Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Zbyt wysokie ciśnienie doładowania w 2.2Di


Guest czex
 Share

Recommended Posts

Mam konkretny problem z moją almerką. Odkąd ją kupiłem pół roku temu podczas ostrej jazdy zapala sie CHECK ENGINE. Ostatnio odkryłem co jest tego źródłem po zamontowaniu wskaźnika ciśnienia doładowania. Gdy silnik nie jest mocno rozgrzany ciśnienie doładowania wynosi u mnie 1,15BAR (brak tłumików i kata). W pewnym momencie jak obroty przekraczają 2500 ciśnienie zaczyna rosnąć, zapala się wtedy CHECK i przy 3500 ciśnienie wynosi już 1,5BAR i nadal rośnie. Najwięcej widziałem na zegarze 1,75 BAR !!

Gdy już zapali się CHECK jazda powyżej 2500 obrotów jest męcząca bo bardzo skacze ciśnienie doładowania !

 

Czy ktoś spotkał się z podobnym objawem ?

 

Co może być tego przyczyną ?

Link to comment
Share on other sites

jedź do aso - zbadaj checka a co do ciśnienia może być walnięta membrana od sterowania doładowaniem (taki jest moj strzał)

Link to comment
Share on other sites

Hahahaha mówiłem ci od samego początku że masz przeładowanie :)

Błachostka albo masz walnięty aktuator albo wężyk między nim a muszlą kompresora w turbinie.

Ps. Aktuator kupisz tam gdzie regenerują turbiny w cenie 100zł (mają przeważnie), ja przejrzę swój pierdolnik możne znajdę coś...

Link to comment
Share on other sites

no to mamy już odpowiedz albo Aktuator ma nieszczelność ew. może być zatarty WG...

Link to comment
Share on other sites

aż tak nieprzemyślanie jest ro zamntowane - nie ma tam dojścia żeby sprawdzić to ogranoleptycznie ?

Aktlator możesz sobie sprwadzić np. zakładając na neigo węża i dmucając w niego jak będzie powietrze uciekało to wiadomo o co biega...

Jak jest dostęp to dzwignie od WG spróbuj poruszyć.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest ptolm

Do czexa.

Czy udalo Ci sie dojsc jaka przyczyne pokazywal komputer przy badaniu diagnostycznym?

Mam bardzo podobny problem (tak mi sie wydaje) ale u mnie zawsze komputer zglasza

blad czujnika predkosciomierza.

Link to comment
Share on other sites

Czy udalo Ci sie dojsc jaka przyczyne pokazywal komputer przy badaniu diagnostycznym?

Tak udało się, u CZEXa wymieniłem wąż ogrodowy który łączył aktuator z muszlą kompresora w turbinie i wszytko wróciło do normy.

Link to comment
Share on other sites

tak wywalal w momencie jak przeładowywał, wystarczyło wyłaczyć i ponownie włączyć silnik...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...