Guest ralf Posted January 5, 2007 Share Posted January 5, 2007 Witam Jeżdzę Navarką od 3 tygodni, przejechałem 4 tkm i mam parę pytań dot swoich spostrzeżeń. Czy ktoś zauważył podobne zjawiska: 1. Przy zmianie biegu na wyższy przy obr. około 2200 słychać lekkie udzrzenie wału. Jak podkręce do 2500 -2700 już tego nie ma. Tak jakby kasował luz gdzieś na wale. 2. Od czasu do czasu na luzie stojąc na światłach lekko spadnie z obrotów ale po chwili wyrówna. Czy zauważył ktoś podobne zachowania??? A poza tym autko jest OK. Pozdrawiam Ralf - Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velociraptor Posted January 5, 2007 Share Posted January 5, 2007 2. Od czasu do czasu na luzie stojąc na światłach lekko spadnie z obrotów ale po chwili wyrówna. Auto jest z klimą ? To może być moment załączenia sprężarki. Sławek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted January 5, 2007 Share Posted January 5, 2007 2. Od czasu do czasu na luzie stojąc na światłach lekko spadnie z obrotów ale po chwili wyrówna. Auto jest z klimą ? To może być moment załączenia sprężarki. Sławek albo wentylator chłodnicy silnika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
domadm Posted January 5, 2007 Share Posted January 5, 2007 Ja mam to samo z tymi obrotami, od czasu do czasu tak sobie zachwieje. Ale zauważyłem to w paru autach z ostatnich lat - to chyba kompensacja wynikająca z pracy elektroniki, bo przecież normalnie silnik nie ma powodów do takiego zachowania (pomijam instalacje gazowe). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted January 6, 2007 Share Posted January 6, 2007 Tak jakby kasował luz gdzieś na wale Te 4kkm, to jest od nowości? Auto kupione u nas? Pytam, bo była tam jakaś partia, że w ASO wymieniali śruby od wału, luzowały się. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ralf Posted January 6, 2007 Share Posted January 6, 2007 4 tyś km od wyjazdu z salonu. Czy wiesz coś więcej na temet tego luzowania się wałów? [ Dodano: Sob 06 Sty, 2007 21:41 ] Co do podejrzeń sprężarki klimy to odpada bo dzieje się to z wył. klimą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted January 6, 2007 Share Posted January 6, 2007 4 tyś km od wyjazdu z salonu. W tej sytuacji sprawa nieaktualna. Myślałem, że auto trochę starsze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ralf Posted January 6, 2007 Share Posted January 6, 2007 Tak czy innaczej dzięki. Pozdrawiam Ralf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crensch Posted January 7, 2007 Share Posted January 7, 2007 1. Przy zmianie biegu na wyższy przy obr. około 2200 słychać lekkie udzrzenie wału. Jak podkręce do 2500 -2700 już tego nie ma. Tak jakby kasował luz gdzieś na wale.2. Od czasu do czasu na luzie stojąc na światłach lekko spadnie z obrotów ale po chwili wyrówna. Czy zauważył ktoś podobne zachowania??? A poza tym autko jest OK. Pozdrawiam Ralf - 1. takie pizgniecie jak ruszysz na 1 i wysprzeglisz? 2. zauwazylem i sie przyzwyczailem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ryży Koń Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 Przy zmianie biegó mało płynnej nakładają się luzy ze wszystkich kół zębatych po drodze i to jest normalne. Zachwianie wolnych obrotów to niestety też normalka. Musisz się przyzwyczaić, że masz silnik z dostawczaka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.