Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

N 15 i "mulenie"


Gość Tusiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam:)

chodzi mi o to czy ktos z uzytkownikow almerki n-15 ma taki problem jak ja:)

jak jade sobie to czuje ze jak przycise to tak go muli do 3 tys obrotow a pozniej cos sie dzieje i juz normalnie:)

o co tu chodzi??

moze przyczyna jest silnik 1.4:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krawczynski Marcin

nie piszesz czy ta przypadlość masz jadac na benzynie czy na gazie ja mam u siebie taki coś jak jade na waszace ale nic z tym nie robie bo u mnie jest to w przedziale od 2 do 3 tys obrotów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat był już poruszany wielokrotnie na forum. ;) Użyj wyszukiwarki :) Zawsze musisz pamiętać, że to w końcu skromne 1.4 a nie 5.7 :027:

 

PS. Wyczyszczenie przepływomierza albo najlepiej całej przepustnicy powinno przynieść efekty :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtry zmienione :) pewnie zobacze co z tym cisnieniem...

 

a teraz problem z mechanikiem bo jemu jak sie czegos nie powie ze sie cos zepsulo to sam nie sprawdzi, a jak juz mu mowie ze np: muli mi auto to go to nie rusza i ...wrrr... chyba zmienie mechanika ( ten dobrze robi i tanio) tylko jak by mu sie bardziej chcialo

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wez takze pod uwage, ze jako wolnossacz, silnik Almery zawsze bedzie lepiej ciagnal od 3000 do okolo 6500 obrotow i zadnej wiekszej filozofii w tym nie ma.

 

Po sprawdzeniu wszystkiego o czym pisali chlopaki, proponuje troche pojezdzic na wyzszych obrotach. Nie raz jest tak, ze poprzedni wlasciciel zamula auto jezdzac nim maksymalnie do 3000 obrotow, a wtedy trzeba wlasnie pocisnac troche i zazwyczaj pomaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wez takze pod uwage, ze jako wolnossacz, silnik Almery zawsze bedzie lepiej ciagnal od 3000 do okolo 6500 obrotow i zadnej wiekszej filozofii w tym nie ma.

 

Po sprawdzeniu wszystkiego o czym pisali chlopaki, proponuje troche pojezdzic na wyzszych obrotach. Nie raz jest tak, ze poprzedni wlasciciel zamula auto jezdzac nim maksymalnie do 3000 obrotow, a wtedy trzeba wlasnie pocisnac troche i zazwyczaj pomaga

 

Jaki wolnossacz??????????????? Myślałem, ze kolega ma 1.4 ?????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sa silniki wysokoobrotowe, wolnossace czyli bez doladowania np turbo.

Poki nie masz na budziku 3000obr/min to nie bedziesz czul odejscia.

Moja tez od 3000 dopiero ma werwę a wczesniej chwile sie zastanawia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można też odciąć EGR i wtedy trochę mniej muli zwłaszcza w przedziale obrotów do 3000.

O tym było już wielokrotnie na tym forum. Polecam.

W moim przypadku znacznie mniej mulista jest almera po tym drobnym tuningu za 40 groszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wez takze pod uwage, ze jako wolnossacz, silnik Almery zawsze bedzie lepiej ciagnal od 3000 do okolo 6500 obrotow i zadnej wiekszej filozofii w tym nie ma.

 

Po sprawdzeniu wszystkiego o czym pisali chlopaki, proponuje troche pojezdzic na wyzszych obrotach. Nie raz jest tak, ze poprzedni wlasciciel zamula auto jezdzac nim maksymalnie do 3000 obrotow, a wtedy trzeba wlasnie pocisnac troche i zazwyczaj pomaga

 

Jaki wolnossacz??????????????? Myślałem, ze kolega ma 1.4 ?????????

 

No dokladnie. A przepraszam jaki to jest jesli nie wolnossacy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...