Tomaszek Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 Pożalił mi się kolega że po założeniu instalacji gazowej w Siewierzu Lanos nie chce jechać i gaśnie Jak otworzył maskę to zdębiałem takie partactwo :!: normalnie bym ich lał :wpale: Zaproponowałem mu blosa na jego kłopoty :one: Po montażu był w szoku że auto nagle dostało kopa :056: Był mega zadowolony :564: Wprawdzie na fotkach nie zdążyłem ładnie powycierać silikonu i założyć filtr na odmę Ale i tak widać różnice w poprawnym montażu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maddrajwer Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 Popraw tylko położenie samego blosa - powinien być możliwie pionowo ( w osi śruba, kolanko węża) i będzie miodzio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted December 23, 2006 Author Share Posted December 23, 2006 Popraw tylko położenie samego blosa - powinien być możliwie pionowo ( w osi śruba, kolanko węża) i będzie miodzio. Nie da rady walła by go maska To że nie jest pionowo to nie przeszkadza Nawet do góry nogami można założyć i dobrze chodzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 jeśłi chcesz by blos działał jak najdłużej to ustaw go w pionie olej nie rozpuści gumy jeśli niema miejsca to radził bym wstwaić jakieś kolanko z nierdzewki pod kontem 45° i wywalić filtr powietrza a w to miejsce jakiś ładny stożek z osłoną termiczną Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted December 23, 2006 Author Share Posted December 23, 2006 To nie wiem czy doczytałeś ale to nie moje auto aby jeszcze stożek zakładać ale jak by chciał A tak w ogóle to temat o partactwie przy zakładaniu miksera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maddrajwer Posted December 24, 2006 Share Posted December 24, 2006 Nie obraz sie - chce tylko pomoc ,ale kolega jeśłi chcesz by blos działał jak najdłużej to ustaw go w pionie ma racje. Dlatego tez napisałem Ci o położeniu blosa. Swoją drogą jak już jest blos to stożek jest w porównaniu z nim małym wydatkiem a poprawia jego funkcjonowanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted December 24, 2006 Author Share Posted December 24, 2006 Dostałem zlecenie na założenie blosa a nie stożka :583: Kolega z lanosa chce tylko aby auto jeździło normalnie nie gasło na światłach itd. Większość z nas chce mieć wszystko jak najtaniej nie rajcuje go następny wydatek Z odpowiedzi na temat wnioskuje że to ja źle założyłem blosa A gaziarze bardzo dobrze mikser :zdziw: :: Czy nikt nie zauważył jak pozaginany jest dopływ powietrza :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted December 24, 2006 Share Posted December 24, 2006 pewnie że poprawa jest widoczna odrazu :one: ale forum jest od tego by było jeszcze lepiej ale w końcu to Deowaeeee a nie Nismo wienc niema co sie szczypać Pozdrowionka Wesołych świąt :mikolaj: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maddrajwer Posted December 24, 2006 Share Posted December 24, 2006 Tomaszek, uśmiechnij się. Bardzo dobrze że koledze zaproponowałeś blosa, równie dobrze że zamontowałeś go tak że oś jego kanałów jest w poziomie. Fajnie też że się pochwaliłeś i napiętnowałeś partaninę niektórych "fachowców", od tego jest to forum. Zaś moją uwagę potraktuj proszę jako wskazówkę. Po to ją napisałem żeby kolega cieszył się pełną wydajnością jak i trwałością blosa. Poprostu w takim położeniu frakcje oleiste gazu skraplają się na membranie i uszkadzają ją. A tak w ogóle to wesołych świąt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_flori Posted January 2, 2007 Share Posted January 2, 2007 ale mu pozaginali dolot..... co za partacze.... :027: osobiście poprawiałem instalacje gazowe sam 2 x: - pierwsza w Primerze - pozaginane węże wody - ani grzania w kabinie, ani grzania reduktora - druga w Toyocie, gdzie wężyk podciśnienia wkręcili prosto pod wężem chłodnicy - chłodnica nieruchomo, a kolektorem trzepie - wiecie co się stało, wyłamało trzpień w kolektorze (plastikowy kolektor). Musiałem nawiercać i kleić kolektor - makabra... Druga sprawa to za blisko sterownik gazu silnika - przegrzewał się - przeniesienie sterownika poza komorę silnika rozwiązało problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted January 9, 2007 Author Share Posted January 9, 2007 To dla porównania fotki blosa w mojej primie Wprawdzie nie jest pionowo ale nie jest pozaginane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 9, 2007 Share Posted January 9, 2007 Poprostu w takim położeniu frakcje oleiste gazu skraplają się na membranie i uszkadzają ją. Więc za jakieś 100 tyś km (o ile daewoo tyle wytrzyma) się je wymieni na nowe - nie jest to jakiś wielki wydatek Ps. Tomaszku by ograniczyć trudności z pracą silnika przy tej obudowie przeplywki zrob sobie nową z rurki np. PCV czy tam aluminiowej FI70mm nawiercisz w niej dziurkę coby te druciki były w środku a sam czujnik możesz przykleić na silkon ( w przyszłości idziego odskrobać) albo zrób jakąś podstawkę np. z drewna... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.