Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

jak odkręcić gaźnik


sedek

Recommended Posts

Porozpinałem wszystkie węże, linkę gazu i inne pirerdoły, ale nijak nie mogę dojść jak w ogóle zdemontować gaźnik. Odkręcam go pierwszy raz i nie wiem co go trzyma. W którym miejscu należy go odkręcić od kolektora?

Jest to micra z 1992 roku.

Link to comment
Share on other sites

śruby przechodzą przez kolektor i trzeba odkręcać je od dołu :) ale uważaj bo może polecieć ci płyn chłodniczy :)

Link to comment
Share on other sites

śruby przechodzą przez kolektor i trzeba odkręcać je od dołu :) ale uważaj bo może polecieć ci płyn chłodniczy :)

 

Dzięki wam obu za info.

Na co mam uważać? Czy nalezy je jakoś inaczej odkręcać? Dlaczego może polecieć mi płyn?

 

I tak trochę z innej beczki: z czego mogę dorobić uszczelkę pod pokrywę do gaźnika i inne uszczelki do niego? Wystarczy jakiś gruby bristol? W handlu to są rzeczy niespotykane , a w ASO uszczelka pod pokrywę kosztuje coś chyba z 50 zeta.

Link to comment
Share on other sites

kolektor ssący jest podgrzewany płynemchłodniczym gaźnik również :) więc po odkręceniu gaznika może ci troche płynu wyciec najlepiej upuścić troche płynu chłodniczego którymś przewodem :) i sprawa załatwiona

 

a co do uszczelek to zapytaj w sklepie motoryzacyjnym czy nie mają specialnej tekturki do dorabiana uszczelek kiedyś coś takiego kupiłem i wszystko było ok :) ale uszczelek do samego gaźnika raczej na tym nie dorobisz :) no chyba że można kupić cięką tekturkę

Link to comment
Share on other sites

Guest Greg Sz-N

4 śrubki pod spodem gaźnika na wylot przez kolektor, a wcześniej spuść odrobinke płynu tylko nie wężem szkoda opasek, korek płynu masz pod chłodnicą lekko z prawej, taki plasticzany, Pany mają racje jak nic :D A specyfik z którego dorobisz uszczelkę nazywa się Kręgielit :!: występuje w różnych grubościach od chyba 3 do 0,7 mm nabędziesz w porządnym węglobudzie czy cuś ;]

Link to comment
Share on other sites

Guest KaDziesiątka
4 śrubki pod spodem gaźnika na wylot przez kolektor, a wcześniej spuść odrobinke płynu tylko nie wężem szkoda opasek, korek płynu masz pod chłodnicą lekko z prawej, taki plasticzany, Pany mają racje jak nic :D A specyfik z którego dorobisz uszczelkę nazywa się Kręgielit :!: występuje w różnych grubościach od chyba 3 do 0,7 mm nabędziesz w porządnym węglobudzie czy cuś ;]

Lekkie sprostowanie do materiału, z którego robi się uszczelki. Materiał ten nzywa się "klingieryt" - pozdrawiam wszystkich klubowiczów i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku, a w szczególności bezawaryjnej jazdy naszymi nissankami.

Link to comment
Share on other sites

Dokupiłem materiał na uszczelki o nazwie Polonit z Łodzi i jest miodzio. Cały rulon (wymiary ok. 1 m x 0,3 m, grubość 0,5 mm) kosztował 20 zeta. Był jeszcze o grubości 1 mm , ale droższy (30 zeta) i w sumie nieprzydatny (np. pod pokrywe gaźnika wystarczy 0,5 mm, a jak gdzieś będzie potrzebna grubsza uszczelka można przecież podłozyć dwie cieńsze).

Dzięki wszystkim za rady.

Powiedzcie mi jeszcze i podajcie sposób regulacji obrotów. W moim gaźniku są dwie śruby do regulacji osi na kórej jest przepustnica (czyli uchylenia przepustnicy): jedna sruba jest od ssania , a druga od wolnych obrotów. Jak to wszystko zgrać i jeszcze żeby na gazie dobrze chodziło?!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...