Guest jaga Posted December 18, 2006 Share Posted December 18, 2006 Witam:) Od kwietnia jestem posiadaczem słoneczka 1.4 16V 91r. Podczas jazdy szczególnie po nierównościach słychać w tylnym zawieszeniu dziwne stuki. Mechanik stwierdził, że do wymiany są tuleje drążka reakcyjnego. W sklepie powiedziano mi,że jest jeden rodzaj tych tulei, a mi wydaje się, że z przodu drążka są inne niż z tyłu. Czy ktoś zmieniał te tuleje? Proszę o porady. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maniek 76 Posted December 18, 2006 Share Posted December 18, 2006 Witam ja też mam ten problem w N13 90r jezeli masz te same zawieszenie co ja to napewno z przodu sa inne niz z tylu co do zawieszenia w ksiazce pisze ze do 91r jest jedno a od roku 91 w gore jest inne.Ja wymienialem ostatnio tuleje wachacza mialy byc dobre i nie byly .Najlepiej wymontuj je z samochodu wez do sklepu tam pomierza i dobiora ja teraz napewno tak zrobie bo jakby nie pasowaly musisz czekac na ich wymiane ja czekalem dwa dni.Chyba ze maja na miejscu.Ale moge sie mylic jezeli tak to ktos z klubowiczow niech mnie poprawi. :!: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaga Posted December 19, 2006 Share Posted December 19, 2006 Widzę, że wymiana tulei wahacza wzdłużnego nie jest typową usterką w N14 (sądząc po ilości odpowiedzi). Gdyby jednak ktoś miał z tym doczynienia b.proszę o wpis :mikolaj: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hermoll Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 tuleje drazka reakcyjnego...eee watpie ja mam na blacie 250tys a pewnie ze 100 jest cofniete i tam niema luzu zadnego, jesli cos tlucze z tylu to b mzliwe ze amorki albo laczniki stabilizatora zreszta to mozna przeciez samemu zoabczyc czy sa tam luzy i czy to tlucze ale szczerze to watpie mi amorki tak tlukly z przodu ze myslalem ze wszedzie sa luzzy po centymetrze na lacznikach tulejkach poduszkach )) a z tylu zamarzaly amory zima to wylecialy w piz... od razu jak pojawila sie gotowa )) jak ktos mial do czynienia z wymiana tulej drazka reakcyjnego to prosze o swoje opinie jedyne co mi stukalo to laczniki stabilizatora a piszczalo/skrzeczalo nie skreocona odpowiednio sroba trzymajaca wachacze z piasta pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vidi Posted December 22, 2006 Share Posted December 22, 2006 Moze lozysko amortyzatora?Koszt ok. 100 zl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hermoll Posted December 22, 2006 Share Posted December 22, 2006 watpie, ja tak z przodu wymienialem pokolei a amory tlukly sie okazalo pozatym z tylu to raczej nie ma lozyska bo z tylyu kolumna sie nie kreci przeciez pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vidi Posted December 22, 2006 Share Posted December 22, 2006 Moge sie mylic ale wydaje mi się że łożysko znajduje się na górze mocowania amora. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hermoll Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 tak dokladnie u gory mocowania ale wsytepuje ono w przednich kolumnach bo podczas skretu kola kolumna tez sie kreci a trzymanie amorka w kieluchu jest przykrecone ja wyciaglem w dobrym stanie to "lozyska" bo to takie lozysko kto mial w rece wie o czym mowie za 20zl z rozbitego sunnego pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaga Posted January 7, 2007 Share Posted January 7, 2007 witam w tym poscie już po raz trzeci. Byłem u mechanika i mam 100% pewność, że wyrobione mam tuleje drążka reakcyjnego (zawieszenie tylne). Czy naprawdę nikt ich nigdy nie wymieniał? w sklepach mówią, że nie ma ich w katalogu. takie tuleje są do toyoty ale nie wiem czy będą pasowały. proszę podpowiedzcie coś (sunny N14 1,4 16V 91r prod) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hermoll Posted January 7, 2007 Share Posted January 7, 2007 tylko wymeinic te tuleje moze nie byc tak latwo, zobacz w katalogu JC a jak nie kup na szrocie drazek reakccyjny caly moze no i moze w serwisie nissana dowiedz sie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.