Guest hassan Posted December 18, 2006 Share Posted December 18, 2006 hej, mógłby ktoś wrzucić zdjęcie silnika 1.0 do K11? Mam pewne wątpliwości i chciałbym je porównac z innym wozem :-) pzdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ja_good Posted December 18, 2006 Share Posted December 18, 2006 jak tylko bede mial aparat od reka to pstrykne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domiss Posted December 19, 2006 Share Posted December 19, 2006 1.3 może być? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 jak kazdy wie 1.0 i 1.3 nie ruzni sie niczym poza filkoscią tłoków no i wzglednie paroma duperelkami ale to wszytko maszna znalesc na forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pablo_Snk Posted December 24, 2006 Share Posted December 24, 2006 hassan, a może mógbyś sie podzielić tymi wątpliwościami? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hassan Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 Już się dzielę w zasadzie to chodziło mi o komorę silnika a nie o sam blok - mój błąd :-) Problem w tym że w mikrusie mojej kobiałki nie ma tych rur odchodzących od filtra powietrza (tudzież dochodzących do niego). Z tego co widzę to powietrze do filtra zasysane jest bezpośrednio z komory silnika. Pytanie teraz z czym się może to wiazać? Pewnie z większym spalaniem :/ z czyms jeszcze? Poniżej fotki które dzisiaj zrobiłem. pzdr. h. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 A co to jest to niebieskie cos? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coyot Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 braknie Ci rur do puszki filtra ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hassan Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 A co to jest to niebieskie cos? a bo ja wiem, wygląda jak korek od butelki na wodę 5L :/ braknie Ci rur do puszki filtra ... no właśnie :/ tylko teraz pytanie z czym się to może wiązać? W tej chwili jest spore spalanie, więc może z tym (tak słyszałem). Nie sprawdzałem jeszcze w jakim stanie jest filtr powietrza, ale jakoś niedługo sprawdzę. No i czy takie rury można gdzieś kupić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soul Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 wyjmij to ustrojstwo ... napewno nie jest to tam wsadzone przez fabryke, szczerze wątpie zeby brak tej rurki miało jakikolwiek wpływ na spalanie ... raczej ta zwężka może mieć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 Nie sprawdzałem jeszcze w jakim stanie jest filtr powietrza Przeciez to 5min roboty. No i czy takie rury można gdzieś kupić Jasne ze mozna. Najlepiej z jakiegos rozbitka. Poszukaj na allegro calej micry na czesci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coyot Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 oryginalna rurka wychodzi z puszki bez problemu wiec mysle ze mozesz popatrzec na szrotach i sama rure kupic W tej chwili jest spore spalanie, więc może z tym (tak słyszałem). Nie sprawdzałem jeszcze w jakim stanie jest filtr powietrza, ale jakoś niedługo sprawdzę. co do wiekszego spalania to watpie ... a filtr to sprawdz jak najszybciej... a przy okazji to... ktos mial niezla inwencje tworcza robiac taki "dolot" :diabel: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 ktos mial niezla inwencje tworcza robiac taki "dolot" Kiedys w golfie III widzialem dolot zrobiony z rury od odkurzacza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hassan Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 przy najbliższej okazji sprawdzę ten filtr i wyjmę to niebieskie coś jak trafię na coś ciekawego to zdam relację ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pablo_Snk Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 popytaj jeszcze tych co mają micry z filtrem stożkowym to takie rurki może odsprzedadzą Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hassan Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 No to dzisiaj zagladałem do filtra Poniżej forki: filtr po zdjęciu obudowy dolna strona filtra i taki dziwny zaworek po stronie przeciwnej niż rura doprowadzająca powietrze Zaworek wygląda na ciśnieniowy (czy jak to zwał - chodzi o to że przy za duzym ciśnieniu się otwiera i wypuszcza powietrze z filtra). Do tego jest osadzony (uszczelniony) dosyć niemrawo - wygląda na dodatek domowej roboty :/ Możecie mi powiedzieć czy to tak powinno być? A jeżeli nie, to jaką funkcję może pełnić? To niebieskie coś to była jakaś plastikowa tuleja, ponacinana wzdłuz z jednego końca, tak że ten koniec można było scisnąć zmniejszając jego średnicę (jak w dyszach wojskowych samolotów). Pojęcia nie mam do czego to było :zdziw: To jeszzce na koeniec pytanie dodtyczące samego filtra. Ja jeszcze się nie bawiłem w zmianę, więc nie do końca wiem czy trzebaby juz ten wkładzik wymienić? Z jednej strony ma trochę brudu, z drugiej wydaje się być czysty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 powiem tak ten zawór moze być ale nie musi ale w twoim przypadku lepiej że jest jeśli w twoim autki nie dochodzi do wystrzałów gazu to można go zdemontować ale jeśli choć raz szczeli to możesz sie pożagnać z obudową filtra powietrza. Gaziarz który zamontował ci ten mikser widac ma niewielkie pojęce :/ ten mikser wygląda na zbyt duzy jak do tej pojemnoiści silnika i auto nie potrafi na wolnych obrotach zassać odpowiedniej dawki gazu, przez to masz zamontowaną dodatkową zwężke (to niebieskie coś) by dawka była odpowiednia. Dziwie sie dlaczego nie zamontował miksera pod filtrem powiertrza są odpowiednio do tego przystosowane miksery i nie sprawia to żadnych problemów. Na twoim miejscu jechał bym do niego i kazał mu wymienić mikser na mikser o mniejszej średnicy oraz kazał przeregulować gaz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hassan Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 samochód był już kupiony z instalacją gazową :/ czyli co, uderzać do gazownika, czy da się to jakoś załatwić "domowym" sposobem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pablo_Snk Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 hassan, Nno to mikser musisz wymienić, a według mnie lepiej zapłącić i mieć szczelną instacje niż nieszczelną domową robotą (chyba że znasz się na tym) jeśli w twoim autki nie dochodzi do wystrzałów gazu to można go zdemontować ale jeśli choć raz szczeli to możesz sie pożagnać z obudową filtra powietrza. U mnie ostatnio tak szczeliło że aż ogień poszedł z filtra, ale budowa tych puszek do filtrów ma tak że zeskakuje z zatrzasków Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 A ile kosztuje taki mikser? Moze warto zainwestowac w blosa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pablo_Snk Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 na allegro są w granicach 30zł natomiast blos 330zł wiec jeśli ktoś ma kase to oczywiście blosa można kupić ale czy warto aż tyle kasy ładować?! Ja tam dokładnie na gazie nie znam się, może ktoś kto w tym siedzi doradzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 Już są inne ale masz moją też: Jak patrze na te fotki hassana to aż mnie łeb boli od tego jak ktoś potrafi zj***ć robotę. Ja bym chyba jaja urwał jakby mi coś takiego nagrzebali dlatego pier***le nie zakładam gazu do moich Nysek. Z tego co wyczytałem to lepiej jak zainwestujesz w blosa i będziesz miał spokój. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 możesz sie samemu pobawić ale pamiętaj że przy każdej ingeręcji w układ dolotowy musisz regulować instalacie gazową na analizatorze spalin lub według wskazań sondy lambda a to już nie taki łatwy temat sam jeżdze na blosie i powiem że warto choć koszt modernizacji instalacji jest dość spory ale zyskujesz na kulturze pracy silnika no i oczywiście na osiągach jeszt zanczny możesz samemu poprubować zmienić mikser tylko najpierw zmierz jakiej średnicy jest otwór wewnątrz tego miksera i dobierz mikser o 2 lub 4 mm mniejszy ale najlepiej zkonsultuj to z jakimś konkretnym gazownikiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest m_maryszczak Posted December 30, 2006 Share Posted December 30, 2006 jak kazdy wie 1.0 i 1.3 nie ruzni sie niczym poza filkoscią tłoków no i wzglednie paroma duperelkami ale to wszytko maszna znalesc na forum a to te silniki nie mają po 4 gary? z tego co wiem to tak jest ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lipass Posted December 30, 2006 Share Posted December 30, 2006 ADEX miał na myśli wielkość tłoków a nie ilość Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.