Guest Dziudak Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 Po wymianie tłumnika końcowego i kata mam wrażenie ,że dalej jest za głośno , czy tłumnik środkowy też może aż tak buczeć ? Żałuję , że nie wymieniłem od razu całego układu , założyłem bosala . Czy wymiana środkowego tłumnika pomoże ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rysiu83 Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 co dałeś zamiast katalizatora? tłumiki się wypalą za jakiś czas i będzie ciszej więc cierpliwości Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomyddc Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 Który tłumik bardziej jest odpowiedzialny za głośność układu, środkowy czy końcowy. Mam też założoną strumiennicę. Zmieniłem końcowy tłumik z seryjnego na przelotówkę z kwasa i dźwięk jest przyjemny, ale na wyższych obrotach robi za głośno. (SR20DE) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 Po wymianie tłumnika końcowego i kata mam wrażenie ,że dalej jest za głośno , czy tłumnik środkowy też może aż tak buczeć ? Żałuję , że nie wymieniłem od razu całego układu , założyłem bosala . Czy wymiana środkowego tłumnika pomoże ? To zn. że masz nowego kat. :zdziw: ja bym w nowy nie inwestował chyba że sportowy Po wywaleniu kat. który też spełnia funkcje tłumika robi się głośniej (bo ubyło jeden tłumik) Środkowy też jest ważny jak jest stary wypalony to będzie głośniej Który tłumik bardziej jest odpowiedzialny za głośność układu, środkowy czy końcowy. Mam też założoną strumiennicę. Zmieniłem końcowy tłumik z seryjnego na przelotówkę z kwasa i dźwięk jest przyjemny, ale na wyższych obrotach robi za głośno. (SR20DE) Oba tłumią ale ostatni więcej Przelotówka ma to do siebie że dużo mniej tłumi spaliny i tym samym hałas Strumienice mogłeś sobie darować nic nie daje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomyddc Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 Stumiennice dostalem razem z samochodem i mam zamiar jaknajbardziej ją usunąć. A czy środkowy o większej pojemności uciszy troche układ? i czy ważny jest kształt? bo mogę dać np długi i wąski środkowy. Czy można tak zrobić ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 Stumiennice dostalem razem z samochodem i mam zamiar jaknajbardziej ją usunąć.A czy środkowy o większej pojemności uciszy troche układ? i czy ważny jest kształt? bo mogę dać np długi i wąski środkowy. Czy można tak zrobić ? dołaczam sie do pytania - wyadje mi sie że im większy tym lepszy.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dziudak Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 Nawiązując do pytania Tomaszka - w zamian za kata tłumnikarz wspawał mi jakiś nowy tłumnik . Czytając dalsze posty zastanawiam się czy rzeczywiście nie założyć jakiegoś większego tłumnika środkowego , no niestety jestem fanem raczej cichej jazdy . Aha,przypomniało mi się, kiedyś w Volviku 440 wypaliła mi się uszczelka pomiędzy kolektorem a silnikiem , objawy były podobne ,gdzieś "buczało" ale nie mogłem tego zlokalizować. Ale tam kolektor wychodził od strony kierowcy i wydało się przy okazji innych oględzin. Jak wymiana mnie nie zadowoli to spróbuję może wyciszyć środek za pomocą mat głuszących z allegro -> http://moto.allegro.pl/item150426085_boll_...ilcu_f_vat.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Radzio Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 Sorki za OT, ale chciałem się dowiedzieć ile dałeś za tłumik końcowy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 Nawiązując do pytania Tomaszka - w zamian za kata tłumnikarz wspawał mi jakiś nowy tłumnik . Czytając dalsze posty zastanawiam się czy rzeczywiście nie założyć jakiegoś większego tłumnika środkowego , no niestety jestem fanem raczej cichej jazdy Jeśli masz w spawany tłumik za kat. to powinieneś mieć teraz trzy tłumiki ... To więcej już nie ma co kombinować Tomyddc i kmink dokładnie to ciężko powiedzieć np. że większy to lepszy Dla tego bo to się wylicza względem układu ssącego Jak robisz jakiekolwiek zmiany np. stożek to proporcje się zmieniają ... [ Dodano: Sro 27 Gru, 2006 20:39 ] Sorki za OT, ale chciałem się dowiedzieć ile dałeś za tłumik końcowy? Do P11 kosztuje zależnie od firmy od 330zł. wzwyż Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 ja już milion różnych wzorów widziałem i sie pogubiłem w tym wszystkim.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 Ja np. środek dałem z audi 100 2.2 bo kosztował 70zł. ale na nim popierduje delikatnie :/ Ale idzie się przyzwyczaić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.