filtron1 Posted December 31, 2006 Share Posted December 31, 2006 witam mam malutki problem z 1 jak jest temp na - to bardzo opornie wchodzi 1 dosłownie musze ją wbić na chama potem jak juz sie rozgrzeje jest ok ale nie zawsze nieraz nawet na ciepłym cieżko tok jakby niemogła trafic na miejsce mam p-10 wina oleju może być czy co :?: inne biegi ok jednym paluszkiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nice Posted December 31, 2006 Share Posted December 31, 2006 Olej gestniej od temp i przez to ciężko jest wbić bieg... To normalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted December 31, 2006 Share Posted December 31, 2006 Chociaż wiesz jaki masz olej i w jakim stanie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted December 31, 2006 Share Posted December 31, 2006 filtron1 zmień olej w skrzyni i powinno być OK. Jak długo jeździsz na tym oleju? Wg serwisów powinno się go wymieniać co 60.000km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filtron1 Posted December 31, 2006 Author Share Posted December 31, 2006 olej był wymieniany jakies 2 latka temu a co mech wlał to zabij niewiem jak kupiłem nissma to odrazu wymieniałem kompleksowo wszystkie płyny i oleje [ Dodano: Nie 31 Gru, 2006 12:31 ] a zrobiłem jakies 50 tyś na nim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rav1975 Posted December 31, 2006 Share Posted December 31, 2006 może synchronizator pierwszego biegu już po mału się kończy?? albo inny element odpowiedzialny za prawidłowe ustawienie się lewarka :?: przy bardzo gęstym oleju to każdy bieg by ciężko wchodził, a tutaj nawet przy ciepłym są problemy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted December 31, 2006 Share Posted December 31, 2006 przy bardzo gęstym oleju to każdy bieg by ciężko wchodził, a tutaj nawet przy ciepłym są problemy. No właśnie. A co będzie przy -10 czy -20 ? Ja to bym zaczął od oliwy, wlał dobry 75W90. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filtron1 Posted December 31, 2006 Author Share Posted December 31, 2006 a jakiej firmy proponujecie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shogun Posted December 31, 2006 Share Posted December 31, 2006 Witam Ja lałem coś takiego: http://moto.allegro.pl/item153198933_olej_...l_gear_1_l.html Biegi zaczęły dużo lepiej wchodzić ale skrzynia już nienajnowsza i jedynka czasem zazgrzyta. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KURCZAK Posted December 31, 2006 Share Posted December 31, 2006 A ile oliwki wchodzi do skrzynki :?: :?: Mój ma już 240tyś przelatane i jeszcze nie wymieniałem oliwki w niej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted December 31, 2006 Share Posted December 31, 2006 Mój ma już 240tyś przelatane i jeszcze nie wymieniałem oliwki w niej Masz powód do dumy. Będzie czarny jak z dizla. Około 3 litrów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filtron1 Posted December 31, 2006 Author Share Posted December 31, 2006 o mamo tam pewnie sama pianka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KURCZAK Posted December 31, 2006 Share Posted December 31, 2006 ale mimo tego ze nigdy nie był wymieniany, biegi wchodza bez problemów i nawet w mrozy nie mam problemów ze ciezko chodzi lewarek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filtron1 Posted December 31, 2006 Author Share Posted December 31, 2006 a wymiana synchronizatora ilo to by złociszy kosztowało i czy można to zdjagnozowac dez zdejmowania skrzyni :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.