Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K10]Ustawienie zapłonu w 1.2


soul

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy uzytkownicy k10 ktorzy troszke lubia pogrzebac w swojej maszynce mogą pochwalic sie jak mają ustawiony aparat zaplonowy? tzn. mniej wiecej jaką mają szczeline w tej szczelinie :D miedzy aparatem a "fasolką" do regulacji?

 

 

zap.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ustawialem to zgodnie z zaleceniami Coobcia na maksa aparatem w prawo i wrocilem pare milimetrow i sprawdzalem czy stukowego nie ma... nie bylo.... i tak zostalo.... a leje tylko 98 ultimate vervy i inne vpower racingi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na maksa i pare milimetrow spowrotem mam stuk... o to chodzi ze chwilowo wlasnie nie mam jak sprawdzic kat wyprzedzenia wiec chcialem dowiedziec sie mniej wiecej jak to wyglada przy aparacie zapl u was, ogladajac rozne fotki silnikow 1,2 zauwazylem ze niektorzy maja tak ze nie maja szczeliny wogole a niektorzy tak na 4,5mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo zapłonu nie ustawia sie na szczeline tylko lampą stroboskopową i w autkach możesz mieć taką samą szczeline a zupełnie inny kont wyprzedzenia zapłonu :)

ja mam K10 1,2L wywalony kat, odcięty EGR, LPG+ BLOS, kont wyprzedzenia zapłonu ustawiony na +14° niedługo planowanie głowicy (1mm w dół) i lekki porting :) wienc powinno nieźle śmigać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do egr'u to wywalilem tez cały łacznie z filtrem węglowym, z czego moga wynikac roznice w ustawieniu zaplonu w roznych autkach przy takim samym ustawieniu aparetu zaplonowego? ja mam problem poniewaz nie moge optymalnie ustawic zaplonu nie moge znalezc kompromisu :D albo mam za słabą góre albo za słaby doł ;D dodatkowo im wiecej przyspieszam zaplon tym halas z silnika sie zwieksza... nie wiem czemu i wiem ze to na bank nie jest stuk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba by było pokombinować wyprzedzeniem zapłonu w górym i dolnym zakresie obrotów odzielnie :) ale bez wariatora zapłonu raczej sie nie obędzie no chyba że by pogrzebać w sterowniku :D ale to juz inna piłka :)

 

roznice w ustawieni zapłonu mogą wynikać ze stanu zużycia paska rozrządu luzów międzu aparatem a wałkiem rozrządu oraz właśnie z możliwości planowania głowicy :)

jeśli pare z tych czynników sie zsumuje to może być niezła rużnica w koncie wyprzedzenia zapłonu :) dlatego sprawdzać jedynie lampą stroboskopową :) i ustawiać indywidualnie dla każdego auta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...