Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Reduktor podciśnieniowy LOVATO


Guest Czarq

Recommended Posts

Witam!

Jeśli coś takiego było poruszane na forum będę wdzięczny za link.

 

Mam bardzo podobny reduktor, jedynie elektrozawór jest w miejscu czerwonej kropy.

Domyśliłem się już, że korek zaznaczony czerwoną strzałką słóży do spuszczania zanieczyszczeń jakie się zbierają w reduktorze, czy wie może Ktoś do czego słóży korek zaznaczony żółtą strzałką?

Tak przy okazji. Czy nieszczelności na przewodach podciśnieniowych (niektóre są sparciałe) mogą wywołać taki objaw na ciepłym (tylko) silniku na LPG: obroty na biegu jałowym powoli maleją, aż do momentu takiego dziwnego "cyknięcia" (podobnie brzmi przebicie na kablu WN) po którym to wracają od razu do normalnego poziomu i tak sobie oscylują. Natomiast na benzynie nie można mówić o jakichkolwiek stałych obrotach, silnikiem szarpie, cały czas próbuje zgasnąć.

Może Ktoś coś doradzić?

Link to comment
Share on other sites

przewody od podciśnienia sa najważniejsze w tej instalacji, jak masz nieszczelną kompensację - bedzie silnik dostwał fałszywe powietrze za przepustnicą i na benzynie bedzie chodził do kitu. Na gazie zresztą też membrana bedzie sie wyginać nieprawidłowo co powoduje niestabilne wolne obroty. Przy dużych obrotach ilość zasysanego powietrza przez fałszywą droge jest niewspółniernie mała do ilości jaką pochłania siilnik, więc na wyższych obrotach sobie jakoś radzi.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...