Guest MIŚ Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 Mam Almerę 97 5D. Proszę o sygnały o rdzewieniu blach i miejscach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Albin Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 rdzewieją tylne części progów oraz tylnie błotniki w miejscu przykręcania zderzaka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MIŚ Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 Dzięki Albin. Rdzewieją mi tylne cześci progów należące do błotników i narożniki tylnej klapy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest accerone Posted December 17, 2006 Share Posted December 17, 2006 Potwierdzam. tyl rdzewieją przedproża, i u mnie rant tylnego błotnika przy łączeniu ze zderzakiem - pod wlewem paliwa - i analogicznie z drugiej strony. Jutro odbieram furke od blacharza - lakiernika. (Wspawanie reperaturek, zabezpieczenie + lakierowanie + założenie nadkoli na tył + ogolne drobiazgi w okolicy tych miejsc, zaprawki, zabezpieczenie itp) krzykąl sobie 900zł za obie strony - jak odbiore jutro i obejrze samochod to moze polece czlowieka tu gdzies - bo na moje oko zna sie gosciu na rzeczy. ------------- samochodzik odebralem - zrobiony jest swietnie. Zrobiono: - wspawanie reperaturek (dwie strony) - zabezpieczenie blotnikow, progow i wnęk kół (dwie strony) - lakier na tylne blotniki oraz progi (dwie strony) - baranek na progach (ale fachowo zrobiony - tylko dol progow - na boku lakier) - ogolne zaprawki na calym samochodzie - gdzie trzeba bylo to cyknac przed zimą zeby sie rudy nie rozpanoszyl - zalozenie nadkoli na tył (dwa wkręty na nadkole jeden w plastikowy zderzak - drugi w przedproze + zabezpieczenie miejsca na wkręt) - jako bonus samochod umyty nawet w srodku koszt 900 zł czas roboty 7 dni do tego pozostale koszty 240 zł za reperaturki + 70 zł za nadkola. Samochodzik wyglada jak z fabryki. Tu był robiony: Blacharstwo - lakiernictwo Krzysztof Dzięcioł Czarna ul. W. Witosa 1 05-200 Wołomin Polecam Pozniej ponegocjuje z tym Człowiekiem jakąś zniżkę dla członkow klubu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Efrem Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 A masz może numer telefonu do tego Pana? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MIŚ Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 Dzięki accerone za odpowiedż. Dla mojej ciekawości , który masz rocznik i jaki kolor , bo ja mam czerwony zw. Robiłem przedproża w 2005 od spodu , ale teraz gniją z boku.Zapłacilem po 150 za stronę z lakierem , może skorzystam z Twojej propozycji.Jeśli masz to podaj telefon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest genjusz Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 moja n15 98r garazowana tylko pod chmorka - rdzewienie tylnego prawego nadkola (okolo 2cmx2cm), dodatkowo jak przednie drzwi od strony pasazera sie otworzy to widac dwie male kropki (okolo 0,5cmx0,5cm) perforacji na rprogu zaraz przy zawiasach drzwi na progu. wiecej nie znalazlem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest accerone Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 Rocznik mojej furki to 1996 kolor biały. Namiary na ten zakład z telefonem są tutaj http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=24235 Co do robienia tylnych błotników i przedproży - nie zapominajcie o nadkolach - jak ich nie ma z tyłu to predzej czy pożniej sytuacja się powtórzy, gdyż zachodzi proces niemalże piaskowania części wystawionych na działanie piachu, kamieni, soli w zimie. Takze tylne nadkola to obowiązkowa sprawa, przy tego typu pracach. Jak będziecie rozmawiać z tym Panem to powołajcie się na mnie, Piotrek z Czarnej od białej Almery z klubu Nissana - powinien skojarzyć. Sugeruję też wyraźnie zaznaczyć ze robicie auto dla siebie nie na sprzedaż. Nadkola kupowałem TUTAJ UWAGA - wystawione jest jedno - ale gościu ma oba - tylko trzeba to zaznaczyć - najlepiej telefoncznie - wystawia faktury jak ktos potrzebuje. Są dobrze wykonane - nie odstają, ładnie się pasują. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniek Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 u mnie jest spooora dziura na wylot za tylną tablicą rejestracyjną , a lakier wyszedł na pół tablicy niedługo będę to robił. przy okazji wyjęcia koła zapasowego zaobaczyłem w tej luce , ze zaczynają się parchy pojawaić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MIŚ Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 Ja już to robiłem.Poleciało od otworów śrub tablicy rejestracyjnej. Blacharz porobił wstawki i polakierował wnękę. :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MIS Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Macie namiary na reperaturki? Potrzebuje do N15 sedana ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Buschido Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 Mam Almerkę z 95 roku i niestety pomimo konserwacji rdzewieje tył. Błotniki i przedproża coraz bardziej przypominają przedgórze beskidzkie zamiast równiny mazowieckiej. Mój mechanik powiedział, że to jest normalne u tak leciwych samochodów. Ocynk utlenia się i drobne zabiegi malarskie to tylko półśrodek. Całkowicie pomóc może tylko wymiana samochodu na nowy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest patriot Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 Macie namiary na reperaturki? Potrzebuje do N15 sedana ! Nie ma w ogole reparaturek... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
extradd Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 Może ja coś pomogę.Swojego czasu dość często kupowaliśmy blachy od malucha bądź poloneza by wstawiać do innych marek .Przecież nie wymienialiśmy całego elementu, a bez szpachli to się nie obejdzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted September 25, 2007 Share Posted September 25, 2007 U mnie niestety progi dwa centki nad lewym nadkolem i kila centków na drzwiach (aleto chyba kamyszki zrobiły. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B52 Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 Pozwolę sobie odkopać temat. Czy ktoś mógłby oświecić mnie w kwestii ocynkowania blach w Almerach? Kiedyś słyszałem, że w Almerach blachy mają ocynk, ale w kontekście tego, co zostało tu napisane, wydaje mi się, że to jakaś bujda. Jak jest naprawdę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest patriot Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 Ocynkowanie utlenia sie i po 10 latach juz go nie ma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mariuszz Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 No ku zaskoczeniu blacharzy-lakierników u mnie zardzewiał lewy przedni słupek! :029: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest power_bit Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 Faktem jest, że nasze almerki najlepszej blachy nie mają, ale przedwczesne wykrycie korozji i odpowiednia konserwacja pomogą w utrzymaniu dobrego stanu blachy. Ps. Z zawodu blacharz samochodowy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tombolot Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 a u mnie oba tylne błotniki zaczynają rdzewieć, to ponoć jedno ze "smakowitszych" miejsc dla rdzy na naszych almerkach Nie ma co czekać do lata, umówiłem się na środę z kumplem lakiernikiem i za dobrą flaszkę błotniki będą jak nowe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nestor1,4 Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Ja myślałem że moja almera ma "0" rdzy dopuki nie odkręciłem lusterka. Pod lusterkiem okazało się ze jest pruchno. Zabezpieczyłem to. Ale po drugiej stronie może byc to samo. Auto garażowane pod chmurką. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest saki Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 ja swoja wlasnie sprzedalem po wypadku, kupiec ogladal ja dokladnie na kanale wiec moge powiedziec co bylo: - oba progi z tylu pordzewiale, w prawym dziura na wylot - tylnie nadkola, po jednej i po drugiej stronie To drugie to na pewno wada fabryczna i dotyczy wszystkich n15. Jak mialem nissana to mialem nawet takie zboczenie, ze jak widzialem takiego samego to mu ogladalem tylnie blotniki czy jest rdza, czy nie ma. I wszystkie mialy. Nic wiecej w tym aucie, jestli nie byl uderzony rdzewiec nie powinno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Speeder Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 Macie namiary na reperaturki? Potrzebuje do N15 sedana ! Nie ma w ogole reparaturek... I tu się Patriot mylisz...można kupic, nawet niedrogo, np tu: http://www.moto-portal.pl/sklep/mp/auto_cz...ki/273183-4.php [ Dodano: Wto 11 Mar, 2008 14:52 ] A jakby ktoś potrzebował reparaturek progów to prosze: http://www.moto-portal.pl/sklep/mp/auto_cz..._ich_czesci.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mariuszz Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 Moja Almerka właśnie stoi u dobrego blacharza (przeszczep słupka), efekty będę podziwiał w pn. Apropo, jak ktoś szuka DOBREGO ZAUFANEGO blacharza mogę polecić (ewentualne info piszcie na prv). Lokalizacja, okolice W-wy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest patriot Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 Speeder, jeszcze niedawno w ogole nie bylo. Ale dobrze, ze ktos wreszcie pomyslal o Nissanach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.