jakies 30 km zostawiłem go pod sklepem i po powrocie z zakupów juz nie odpalił). Na zaciąg odpala i auto jedzie bez żadnych problemów. Mechanior stwierdził (po wszystkich tam zabiegach), ze to byc moze pompa wtryskowa ale zaradził pójście wcześniej do ASO i na kompa sprawdzić. W ASO powiedzieli, ze to silnik starego typu i komp dokładnie nie powie co jest powodem nieodpalania (wadliwa instalacja, czujnik, pompa itp) Wydruk z ASO jest tutaj (sorry za jakość ale robiłem telefonem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5af4dddd09db45da.html Widac (na saym dole), ze obroty walka korbowego CKPS sa prwaie 10 razy wieksze niz walka rozrządu CMPS i ze jest blad krytyczny na samej górze (wartość "zero") przy pompce wtryskowej. Koniec końców od tego kręcenia, padł mi rozrusznik, spalony na amen no ale jak zamontują już dobry dalej mi auto nie odpali. A mechanior twierdzi, ze żadnego czujnika w tym silniku nie ma. Ja zgłupiałem teraz i już sam nie wiem co jest grane. Licze teraz na WAS klubowicze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Witam. Jest taki czujnik w P11 z CD20 i niestety jest to rzecz psujliwa. Kliknij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Siuto Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 @B12 dzieki za fote ale mozesz lopatolgicznie powiedziec gdzie znalezc ten czujnik? kolo skrzyni, blok silnika, kolo filtra oleju itp cos nic te rysunki i opisy po angiesku do mnie nie trafiaja ;( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Wydaję mi się, że po tym drugim rysunku dość łatwo namierzyć jego lokalizację - widać koło pasowe, pasek klinowy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Siuto Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 dzieki za przyblizenie jak juz dorwe gnoja to jak go sprawdzic czy działa czy jest zwalony? znasz moze jakies wartosci jakie powinien pokazywac na omomierzu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bankroot Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 przy temperaturze 25 stopni w przedziale 1,215 - 1,485 Ohm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Siuto Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 rozumiem, ze tyle ma pokazywac jak dziala? sorry za lamerie ale wole sie upewnic he he he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bankroot Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 tyle ma pokazywać, jak jest sprawny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubo Posted December 13, 2006 Share Posted December 13, 2006 Nie wiem jak jest w 2.0 TD, ale np. QG18DE są dwa czujniki tego typu: 1. czujnik położenia wału korboweko 2. czujnik położenia wałka rozrządu - wyglądają identycznie :/ jak padał ten od rozrządu to dało się jeszcze troche pojeżdzić (często gasł, ale dało się odpalać). Gdy padł mi ten od wału korbowego to amen, auto na hol i tylko z nowym czujnikiem można było odpalić... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted December 13, 2006 Share Posted December 13, 2006 - wyglądają identycznie Nie podpasuje z innego. Już niejeden próbował. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Siuto Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 juz sie wyjasnilo. rozrusznik padł jeszcze krecil ale po takich 20 pokretach padl - naszczescie, bo wymienialbym jeszcze pelno innych rzeczy a i tak bym nie odpalil a tak po wymianie rozrusznika auto kreci i pali od pierwszego pyka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.