VQPower Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 siema chopy. tym razem to ja mam pytanie. czy ktos z was ma zielone pojecie jak zrobic aby mi tempmat zaczal dzialac po tym jak zmienilem skrzynie z automata na manual?? wiem ze kazda maxima ma tempmat bez wzgledu na skrzynie. za kazda pomoc i podpowiedz wielkie dzieki a tu schemacik jesli w czyms pomoze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaca V6 Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Siema, chyba Ci Wacu nie pomoge, u mnie po zmianie skrzyni tempomat działa tak samo jak i przed zmianą, jeżeli przy zmianie skrzyni trzeba było go odłaczyć to ci co mi wymiane robili podłączyli tak jak było. A schemacik to powiem szczerze dla mnie kosmos jakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szalony Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Heh ...schemat to ja nawet moze i rozumie Jak zmieniales skrzynie to modulu od Cruise control nie zmieniales ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted January 5, 2007 Author Share Posted January 5, 2007 Heh ...schemat to ja nawet moze i rozumie Jak zmieniales skrzynie to modulu od Cruise control nie zmieniales ? cruise control nawet nie ruszalem. wiem ze przy pedale sprzedla jest przelacznik. wiem ze musze go gdzie podlaczyc aby zamykal obwod ale q.wa gdzie?? a o kontroli trakcji to juz nie mowie ehehhe. tez by sie przydala to bym na oponach zaoszczedzil :mikolaj: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szalony Posted January 5, 2007 Share Posted January 5, 2007 wlasnie o to mi chodzilo ...... ale z drugiej strony jak nic nie ruszales i wszystko masz podpiete tak jak bylo to nawet bez podlaczenia tego przelacznika od sprzegla powinno dzialac! Ale z drugiej strony jajk patrze na ten schemat to widze ze jest to schemat universalny do A/T i M/T . Popraw mnie jak sie myle! Wiesz co ja mam gdzies schematy i pamietam ze jak je kiedys szczegolowo ogladalem to byl oddzielny do manuala i automata i pamietam ze przy cruise, byla jakas roznica w podpieciu do modulu . Przejze to dzisiaj i najlepiej jak sie na GG zlapiemy i zgadamy Jacek !!! czy u Ciebie po nacisnieciu sprzegla, wylacza sie tempomat ? Czy tylko po wcisnieciu hamulca ? [ Dodano: Pią 05 Sty, 2007 12:52 ] Noooo chyba juz wszytsko wiem ...tzn. prawie wszystko Z podlaczeniem przelacznika od sprzegla, to nie bedzie problemu ! Tyle ze musimy teraz dosc czego nie podlaczyles ze tempomat siadl, a z tego co widze to przy automacie jest lekka zamota i jak zmieniles skrzynie to zrobila sie przerwa. Wydaje mi sie ze spowodowla to przerwa przy doprowadzeniu do modulu Brake NC SW a to moze byc spowodowane pozycja P przy A/T( a tera chyba Ci tej pozycji brakuje ) Musimy to napewno obgadac na GG bo inaczej nie dojdziemy do tego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted January 5, 2007 Author Share Posted January 5, 2007 a to moze byc spowodowane pozycja P przy A/T( a tera chyba Ci tej pozycji brakuje w manualu jest tski switch. przeciez on aktywuje tylnie lampy jak zapodam wsteczny. z tym ze w automacie komp wie na jakim biegu jest auta. na manualu wie tylko o wstecznym. jednakze z tego ow przelacznika wychodza 4 kable z czego uzywam tylko 2 do swiatel wstecznych. ciekawe na grzyba sa pozostale 2 :027: [ Dodano: Pią 05 Sty, 2007 08:12 ] dorwalme kolejny schemat. ten o ktorym mowiasz Szalony.widze ze tu moze byc problem z moim cruise control (pedal sprzegla mozna olac bo na schemacie widze ze jest on szeregowo podpiety z hamulcem) prblem tkwi w TCM - transmission control module. ktory podpiety jest do wtyki nr 12 w kompie od tempomatu i do lampki na desce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaca V6 Posted January 5, 2007 Share Posted January 5, 2007 Jacek !!! czy u Ciebie po nacisnieciu sprzegla, wylacza sie tempomat ? Czy tylko po wcisnieciu hamulca ? Hmmm.. no popatrz, albo nie sprawdziłem albo nie pamiętam, na hamulcu sie wyłącza. Może w moim aucie z racji na wiek jest to inaczej rozwiązane bo jakoś nie sądze żeby ci mechanicy co robili u mnie podmianke byli na tyle kumaci w takich np schematach czy coś, to było ich drugie auto w którym przeprowadzali taką operacje, pierwszym była Mazda Xedos 2.5 V6 mojej siostry Sam jestem ciekaw przyczyny u Ciebie Wacu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted January 5, 2007 Author Share Posted January 5, 2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szalony Posted January 5, 2007 Share Posted January 5, 2007 Heh teraz dobrze przestudiuj te schematy odemnie i wieczorem bedzie narada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hasiek Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 jednakze z tego ow przelacznika wychodza 4 kable z czego uzywam tylko 2 do swiatel wstecznych. ciekawe na grzyba sa pozostale 2 Nie wiem jak w Maximie ale w wielu automatach dwa pozostałe kable wykrzystywane są do blokowania rozrusznika gdu skrzynia nie jest na P lub N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted February 1, 2007 Author Share Posted February 1, 2007 jednakze z tego ow przelacznika wychodza 4 kable z czego uzywam tylko 2 do swiatel wstecznych. ciekawe na grzyba sa pozostale 2 Nie wiem jak w Maximie ale w wielu automatach dwa pozostałe kable wykrzystywane są do blokowania rozrusznika gdu skrzynia nie jest na P lub N juz z szalonym teoretycznie ogarnelismy sprawe. czekam tylko na poprawe pogody bo przy -20 nie chce mi sie grzebac [ Dodano: Czw 22 Mar, 2007 20:23 ] Zrobione, tempomat juz dziala. Wielkie dzieki dla Szalonego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szalony Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 NIe ma sprawy.....musimy sobie pomagac Juz nie wspomne ile razy Ty mi pomagales. Tera trzeba pomyslec o Twoich lampach, ale to sie musimy zgadac na GG bo cos mi sie zdaje ze te Twoje soczewy moga nie wejsc w te lampy co pokazywales. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted March 23, 2007 Author Share Posted March 23, 2007 NIe ma sprawy.....musimy sobie pomagac Juz nie wspomne ile razy Ty mi pomagales. Tera trzeba pomyslec o Twoich lampach, ale to sie musimy zgadac na GG bo cos mi sie zdaje ze te Twoje soczewy moga nie wejsc w te lampy co pokazywales. wejda. juz jeden badz 2 takie projekty jezdza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted July 21, 2007 Share Posted July 21, 2007 Sorry ze odgrzewam stary temat ale mam problem z tempomatem i moze lepiej zeby w jednym watku te informacje byly. Czasem sie nie wlacza. Zauwazylem ze jak go wlacze jadac i nie chce zaskoczyc to zatrzymuje sie do 0, ruszam pownownie i zaczyna dzialac... moze chodzi o to ze wysprzegle pare razy albo hamulca uzyje. Czasem wsiadam w autko przekraczam te 50 czy 60 i dziala od razu a czasem nie uda mi sie go odpalic przez caly dzien (kontrolka po lewej od kierownicy oczywiscie wlaczona i swieci piknie na zielono) Od czego w ogole zaczac sprawdzanie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted July 21, 2007 Author Share Posted July 21, 2007 Sorry ze odgrzewam stary temat ale mam problem z tempomatem i moze lepiej zeby w jednym watku te informacje byly. Czasem sie nie wlacza. Zauwazylem ze jak go wlacze jadac i nie chce zaskoczyc to zatrzymuje sie do 0, ruszam pownownie i zaczyna dzialac... moze chodzi o to ze wysprzegle pare razy albo hamulca uzyje. Czasem wsiadam w autko przekraczam te 50 czy 60 i dziala od razu a czasem nie uda mi sie go odpalic przez caly dzien (kontrolka po lewej od kierownicy oczywiscie wlaczona i swieci piknie na zielono) Od czego w ogole zaczac sprawdzanie? no widzisz u mnie tempomat nie dzialal ze wzgledu na przekladke skrzyni, jednaklze po malym przestudiowaniu schematow doszlismy z szalonym do miejsca gdzie byl otwarty obwod spowodowany brakiem skrzyni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted July 22, 2007 Share Posted July 22, 2007 Gdzies moze mi cos nie laczy, ale nie bardzo wiem gdzie sprawdzac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
don_martinez Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Odgrzewam temat i dołączam sie do grona "poszkodowanych" przez tempomat. Mam automat, dotychczas tempomat działał bez zarzutu. Ostatnio pojawił się problem jak u Grzecha, tzn. raz zadziała, raz nie. Do kogo można się z tym zwrócić, poza ASO? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted September 7, 2007 Author Share Posted September 7, 2007 Odgrzewam temat i dołączam sie do grona "poszkodowanych" przez tempomat. Mam automat, dotychczas tempomat działał bez zarzutu. Ostatnio pojawił się problem jak u Grzecha, tzn. raz zadziała, raz nie. Do kogo można się z tym zwrócić, poza ASO? Szalony?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
don_martinez Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Raczej chumorzasty A tak poważnie to do specjalisty z jakiej branży z tym jechać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted September 7, 2007 Author Share Posted September 7, 2007 Raczej chumorzasty A tak poważnie to do specjalisty z jakiej branży z tym jechać? najlepiej to jakis elektryk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.