Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Xenony H4


malin_f1
 Share

Recommended Posts

czy kto kolwiek z was miał doczynienia z xenonami ale tylko H4? nie chodzi mi o montaż soczewek do lamp typu H4 tylko o zastosowanie np takiego zestawu nr1 na którym żarnik ma jeszcze obudowę... jest sens pakowania takiego zestawu do N15? żebym np za pół roku nie musiał zmieniać reflektorów bo odbłyśniki się wypalą albo zmatowieją...

 

Zestaw nr 1

 

albo coś takiego to już mega taniość...

zestaw nr 2

 

chodzi mi o opinię ludzi którzy mieli z takimi bądź podobnymi zestawami doczynienia ale interesują mnie tylko zestawy pod H4 :)

kolega n15_krk coś kiedyś miał robić w N15 podobnego ale zniknął z forum...

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem czy nie będziesz tym wszystkich oślepiał, przy Xenonach powinien być układ samopoziomowania i spryskiwacze reflektorów i nie za bardzo widzę róznicę między tymi zestawami, czym one się różnią?

Link to comment
Share on other sites

Jak dla mnie to straszna lipa czego zwłaszcza dowodzą zdjęcia porównawcze w zestawie nr2. Takiego natężenia tak mocno rozproszonego światła to dawno nie oglądałem. Nie widziałem jeszcze H4 z takim urządzeniem ale wydaje mi się, że zakup 50 kompletów porządnych żarówek jest lepszą inwestycją niż takie cudo.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

ok nie wałkujmy po raz n-ty tematu spryskiwaczy i samopoziomowania... szukam osób które miały z czymś podobnym doczynienia (tylko H4)

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem czy nie będziesz tym wszystkich oślepiał, przy Xenonach powinien być układ samopoziomowania i spryskiwacze reflektorów i nie za bardzo widzę róznicę między tymi zestawami, czym one się różnią?

jejeku jejeku, reflektory mozna ustawic raz a dobrze i z oslepianiem nie ma juz kłopotu,

spryskiwacze? myslisz ze te seryjne są takie super i wymyją klosze jak ta lala? chyba nie, zawsze lepiej zatrzymac sie na stacji i zrobic to samemu ręcznie ;)

powiesz ze bezprawne, ok,owszem

a wycinanie KATALIZATORA jest zgodne z prawem ?

PS: ponoc najlepsze efekty są jak jest 6000k, ani nie nibieskie( w deszczu straszna lipa) ani nie zółte .

Najgorsze jest to ze przy H4 trzeba kupić BIXENON!!! BO nie bedzie długich przy samym xenonie

a bixenon zaczyna sie od 1000pln:|

Link to comment
Share on other sites

a ty nie masz w almie przypadkiem xenonów? a co z tym przegrzaniem? nic się tam topić nie będzie? kto coś takiego zakładał wogóle?

Link to comment
Share on other sites

spryskiwacze? myslisz ze te seryjne są takie super i wymyją klosze jak ta lala? chyba nie,

miałem spryski reflektorów w mojej ex-toyocie i jest to urządzenie którego BARDZO ale to BARDZO mi brakuje w nysce....

 

malin_f1, moim zdaniem jeżeli żarówka 100/90W potrfi narobić szkód w odbłyśniku to co dopiero takie coś...

do mnie to nie przemawia...

Link to comment
Share on other sites

a co z tym przegrzaniem? nic się tam topić nie będzie?

W opisie aukcji jest napisane, że się mniej grzeją od zwykłych H4, także z tym nie powinno być problemu.

Cytat z aukcji z zestawem 2:

"HID XENON wyzwala ok. 3-razy więcej światła (ok. 3000 lumenów) niż halogen (1200 lm.) Barwa światła zbliżona do światła dziennego 4500 - 8000K, halogen - 3200K. Żarówka ksenonowa jest odporniejsza na drgania i działa bezawaryjnie ok. 2000 godzin. ( halogen ok. 200godz.). Żarówka jest zimniejsza i nie nagrzewa reflektora."

Link to comment
Share on other sites

Jesli chodzi o te zestawy co podajesz , to mysle ze z zadnego z nich nie bedziesz do konca zadowolony :| . Nawet jakbys idealnie ustawil zarowki to i tak beda swiecic w rozne miejsca ....a najlepiej 3m przed samochodem. Jesli chodzi o spryskiwacze, to tak jak powiedzial gre lepiej zatrzymac sie i przetrzec szmatka. Ja jesli mialbym Ci doradzic, to kup sobie soczeweki, przetwornice i zarowki( wydatek okolo 700zl ) do tego troche checi i wytrwalosci i bedziesz mial orginalne BiXenonki w swoim Nismo :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest superob

ja moge powiedzieć na temat bi-xenon h4 że najgorszym problemem jest to że jak załączymy światła drogowe to nic nie widać przed samochodem jest czarna dziura tuż przed autem a nie jak w przypadku zwykłych żarówek h4,a i mam pytanko do kogoś kto przerabiał na bi xenon bo piszą że łatwa robota a podobo trzeba poprowadzić dodatkowe kable ale nie wiem co i jak dokładnie jak ktoś to robił to prosze o wypowiedz.W sobote założyłem u siebie efekt niesamowity tylko trzeba było podregulować lampy bo świeciło w cały świat.

Link to comment
Share on other sites

W aleksandrowie lódzkim jest firma co przerabia reflektory na Xenony. Zakladaja tez wszystkie te pierdoly typu poziomowanie, spryskiwacze itp. To oczywiscie kosztuje. Dowiedzialem sie o tej firmie na CB od faceta co jechal starym mercedesem 190E z Xenonami.W lato jak zarobię troche kaski też zamierzam sobie przerobić lampy na xenon, koszt ok 2,5 tysia. Do tego alumki ładne i furka jak sie patrzy hehe :D Micra ma u mnie dożywocie wiec na razie będę inwestował w nią ;)

A póki co jezdze na Osramach Cool Blue, jakiś tam efekt xenonu i lepsza widocznosc w nocy jest ale do prawdziwego zestawu nie ma co tego nawet porównywac. Osobiscie bardzo podoba mi sie barwa światla ksenonowego. Nawet jak ktos z xenonami jedzie zza mna w lusterku to lubie sobie popatrzeć jak to daje :D

Link to comment
Share on other sites

Kumpel w Golfie 3 ma taie xenony 6000k i musze przyznac ze bardzo ladnie mu to swieci, ja osobiscie do siebie tez bede zakladal takie xenony tylko zastanawiam sie ile wziasc czy 6000k czy 8000k ale moge zapewnic ze duzo mniej sie grzeja niz zwykle h4 50w i daja naprawde ladne i widoczne swiatlo a jesli sie nawet spali zarowka to problem nie ma z dostaniem ale te zarowki maja duzo wieksza zywotnosc jak zwykle h4. A jesli chodzi o nissana primere p10 to mysle ze z dlugimi nie beda mili problemow ci ktorzy sa zaopatrzeni w lampy z halogenami i moga sobie smialo kupic zwykle xenony

Kwestie spryskiwaczy pomijam ;)

Link to comment
Share on other sites

zastanawiam sie ile wziasc czy 6000k czy 8000k

Ja bym radzil 6000k. 8000k bedzie juz slabiej swiecilo. Bedzie bardziej niebieskie. Najlepszy efekt powinno sie osiagnac przy ok 5000-5500k. Gdzies wyczytalem ze bedzie to swiatlo zblizone do dziennego.

Link to comment
Share on other sites

Guest superob
Kumpel w Golfie 3 ma taie xenony 6000k i musze przyznac ze bardzo ladnie mu to swieci, ja osobiscie do siebie tez bede zakladal takie xenony tylko zastanawiam sie ile wziasc czy 6000k czy 8000k ale moge zapewnic ze duzo mniej sie grzeja niz zwykle h4 50w i daja naprawde ladne i widoczne swiatlo a jesli sie nawet spali zarowka to problem nie ma z dostaniem ale te zarowki maja duzo wieksza zywotnosc jak zwykle h4. A jesli chodzi o nissana primere p10 to mysle ze z dlugimi nie beda mili problemow ci ktorzy sa zaopatrzeni w lampy z halogenami i moga sobie smialo kupic zwykle xenony

Kwestie spryskiwaczy pomijam ;)

tylko dodam że nie jest jeszcze tak pięknie bo przy h4 jak włączysz długie to gasną krótkie a przy tym te piękne ksenonki i masz tylko dalekosiężne,a jak podepniesz zasilanie z ty dwóch żródeł to przy światłach mijania zasilasz też długie ja u siebie zastosowałem ten myk przez diode na zasilaniu z długich to tyle co moge pomóc ja mam u siebie 6000k i jest naprawde git :D
Link to comment
Share on other sites

zapodaj fotki jak swiecą tylko dobrej jakości i który zestaw założyłeś?

Link to comment
Share on other sites

Guest Butryn

6000K za duza skala...ale to moje zdanie.

 

Najlepsze dla kierowcy jest 4300K - 90% seryjnych xenonkow ma 4300K.

 

6000K juz jest wyraznie niebieski a w deszcz jest poprostu lipa.

 

kup sobie zestaw z soczewami bixenon i slyszalem ze jest taka mala miejscowosc na podkarpaciu gdzie robia tanie przerobki :D:D:D

 

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=319632#319632

 

 

pzd.

Link to comment
Share on other sites

Guest Butryn
Butryn, wszytko fajnie tylko do p10 nie ma czystych lamp a szlifowanie kasuje homologacje

 

W takim razie sa dwie opcje.

 

1. Wycina sie czyste szkielko pod soczewke w lampie.

2. Zapomnac o xenonach i jezdzic jak jest.

 

pzd.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

temat nie umarł narazie się rozglądam może na jesien coś dłubnę... mimo wszystko chyba jednak zrobię coś z soczewką bo wtedy efekt prawdopodobnie będzie znacznie lepszy pozostanie kwestia rozwiązanie długich świateł... ? patrzyłem na allegro soczewki z jakiejś świeżej A4 albo E46 niecałe 300zł

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

My w robocie zakładamy xenony do fabrycznie nowych aut bez samopoziomowania i spryskiwachy zarównio pod fabryczne soczewki jak i zwykłe lampy na gładkim szkle. H4 bi-xenon też montowaliśmy. Nie ma z tymi zestawami najmniejszych problemów a świecą bardzo ladnie, bez oślepiania czy jakiś plam na jezdni.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest KEEDLER

Witam!

Ja tez zapragnalem zalozyc xenony do mojej Almerki N15. Problem w tym ze jest wiele pytan i watpliwosci z tym zwiazanych.

 

Czy trzeba bixenony bo xenony nie maja dlugich przy H4?

Czy wstawiac soczewke?

Czy moze ktos wie ile orientacyjnie kosztuje wstawienie bixenonow+soczewka do Almy N15?

 

Dzieki, pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

za dużo rzeźby żeby soczewkę wlożyć do reflektora no i prędzej pały się przyczepią jak coś takiego zobaczą do N15 zestaw bixenon i nic więcej ceny na allegro 600-1500zł

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...