Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Moje nowe przełomowe odkrycie GA16 ->> 1,8


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

NO goago się streścił - gratki. Jeszcze tylko jakiś opis jak to chodzi i hamowanko...

 

hamowanko po dotarciu przeczesz tam jest wszystko co najważniejsze nowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze zaluje ze silnik tak skonczyl :( mialem nadzieje ze wytrzyma chociaz do momentu wjazdu na rolki. Goago bardzo cicho kibicowalem temu projektowi a tu klops...moze jakbys zastosowal ori uszczelke to by dala rade - sam wiesz jak to jest z zamiennikami ;) pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też żałuję bo fajnie mi się jeździło. 350km jak by nie było to przejechał :D

wina leży tu w niedokładności fabrycznego odlewu cylindra. szczególnie narażone miejsca są na łączeniu cylindrów. w dwóch kadłubach zauważyłem cieńsze tuleje miedzy 3 a 4 garem.

tam właśnie pękł u mnie. druga sprawa to jakość szlifu... musi być zrobiony idealnie. Tomaszek powiedz jak wyglądają u ciebie gładzie po szlifie. nie wyszło nic miedzy cylindrami? wszędzie masz równo miedzy tulejami a kanałami wodnymi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość przem127
No fakt ;) moze jakby blok po szlifie nie mial rysy... ale to tylko takie gdybanie. Moze tobie Tomaszek sie powiedzie ;) powodzenia i nie odpuszczaj :D

 

Przecież blok żeliwny a struktura krystalograficzna (wiem, że to już wymądrzanie się :P) żeliwa jest jednym wielkim karbem, więc rysa mu żadna nie zaszkodziła. Za to zbyt cienkie ścianki zrobiły swoje.

Szkoda, bo pomysł był niezły a życie go tak brutalnie zweryfikowało.

Cała nadzieja w Tomaszku, bo skoro ma już wszystkie graty zrobione, to pewnie i tak poskłada to do kupy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAk tomaszek nie będzie kręcić silnika wyżej jak 3000 obr.min to z pewnością trochę polata :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAk tomaszek nie będzie kręcić silnika wyżej jak 3000 obr.min to z pewnością trochę polata :D

 

Czekaj jak Tomaszek Ci teraz wybije twoje przełomowe odkrycie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też żałuję bo fajnie mi się jeździło. 350km jak by nie było to przejechał :D

wina leży tu w niedokładności fabrycznego odlewu cylindra. szczególnie narażone miejsca są na łączeniu cylindrów. w dwóch kadłubach zauważyłem cieńsze tuleje miedzy 3 a 4 garem.

tam właśnie pękł u mnie. druga sprawa to jakość szlifu... musi być zrobiony idealnie. Tomaszek powiedz jak wyglądają u ciebie gładzie po szlifie. nie wyszło nic miedzy cylindrami? wszędzie masz równo miedzy tulejami a kanałami wodnymi?

 

Gładź mam idealną bo robione było w dobrym zakładzie a nie za flaszke :P

na oko nic nie widać a czy mam równo między garami to nie wiem jak stwierdzić musiałbym czymś pomieżyć samo wyjdzie jak odpalę ;)

 

JAk tomaszek nie będzie kręcić silnika wyżej jak 3000 obr.min to z pewnością trochę polata :D

tee najpierw masz przełomowe odkrycie a teraz piszesz że do 3 tys obr tylko wydaje :D:P;)

 

 

Dobra więc tak mam już dawno wszystko zrobione o prócz głowy gdybym się nie uparł że zrobię ją na tip top to dawno już byśmy wiedzieli co i jak a tu jak wiecie pare stówek trzeba wydać więc jeszcze co najmniej dwa miechy poczekacie na efekt końcowy bo zielone idą na inne domowe cele :/ :583:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche ot z przymrużeniem oka. .... kiedyś byłem posiadaczem sunnego n13 1.3 LX i wyobrażcie sobie że objeżdzałem nim na KJS-ach o wiele mocniejsze bryki , czasem nawet GT4 Maciejewskiego bo razem IIR robiliśmy ... więc tak naprawde liczy się kierownik, a nie to co ma pod maską. ale wracając do tematu ...

troszke uważam za bezsens rozwiercanie 1.6-1.8... oczywiście długo taki motor nie pojeżdzi..

to troche jak budowanie silnika do kaszla na jeden wyścig...

a jesli auta maja jeżdzić po ulicy a nie po torze to jest poprostu psucie... szkoda motorów... lepiej już sr20 z angola razem z ECU wpier... przyrost bedzie wiekszy ;) i mniej kłopotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież każdy wie że o sztuka dla sztuki. :) sam sie zastanawiam czy nie sprobować jeszcze raz, większego sensu to nie ma ale jestem uparty i lubię rzeczy wyjątkowe które sam stworzyłem. co wyjątkowego będzie w SR20DE???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież każdy wie że o sztuka dla sztuki. :) sam sie zastanawiam czy nie sprobować jeszcze raz, większego sensu to nie ma ale jestem uparty i lubię rzeczy wyjątkowe które sam stworzyłem. co wyjątkowego będzie w SR20DE???

to lubie :diabel2: ale w gruncie rzeczy ga16de+t to tez dobra opcja i nawet bardziej rozwojowa ;) btw nie chce nikogo wkurzyc ani zaczynac dyskusji ale czytalem w jakims artykule Mike'a Kojimy ze komory spalania w ga16 sa o wiele lepiej przystosowane do dmuchania niz w sr20 :) wiec to tez dobra opcja. zwlaszcza ze tloki od ga16 w porownaniu do qg18 moga o wiele wiecej zniesc - glebsze polozenie pierscieni wzgledem gornej powierzchni tloka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież każdy wie że o sztuka dla sztuki. :) sam sie zastanawiam czy nie sprobować jeszcze raz, większego sensu to nie ma ale jestem uparty i lubię rzeczy wyjątkowe które sam stworzyłem. co wyjątkowego będzie w SR20DE???

 

tak wszystko sie zgadza ale łatwiej jest zepsuć niż zrobić, a lepsze jest wrogiem dobrego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszke uważam za bezsens rozwiercanie 1.6-1.8... oczywiście długo taki motor nie pojeżdzi..

to troche jak budowanie silnika do kaszla na jeden wyścig...

a jesli auta maja jeżdzić po ulicy a nie po torze to jest poprostu psucie... szkoda motorów... lepiej już sr20 z angola razem z ECU wpier... przyrost bedzie wiekszy ;) i mniej kłopotów

 

zgoda długiego żywota mu nie wrużymy ale ta opcja nie była specjalnie droga w wykonaniu

to jak napisał goago sztuka dla sztuki czysta ciekaweość co z tego wyjdzie

a kupić angola i przekładać sr20 to wolałbym sprzedać obecne auto kupić z sr20 i przełożyć VE

miej żeźby i większy efekt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...