Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Sunny z jakim silnikiem kupić?


Gość wawastudent
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wawastudent

Witam, od dłuższego czasu nosze się z zamiarem kupna nissana sunny N14 hatchback rocznik 93-94. Na co zwracać szczególną uwagę i jaki silnik wybrać, myślałem pomiędzy 1,4 16v na pełnym wtrysku lub 2,0 Diesel. Do jakiego przebiegu warto kupić auto?

Proszę doradźcie coś bo nie mam doświadczenia z japońskimi samochodami. Z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam diesla który licznikowo ma 260 tyś ale wg mnie ma ponad 100 tyś wiecej - i mój ma tylko 54 KM. 2.0 D jest dobrym rozwiazaniem jeśli nie masz zamiaru się ganiać po ulicach. Mój brat miał N14 w sedanie i był bardzo zadowolony z diesla... nie ma sie co bać przebiegów ok 200 tyś ... - oczywiście sprawdzenie kompresji na silniku jest wskazane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO tu decyzja może być trudna. Oba maja po 75 KM

Miałem Sunnego z 94r 1.4 16V i miał 87KM. Jeździło się nim świetnie Nie wiem jak się w nich sprawyją dieslowskei silniki ale ten który ja miałem był zdecydowanie wystarczający, a w mieście nigdy nie spalił mi powyżej 9l/100km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wawastudent

Dzieki za te podpowiedzi, mam prośbę jak mogli byście mi napisać jaką powinien mieć kompresję 2.0 D. Nie mogę tego znaleść. Co myślicie o tym modelu:http://www.allegro.pl/item154894932_nissan_sunny_2_0_diesel.html

Dlaczego większość sprzedawców pisze że one posiadają 90 koni? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego większość sprzedawców pisze że one posiadają 90 koni?/quote]

sunny były z silnikami 2.0 bez turbiny - z turbina były montowane w primerach p11 i one miały po 90 koni - zwykły 2.0 D ma 75 koni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach