Guest psujaut Posted December 21, 2006 Share Posted December 21, 2006 kto jest w stanie pokazaś (np.) fotkami w jaki sposób przestawiś zapłon w 3.0 24V6 z 95r. ja patrze i nie widzę możliwości :zly: może nie patrzę gdzie trzeba :029: Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted December 21, 2006 Share Posted December 21, 2006 kto jest w stanie pokazaś (np.) fotkami w jaki sposób przestawiś zapłon w 3.0 24V6 z 95r. ja patrze i nie widzę możliwości :zly: może nie patrzę gdzie trzeba :029: drogi kolego!! nie ma zadnej mozliwosci przestawienia zaplonu bez smt6 badz greddy e-manage ultimate. my mamy tzw COP ignition, czyli coil over plug (cewka nad swieca). przy takim systemie komputer steruje zaplonem, za jego opuznianie i przyspieszanie odpowiedzialne sa dane z czujnikow rozmieszczonych w roznych miejscach silnika - czujnik spalania stukowego, czujnik temp silnika, czujnik polozenia przepustnicy, oba czujniki polozenia walu, czujnik od walka rozrzadu, maf sensor kup smt6 to bedziemy razem kombinowac :mikolaj: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest psujaut Posted December 21, 2006 Share Posted December 21, 2006 dzięki Wacu jak zawsze na Ciebie można liczyć (spodziewałem się od Ciebie odpowiedzi :one: ) :mikolaj: i jak będę miał kasę to możliwe,że takie coś zakupię narazie bieda aż piszczy :zly2: ( tracę pracę -zaklad pada :029: ) ale życzę wszystkiego dobrego innym :mikolaj: Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted December 21, 2006 Share Posted December 21, 2006 pogadaj z Coobciem. on ci zalatwi smt6 w dobrej cenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted December 21, 2006 Share Posted December 21, 2006 A macie jakis wykres a32 z przyspieszonym zaplonem? Czy efekty moga buc takie jak u Jacy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted December 21, 2006 Share Posted December 21, 2006 gdzies widzialem wykres. nie pamietam ile dawal sam zaplon, wiem ze cos pomiedzy 5 a 10 koni (kolo uzywal smt6) EDIT: o tu jest wykresik razem z opisem The green is with SMT timing advance and 13.5 A/F The red is with SMT timing advance and stock A/F the blue is with stock timing and stock A/F a to nie 5-10 koni tylko 12 koni wiecej i 9ft lb momentu. wszystko na kolach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.