domadm Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 No to problem dociążenia Navary na zimę rozwiązany, teraz jeszcze czekam na śnieg. Rozwiązanie z krawężnikami jest spoko - zajmują mało miejsca a łączna waga bloczków to ok 130kg, przesunięte max na tył, więc wystarcza. Komfort jazdy poprawił się znacznie, ślizgawki do przetestowania jeszcze nie ma. Polecam rozwiązanie wszystkim posiadaczom pickupów, nie tylko D40. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crensch Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 i teraz tak..lecisz 120 przez przejazd za toba leci costam...kraweznik podskakuje i laduje na masce czegostam hehe ktos tu proponowal wylewke samopoziomujacego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
domadm Posted December 20, 2006 Author Share Posted December 20, 2006 Jak będą fruwać to wymyślę jakieś ograniczniki, ale póki co jak testowałem to nawet nie drgnęły. Ciekawe ile wytrzymają te kotwy c-channel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 bezpieczniejszym rozwiązaniem by były worki z piachem a po drugie to zawsze możesz zalać betonu w profile .... :diabel2: a żeby ograniczyć lewitację tego betonu to można je przewiązać do tych kotw ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 Ja będę testował rozwiazanie z dwoma kastrami z piachem. Jak będzie mało to doleję wody Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ryży Koń Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 A nie wystarczy się pogodzić z faktem że to pickup????? bez przesady z tą lekkością tyłu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
domadm Posted December 20, 2006 Author Share Posted December 20, 2006 Ale wiesz jak teraz mięciutko przez dziury przemyka... aż przyjemnie. Jeszcze może zrobię jakieś objemy stalowe montowane do c-channel i będzie git - w razie gdyby jakaś kraksa miała się przydarzyć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted December 21, 2006 Share Posted December 21, 2006 moja dociązona od dzisiaj hardtopem Mam hardtop firmy alpha ( made in tailand) www.alphainnovation.com - taki sam sprzedaje firma www.steeler.pl. Jest lepszy niż ten który miałem poprzednio tzn. włoski www.orciari.it - produkowany w Polsce pod Bielskiem :DDDDDD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
domadm Posted December 22, 2006 Author Share Posted December 22, 2006 Zauważyłem, że przy szybkim zjeździe po wybojach jednak te betoniki trochę się przesuwają i nawet delikatnie podskakują. Zrobię więc jakąś obejmę i przy okazji uchwyty - bo przy zdejmowaniu ich można sobie palce porozwalać. dżemik - to mam nadzieję na jakieś spotkanko (na spocie?) żeby obloookać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 Ja wrzuciłem na pakę w worze 120 kg żwiru i leci całkiem dobrze. Wó przywiązany do zacisków z c channel Możemy w styczniu się gdzieć spotkać - cały tydzień Śląsk , weekend okolice Żywca. Dzisiaj mały test odpalania zimowego - minus 12 st. Zapalił za pierwszym szlagiem , tylko coś długo się rozgrzewał , już zastanawiałem się czy aby termostat nie jest ustawiony na warunki hiszpańskie, bo ponad 20 minut wskaźnik temparatury był 3 mm powyżej minimum . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ryży Koń Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 No diesla zagrzać to nie jest prosta sprawa. _12 to nie jest problem. Polecam tylko delewanie depresatorów do paliwa. Niezależnie gdzie tankujecie fury. Strzeżonego.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
domadm Posted December 28, 2006 Author Share Posted December 28, 2006 Gdzie ty znalazłeś te -12?? U mnie ledwo -1, a śniegu wcale To już teraz wiem po co jest ten dodatkowy przycisk podgrzewania silnika - w sumie to on tylko zwiększa wolne obroty na biegu jałowym, ale może się przydać kiedy po odpaleniu nie jedziemy od razu w drogę a chcemy żeby już się nagrzał (np. podczas załadunku). A przy okazji: nie wiecie jak wyłączyć tego piskacza co przypomina o zapięciu pasów?? Zaczyna mnie już to wnerwiać, bo przy lokalnym poruszaniu się autem nie używam pasów i ten pseudo-poprawiacz-bezpieczeństwa zaczyna być moim wrogiem :027: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ryży Koń Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 To zapinaj pasy i już. Widac nie miałes jeszcze dzwona w swiej karierze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
domadm Posted December 28, 2006 Author Share Posted December 28, 2006 Nie chodzi o dzwon. Jak miałem osobówkę to ok - zawsze robiło się jakieś trasy więc pasy jak najbardziej zapinałem, zresztą pikało tak samo wrednie ale ok. No a dzwona rzeczywiście jeszcze nie miałem - i nie zamierzam mieć Navarą pracuję, i często przejeżdżam bardzo krótkie odcinki ciągnąc coś lub przewożąc po wewnętrznych drogach, bywa że tylko przemieszczam się wiejskimi drogami 0,5-1km i za chwilę z powrotem i zapinanie pasów nie ma sensu, szczególnie jak ma się brudne ubranie. To tak jakbyś jeździł widłakiem po magazynie co chwila wysiadając - i jaki sens miałoby zapinanie pasów kiedy praktycznie nie ma z kim się zderzyć? Na trasę ok - nie neguję i popieram pasy. A wracając do pytania: wie ktoś? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ruda Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 zapnij pasy zanim usiądziesz przestanie pikać a Ty nie będziesz musiał się zapinać ja tak robię Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
azorek Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 A nie wystarczy się pogodzić z faktem że to pickup?????bez przesady z tą lekkością tyłu. Dobrze gada, wódki Mu dać ja żeby tył dociążyć wrzucam kastę piwa i od razu mi się lepiej jedzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ptasiek Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 sam jeszcze nie probowalem gdyz fure dzis powinienem odebrac, ale wiem ze tez bede mial zgrzyt z tym alarmem wiec moze sproboj wpiac pas pasazera i po problemie powinno dzialac a jak ma to juz byc na stale to tu jest przepis jak wylaczyc alarm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
domadm Posted December 29, 2006 Author Share Posted December 29, 2006 Wielkie dzięki za tego linka - no rzeczywiście rozwiązanie jest banalne - wyciągnąć wtyczkę przełącznika klamry pasa pod siedzeniem i po sprawie 3 sekundy i sprawa załatwiona - działa (a raczej przestało działać ;-) )!! Dla informacji: w mojej nawarze jest to pierwsza, najmniejsza złączka u góry, kabelki w kolorze czarnym i pomarańcz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ryży Koń Posted December 30, 2006 Share Posted December 30, 2006 Panowie poszukajcie na tamtym brytyjskim forum... tam jest cała fabryczna serwisówka do D40. Ja juz sobie ściągnąłem. Do 2.00 w nocy siedziałem i studiowałem. Wynika z niej między innymi, że można zaślepić przewód do EGRa Jak mi się uda z czasem to jutro tego dokonam i zobacze czy nie wywala błędów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
domadm Posted December 30, 2006 Author Share Posted December 30, 2006 Właśnie też zacząłem tam szperać Tylko uważaj żeby strony w aucie ci się nie pomyliły Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ptasiek Posted December 31, 2006 Share Posted December 31, 2006 no to widze ze link sie przyda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
domadm Posted January 11, 2007 Author Share Posted January 11, 2007 Betoniki na pace opakowałem w solidną stalową ramę z uchwytami (żeby paluchów nie rozwalać) i mocowaniami do c-channel a dziś dodałem jeszcze zaczepy usztywniające i jest naprawdę super: jak przyklejone do paki, nie ucieknie, nie ukradną ( ;-) ) i zajmuje mało miejsca. Postaram się wrzucić jutro fotki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 Ja wrzuciłem do kastry budowlanej 100kg żwiru płukanego.Kastra przypięta pasami transportowymi do kotew c-chanel. Kastra dodatkowo stoi na gumowym dywaniku. Zawsze 100 kg więcej, a na zimę 2008 też się przyda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ryży Koń Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 A ja śmigam bez obciązenia i też jest doskonale i jeszcze udało mi się dzisiaj dośc konkretnie wkleić w błoto....ale wyjechałem o własnych siłach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
domadm Posted January 11, 2007 Author Share Posted January 11, 2007 Wrzućcie więc fotki! Newbie będą mieli okazję samodzielnie podjąć decyzję co komu pasuje najbardziej Tutaj fotki mojego rozwiązania w wersji 2. Zmiany to: dodanie ramy na betoniki z uchwytami i dorobienie tylnych zaczepów dzięki czemu balast nie podskakuje na wybojach (jest jak przyklejony ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.