Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

1.3 wezyki podcisnienia jak powinny byc podłaczone


Kit

Recommended Posts

Jak pisałem w innym temacie silnik był wyciagany i został juz włozony spowrotem.

 

Niestety w ferworze "walki" ;) kable podcisnienia zostały odczepione od aparatu zapłonowego a niestety nie opisałem ich :zdziw: no i teraz mam problem bo nie jestem pewien jak je spowrotem podpiac (znaczy podpiołem ale pewnie źle).

 

Jesli ktos ma mozliwosc to prosilbym o informacje jakiekolwiek (opis lub najlepiej zdjecie), ja jutro zamieszcze zdjecie (tylko musze je troche zedytowac zeby lepiej było widac) zeby to jakos zobrazowac mniej wiecej o co mi chodzi.

 

Jesli ktos posiada silnik 1.3 i ma chwile czasu zeby strzelic fotke (szczegolnie chodzi mi o podłaczenie przy aparacie zapłonowym, bo przy gazniku to sa tylko 2 wezyki wiec wydaje mi sie ze chyba tam jest ok), to bardzo bym prosil o pomoc :|

Za wszelka pomoc bede wdzieczny.

 

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

O własnie o to mi chodziło! :D

 

I tak jak myślałem źle podpiołem.

 

Apropo jeszcze zapytam sie o jedna rzecz - moze ktos wie do czego to słuzy, bo po lewej stronie (patrzac na silnik od przodu) na pokrywie zaworów jest odma - i ona idzie do filtra powietrza to wiem. A po prawej jest tez jakies wyjscie i tam wezyk idzie do kolektora ssacego pod gaźnik (o ile sie nie myle). I zastanawiam sie do czego to słuzy, bo jest na tym wezyku zawór jednokierunkowy i jak sprawdzałem to niestety jest on niedrozny (zardzewiał i czyszczenie nie pomogło, poprostu nie działa).

Zastanawiam sie czy jest to potrzebne i czy ewentualnie mozna to dokupic :?:

 

 

Dzięki wielkie za pomoc :one: :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...