Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

RATUNKU


Guest mlody500
 Share

Recommended Posts

Guest mlody500

BARDZOSERDECZNIE PROSZE O POMOC JESTEM Z WARSZAWY MAM NISSANA SUNNY Z 1988R 1.7D .

DZISIAJ JECHAłEM I NAGLE ZGAS MI SILNIK NIE JESTEM MECHANIKIEM I NIEWIEM CO MAM ZROBIC . NORMALNIE KRECI TYLKO NIE CHCE MI ODPALIC PROSZE O POMOC CO MOGłO SIE POPSUC LUB JAKIS TELEFON DO TANIEGO A DOBREGO MECHANIKA JESTEM Z WARSZAWY TEL DO MNIE TO 513=027-701

POZDRAWIAM.

Link to comment
Share on other sites

Witam, mlody500, czy przypadkiem nie wjechałeś w dużą kałużę i wtedy zgasł silnik. Jeśli tak, to nie zapalaj go. Jeśli woda dostała się do filtra powietrza to trzeba ją usunąć, trzeba też usunąć wodę z cylindrów przez wykręcanie wtryskiwaczy.

NIGDY NIE PRÓBUJCIE ZAPALAĆ DIESLA JEŚLI ZGASŁ PO WJECHANIU W KAŁUŻĘ !!!

Link to comment
Share on other sites

NIGDY NIE PRÓBUJCIE ZAPALAĆ DIESLA JEŚLI ZGASŁ PO WJECHANIU W KAŁUŻĘ !!!
A czy jest to możliwe żeby diesel po wjechaniu w kałuże zgasł mi się jeszcze to nie zdarzył
Link to comment
Share on other sites

Niestety znam taki przypadek, dotyczył Skody 1,9 SDI a kolejne próby odpalenia silnika doprowadziły do masakry. Dlatego uprzedzam WSZYSTKICH.

Link to comment
Share on other sites

Dotyczy każdego diesla, lepiej nie powtórzyć czyjegoś błędu i być świadomym zgrożenia. Jest to rzadki przypadek, ale lepiej uważać. Wlot powietrza w Sunny też może być narażony na wodę spod samochodu przed nami.

Link to comment
Share on other sites

Guest Szymeq

Może też zerwać się pasek od pompy paliwa, ale na początku zobacz czy świeczki grzeja i odpal dopiero jak usłyszysz pyknięcie za deską za licznikami :D. Zobacz czy pompka na filtrze paliwa jest "twarda" - taki czarny grzybek na filtrze pod maską, dygnij go kilka razy, może trzeba spuścic wodę z filtra - pod filtrem na jedo spodzie jest kranik - motylek i odkreć go i zlej wodę aż zaczniesz czuć ropę... możliwości może być kilka - poszukaj warsztatów w odpowiednim dziale ... jeśli nic nei znajdziesz mam pod Wawą od strony Poznania człowiek który robi tylko diesle...

Link to comment
Share on other sites

Panowie przecież napisał ze jechał i zgasłby to co tu maja świece do tego ?

prawdopodobnie pasek pękł być może tylko od pompy bo często ludzie zmieniają rozrząd a pasek pompy zostawiają stary żeby taniej było

Link to comment
Share on other sites

Guest mlody500

panowie gdzie szukac tego paska od pompy jestem zielony w tej sprawe do tej pory jezdziłem poldkiem do ostatnich jego dni .

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest wawastudent
panowie gdzie szukac tego paska od pompy jestem zielony w tej sprawe do tej pory jezdziłem poldkiem do ostatnich jego dni .

pozdrawiam

Powiem ci tak jest jeden mechanior do którego jeżdżę i złego słowa nigdy na niego nie powiem, fakt kolejki ma na miesiąc. Ale podejrzewam że jak mu auto zaholujesz to sie zlituje:). A mianowicie warsztat jest w Markach przy trasie na Radzymin. Człowiek nazywa się Krzysztof Liwiak tel. 227811374. Sam ma nissana:) Naprawia tanio i solidnie, żadnej fuchy.

Życzę powodzenia

Link to comment
Share on other sites

Nie neguję żadnego poleconego warsztatu ale auto należy oddać nie tylko do dobrego mechaniora lecz on musi mieć dobrze obcykane diesle a uwierz mi nie każdy mechanik zrobi poprawnie diesla .... a gdy w gre wchodzą już pompy paliwa - to już musi być gość z wysokiej półki :) - oczywiście nie cenowej lecz wiedzy i umiejętności ;)

p.s. jeśli tylko wymiana paska to każdy w temacie da sobie radę :D

Link to comment
Share on other sites

Guest mlody500

witam panowie i panie .

wlasnie rozkrecilem gorna czesc tam gdzie jest pasek .

mieliscie racje to pasek pekł .

mam pytanie jak sie rozkreca ta gruga czesc i jak sie wymienia ten pasek

pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam na odpowiedz bo jutro zamierzam to zrobic

Link to comment
Share on other sites

jak sie dostac do tego paska jak zdjac dolna pokrywe

 

W tym silniku jak i CD20 z reszta w przypadku takiej awarii, niestety - prawda jest okrutna - mogły pojść nie tylko zawory, ale i szklanki, a nawet i wałek rozrządu. Także na początek proponuję zdjąć pokrywę zaworów i spojrzeć na popychacze. Tu nie trzeba wielkiego fachowca do stwierdzenia czy zawory są wygięte. Także jak ściągnąć dolną pokrywę paska? - Stanie się sprawą drugorzędną, bo będzie trzeba ściągać głowicę.

Link to comment
Share on other sites

Guest jerzy kamiński

Popieram B12 a dolną obudowę paska zdejmuje się po zdjęciu koła przedniego prawego i odkręceniu koła pasowego po uprzednim zdjęciu osłon i nadkoli ale najważniejsze jest oględziny głowicy bo przy próbie uruchomienia silnika po ewentualnym nawet prawidłowym założeniu paska można narobić jeszcze większego bigosu pozdrowienia Jerzy!

Link to comment
Share on other sites

Nalegam aby to mechanik zobaczyl zanim założysz

 

Też tak myślę. Jakby szklanki były połamane to by zobaczył, ale tylko podgiętych zaworów może nie zobaczyć.

Link to comment
Share on other sites

Guest jerzy kamiński

Po zdjęciu pokrywy widać tylko wałek i szklanki zawory są pod spodem spróbuj obrócić wałek jeżeli nie będzie miał dużych luzów na krzywkach świadczących o zgięciu prowadnic próbuj dalej oczywiście wiesz o dokładnym ustawieniu wałka i wału korbowego na znakach jak również dokladnym założeniu paska opis był chyba na forum Jerzy!

Link to comment
Share on other sites

Miejscowość Zaborów - 725 98-89 p Józek :) - Możesz powedzieć, że kolega z szarego nissana Cię przysłał.. :) gdybyś miał problem z trafieniem pisz - podpowiem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...