Guest Marcinoo Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 Witam Prosze powiedzcie gdzie podłączyć dokładnie kabel z obrotomierza ten który idzie do cewki. Gdzie cewka to wiem ale z tego co czytałem na forum nie zabardzo sie orientuje. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soul Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 http://www.nissanklub.pl/zrob_sam.php?pid=...id=4&tid=29 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marcinoo Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 A czy dałoby sie bez tego opornika?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soul Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 nie, raczej sie nie da, w czym masz problem? ze zdobyciem opornika ????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marcinoo Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 w sumie póki co to nie mam jeszcze opornika. Jutro wyrusze do sklepu jakiegos. Myslałem tylko że nie koniecznie musi byc opornik. Do obrotomierza który kupiłem była instrukcja i na schemacie (pożal sie boże) nie było po drodze opornika. No ale spróbuje z tym opornikiem. Wielkie dzięki. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soul Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 jezeli masz niefabryczny obrotomierz nie od K10 to mozesz bez opornika, myslalem ze masz zegary od SUperS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gray5 Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 ja sprawilem sobie obrotek niefabryszny od s-ki i wmontowalem w miejsce starego nawet fajnie wyglada (mi pasuje;]),oraz zegareczek od s-ki kolo lewarka zmiany biegow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soul Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 niefabryczny od S ki ? to w S ce wlasnie chyba fabryczny ja mam o tyle problem ze mam fabryczne zegary z białymi tarczami i bez zegarka, ta wersja druga tam gdzie zegarek mam kontrolki, i kwadratowe obramowki wsaznikow paliwa i temperatury.. wiec musze przelozyc cały licznik, i juz od x-miesiecy nie moge dorwać na allegro zegarków od SuperS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest blazej Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 soul, zapytaj w Xedosie - allegro nick XedosSC, mail xedos.g@xedos.com.pl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soul Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 nawet jakby mieli to widze ze by chcieli chyba 500 zł za nie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pablo_Snk Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 soul, może tyle nie, trzeba najlepiej szukać do rozbiurek nissanów, wtedy można taniej kupić, chociaż u handlarza kupiłem ostatnio do K11 za 80zł z obrotkiem. Bo szkoda przepłacać. Jak coś znajde do na PW napisze Ci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gray5 Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 chodziło mi o to ze mam zwykle zegary od k-10 , z zegarkiem zakupilem uniwersalny obrotomierz 52 mm chyba i zamontowalem go w miejsce tegoz zegarka:Pwygląd ?? oryginalny:P wczesniej mialem puszke z obrotomierzem obok licznikow:Psam robilem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soul Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 a, tez rozwiazanie, ale wole te od super s Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.