Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

RATUNKU


Gość mlody500
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

BARDZOSERDECZNIE PROSZE O POMOC JESTEM Z WARSZAWY MAM NISSANA SUNNY Z 1988R 1.7D .

DZISIAJ JECHAłEM I NAGLE ZGAS MI SILNIK NIE JESTEM MECHANIKIEM I NIEWIEM CO MAM ZROBIC . NORMALNIE KRECI TYLKO NIE CHCE MI ODPALIC PROSZE O POMOC CO MOGłO SIE POPSUC LUB JAKIS TELEFON DO TANIEGO A DOBREGO MECHANIKA JESTEM Z WARSZAWY TEL DO MNIE TO 513=027-701

POZDRAWIAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mlody500, czy przypadkiem nie wjechałeś w dużą kałużę i wtedy zgasł silnik. Jeśli tak, to nie zapalaj go. Jeśli woda dostała się do filtra powietrza to trzeba ją usunąć, trzeba też usunąć wodę z cylindrów przez wykręcanie wtryskiwaczy.

NIGDY NIE PRÓBUJCIE ZAPALAĆ DIESLA JEŚLI ZGASŁ PO WJECHANIU W KAŁUŻĘ !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotyczy każdego diesla, lepiej nie powtórzyć czyjegoś błędu i być świadomym zgrożenia. Jest to rzadki przypadek, ale lepiej uważać. Wlot powietrza w Sunny też może być narażony na wodę spod samochodu przed nami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może też zerwać się pasek od pompy paliwa, ale na początku zobacz czy świeczki grzeja i odpal dopiero jak usłyszysz pyknięcie za deską za licznikami :D. Zobacz czy pompka na filtrze paliwa jest "twarda" - taki czarny grzybek na filtrze pod maską, dygnij go kilka razy, może trzeba spuścic wodę z filtra - pod filtrem na jedo spodzie jest kranik - motylek i odkreć go i zlej wodę aż zaczniesz czuć ropę... możliwości może być kilka - poszukaj warsztatów w odpowiednim dziale ... jeśli nic nei znajdziesz mam pod Wawą od strony Poznania człowiek który robi tylko diesle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przecież napisał ze jechał i zgasłby to co tu maja świece do tego ?

prawdopodobnie pasek pękł być może tylko od pompy bo często ludzie zmieniają rozrząd a pasek pompy zostawiają stary żeby taniej było