Guest Tusiek Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 witam:) chodzi mi o to czy ktos z uzytkownikow almerki n-15 ma taki problem jak ja:) jak jade sobie to czuje ze jak przycise to tak go muli do 3 tys obrotow a pozniej cos sie dzieje i juz normalnie:) o co tu chodzi?? moze przyczyna jest silnik 1.4:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krawczynski Marcin Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 nie piszesz czy ta przypadlość masz jadac na benzynie czy na gazie ja mam u siebie taki coś jak jade na waszace ale nic z tym nie robie bo u mnie jest to w przedziale od 2 do 3 tys obrotów . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest N_15 Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 Temat był już poruszany wielokrotnie na forum. Użyj wyszukiwarki Zawsze musisz pamiętać, że to w końcu skromne 1.4 a nie 5.7 :027: PS. Wyczyszczenie przepływomierza albo najlepiej całej przepustnicy powinno przynieść efekty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tusiek Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 hie hie gazu nie uznaje a wyszukiwarka mnie denerwuje:) silnik silnikiem 87 Km mozna by pomazyc o 140 wiec sprubuje namuwic mechanika na czyszczenie przepustnicy:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 Niech sprawdzi ciśnienie paliwa przed wtryskami i wszystkie filtry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tusiek Posted December 30, 2006 Share Posted December 30, 2006 filtry zmienione pewnie zobacze co z tym cisnieniem... a teraz problem z mechanikiem bo jemu jak sie czegos nie powie ze sie cos zepsulo to sam nie sprawdzi, a jak juz mu mowie ze np: muli mi auto to go to nie rusza i ...wrrr... chyba zmienie mechanika ( ten dobrze robi i tanio) tylko jak by mu sie bardziej chcialo Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryath Posted December 30, 2006 Share Posted December 30, 2006 Wez takze pod uwage, ze jako wolnossacz, silnik Almery zawsze bedzie lepiej ciagnal od 3000 do okolo 6500 obrotow i zadnej wiekszej filozofii w tym nie ma. Po sprawdzeniu wszystkiego o czym pisali chlopaki, proponuje troche pojezdzic na wyzszych obrotach. Nie raz jest tak, ze poprzedni wlasciciel zamula auto jezdzac nim maksymalnie do 3000 obrotow, a wtedy trzeba wlasnie pocisnac troche i zazwyczaj pomaga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted December 30, 2006 Share Posted December 30, 2006 Wez takze pod uwage, ze jako wolnossacz, silnik Almery zawsze bedzie lepiej ciagnal od 3000 do okolo 6500 obrotow i zadnej wiekszej filozofii w tym nie ma. Po sprawdzeniu wszystkiego o czym pisali chlopaki, proponuje troche pojezdzic na wyzszych obrotach. Nie raz jest tak, ze poprzedni wlasciciel zamula auto jezdzac nim maksymalnie do 3000 obrotow, a wtedy trzeba wlasnie pocisnac troche i zazwyczaj pomaga Jaki wolnossacz??????????????? Myślałem, ze kolega ma 1.4 ????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wwl Posted December 31, 2006 Share Posted December 31, 2006 To sa silniki wysokoobrotowe, wolnossace czyli bez doladowania np turbo. Poki nie masz na budziku 3000obr/min to nie bedziesz czul odejscia. Moja tez od 3000 dopiero ma werwę a wczesniej chwile sie zastanawia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mario_k3 Posted January 2, 2007 Share Posted January 2, 2007 Można też odciąć EGR i wtedy trochę mniej muli zwłaszcza w przedziale obrotów do 3000. O tym było już wielokrotnie na tym forum. Polecam. W moim przypadku znacznie mniej mulista jest almera po tym drobnym tuningu za 40 groszy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryath Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Wez takze pod uwage, ze jako wolnossacz, silnik Almery zawsze bedzie lepiej ciagnal od 3000 do okolo 6500 obrotow i zadnej wiekszej filozofii w tym nie ma. Po sprawdzeniu wszystkiego o czym pisali chlopaki, proponuje troche pojezdzic na wyzszych obrotach. Nie raz jest tak, ze poprzedni wlasciciel zamula auto jezdzac nim maksymalnie do 3000 obrotow, a wtedy trzeba wlasnie pocisnac troche i zazwyczaj pomaga Jaki wolnossacz??????????????? Myślałem, ze kolega ma 1.4 ????????? No dokladnie. A przepraszam jaki to jest jesli nie wolnossacy?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wwl Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Ryath - niektorzy mysla ze wolnossace sa tylko diesle. Pamietam ze sam kiedys w takiej niewiedzy zylem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryath Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 No to juz bardziej wysokoprezne jak dieselek No ale niewazne. Juz sie balem, ze nie wiem jaki mam slnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.