Guest Miras___ Posted December 19, 2006 Share Posted December 19, 2006 Mam pytanko. Ile moze kosztowac taki uszczelniacz? I ile moze kosztowac wymiana tego, bo dzwoniłem do mechanika a on powiedział że około 200zł :zdziw: i wydaje mi się że coś mu się w głowie popie..... :zdziw: Z góry dzięki!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted December 19, 2006 Share Posted December 19, 2006 To zależy który uszczelniacz. Jeśli ten od strony skrzyni to może tyle krzyczeć. Trzeba wyjąć skrzynię i zdemontować sprzęgło wraz z kołem zębatym. Taki uszczelniacz kosztuje ok 50 zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted December 19, 2006 Share Posted December 19, 2006 A ten od strony rozrządu ok.20-25zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Miras___ Posted December 19, 2006 Share Posted December 19, 2006 noto pięknie! muszę to wymienić bo mi olej cieknie. Chyba że podjade do niego a moze okaze sie cos innego. Ale z tego co widzialem to cieknie na laczeniu skrzyni a silnika Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted December 19, 2006 Share Posted December 19, 2006 No to już wiesz który. Niestety ten trudniejszy do wymiany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 Ale z tego co widzialem to cieknie na laczeniu skrzyni a silnika Niech lepiej upewni. Z miski lubi cieknąć w tylnej części. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 Niestety tak jak koledzy powiedzieli jeśli cieknie Ci z wału od strony skrzyni to robota jest droga, bo trzeba zdemontowac skrzynie wraz z dociskiem, tarczą sprzęgła i kołem zamachowym, bo uszczelniacz jest pod nim. Żeby odsunąć skrzynie (jeśli jest na nią miejsce) to będzie trzeba porozpinać półosie (jeśli skrzynie nie wyjmujemy tylko odsuwamy to wystarczy półosie powyjmować z piast wtedy nie będzie trzeba spuszczać oleju ze skrzyni), odkręcić skrzynie z poduszki i oczywiście odkręcić ją od silnika. Roboty troche jest, ale na szczęście nie jest to jakoś strasznie trudne podobnie jak wymiana uszczelniacza. Jak będziesz już to robił to może pomyśl o wymianie przynajmniej samej tarczy sprzęgła, bo to jedna robota, koszt nie jest jakoś strasznie większy a będziesz miał już spokój z tą stroną na przyszłość. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.