Guest kania Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 czy to prwada, że aby wykręcić kata w tym silniku( kat zaraz za kolektorem) to trzeba cały kolektor wydechowy ściągnąć? 300zł wołają za wyjęcie kata :zdziw: Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 katalizator jest przykręcany do kolektora wydechowego u Ciebie... Trochę roboty jest by go zdemontować choć w "normalnym" miejscu w ok 100zł się zmieścisz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kania Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 wiem, wiem że jest przykręcony bezpośrednio do kolektora- na 6 śrub. Ale czy trzeba go ściągać razem z kolektorem? ponoć nie ma podejścia pod jedną ze śrub i dlatego najpierw spece chcą ściągnąć cały kolektor a potem odkręcić kat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Trzeba trzeba - ale to chwila moment, najpierw osłonę termiczną odkręcić, potem 10 srób od kolektora, odsówasz go od głowki i rozkręcasz dookoła 6 śrób trzymających kata... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kania Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 kurde, to by wypadało uszczelki przy kolektorze też wymienić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 no warto zwłaszcza że sztuka kosztuje 6,5zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kania Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 no własnie że nie. Najtaniej znalzałem po 42zł/szt a potrzeba 2. W ASO po 60zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 szukałeś w JC auto ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Benitez Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Jak dobrze pamietam, to moj mechanik nie mial problemów z wymianą kata. Nie wykrecal tez kolektora bankowo. a za wymiane zaplacilem 40 zeta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kania Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 a w jakim nisanie wymieniałeś?- z jakim silnikiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Benitez Posted January 6, 2007 Share Posted January 6, 2007 W takim samym jak Ty. 1.8 Benzyna P11.144 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KONRAD MILEWSKI Posted January 6, 2007 Share Posted January 6, 2007 Nie wiem jak QG18DE ale ja w swojim SR20DE też miałek kata odrazu za kolektorem i nie było konieczności odkrencania kolektora tylko wystarczyło odkręcić wydech odrazu za katem no i potem wiertarka dułgie wiertło i po zawodach może w QG też da się odkręcić kata od reszty wydechu ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted January 6, 2007 Share Posted January 6, 2007 może w QG też da się odkręcić kata od reszty wydechu ? Za poważne wyzwanie, nie da rady. Zresztą wystarczy spojrzeć od dołu i ocenić. Jedna śruba jest z góry, a więc blachę i tak trzeba zdjąć, a do tych bliżej silnika bardzo kiepski dostęp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Benitez Posted January 6, 2007 Share Posted January 6, 2007 Tak jak pisalem. Nawet zadzownilem do mechanika i powiedzial, ze fakt, troche sie meczyl, ale dal rade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kania Posted January 6, 2007 Share Posted January 6, 2007 Dzięki bardzo za informacje. Spróbuję wyjąć kat bez rozkręcania kolektora wydechowego. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.