Guest CZAJNIK Posted January 10, 2007 Share Posted January 10, 2007 mam pytanko czy ktoś ma zestawianie kolorów wtrysków i ich wydajności? jaka jest wydajność wtrysków z Sunny GTI-R? chodzi mi oczywiście o wtryskiwacze w wersji sr20....xxx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted January 10, 2007 Share Posted January 10, 2007 wydajnosc wtrysków z GTI-R'a to 370cc/min Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greg76 Posted January 10, 2007 Share Posted January 10, 2007 370cc sa fioletowki [ Dodano: Sro 10 Sty, 2007 20:56 ] nie jestem pewien ale czy gti-r nie mial czasem cos kolo 440? [ Dodano: Sro 10 Sty, 2007 21:01 ] i chyba juz jestem pewny ze sa 444 http://autospeed.drive.com.au/cms/A_2040/article.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 sa 444cc, ale są top feed, a normalna listwa z GTi jest do side feed,Jak masz cały"dolot" z GTiRa to luuz, wtryski starczą ci na co chcesz w N/A wydajnosc wtrysków z GTI-R'a to 370cc/min tyle mają z s13 i s14, i 14a nie wiem jak z S15 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 S15 480ccm - zastanawiałem się czy ich nie nabyć, dopływ wachy z boku... Przy regulatorze ciśnienia paliwa (@ 4bar na wolnych) seryjne 270ccm starczą do ok. 200KM w N/A... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 dzięki za info owszem mam cały kolektor z GTI-R kompletny, są tam wtryski żółte ,kolektor jest już zamontowany do N/A ... wiec skoro taka jest wydajność tych wtrysków to ciekawe jak to poleci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 żółte to 444ccm przy męskie do N/A... Ps. czym to stroisz ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 SMT 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 na seryjnej przepływce jedziesz czy na jakiejś o większej przepustowości... ? Pochwalił byś się swoim nadłubanym SR20 co ? Nie musisz pełnej specyfikacji podawać bo to tajemnica tunera ale jakiś wykres mile widziany jest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 motor narazie jest na stole bo tłoki wkładam wiec i wykresów jeszcze nie ma co do przepływki to narazie seria albo jakaś wydumka ale planowany jest map sensor. [ Dodano: Czw 11 Sty, 2007 19:13 ] głowica obrobiona , wałki Świątka, wał i korby zmodyfikowane, lżejszy zamach sprzegło spiekowe, 4 przepustnice z GTI-R o hamulcach i zawieszeniu też pisać? generalnie auto jest budowane do GSMP wiec klatka i inne duperele też są Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 pisz jakie heble i jaki zawias wszystko pisz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 Powiem CI że przy ITB nie da rady dobrej konwersji z maf na map sensor zrobić, praktycznie jak lekko będziesz łuskał pedał gazu to map sensor bedzie dawać prawie maksymalną wartość, jak nie chcesz kombinować to zapodaj przeplywkę z Priemry P11 albo almery N15 Gti Ps. coś wywąchałem że nieoficjalnie masz najmocniejszego SR20DE in polan - może by go tak oficialnym zrobić ?? Ja swojego do 172KM dobiłem i 184Nm, Kiviego jeszcze nie skończony ale 183KM i 187Nm wykrzesał bez dokładnego strojenia... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 e po co mam z p11 czy n15 gti wstawiać jak mogę kaweałek rynny sobie włożyć. a co do hebli.. i reszty to Brembo 4 tłoczkowe i tarsze 305 mm klocki to chyba oczywiste Ferrodo, tył seria bo po co kombinowac jak przód robi najwiekszą robotę zawias Bilsteina i wszystkie tuleje w teflonie. 1/3 auta w plastiku osie poszerzone 7cm ale nie pytajcie jak sie tym jeżdzi bo sam jestem ciekaw bo jeszcze na klockach stoi a to czy jest najmocniejszy to jeszcze nie pora osadzać jak odpali i nie wybuchnie (pfffu) to zobaczymy. [ Dodano: Czw 11 Sty, 2007 20:07 ] a na jakich wałkach Kiwiego motor robisz? czas otwarcia i produkcja mnie interesuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 287* ssący i 272* wydechowy - www.catcams.com tam znajdziesz więcej szczegółw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted January 12, 2007 Share Posted January 12, 2007 aha , ale ja mam inne świątkowe i nie ścierają sie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 pewno dzwigienki rolkowe z P11 czy tam N15 dorwałeś... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KIVI Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 Zaleje go w całym zakresie na tych 444-nie nadają się na 100%. Ja mam wałki 290 stopni ssący i 285 wydechowy.Światek sie nie nadał za 114 stopni między osiami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 chyba że SMT6 się odejmie paliwa ale to bez sensu. Wykorzystasz raptem 55% no może 60% tcyh 444ccm z GTI-R, osobiście wolał bym np. 270ccm i podnieść ciśnienie na listwie... - o ile to mniej pierdolenia 270ccm pasujące dotwojej listwy z GTI-R masz np. w Silvi S12 a wydajniejsze 370ccm w bardzo popularnym 200SX S13... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 270ccm pasujące do listwy z GTI-R masz w Silvi a 370ccm w S13... ale tam jest 370 , co? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 skoro mam juz takie jakie mam i mam też SMT6 to nie widzę problemu po co mam kasą wydawać na inne wtryski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KIVI Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 po to ze one sie nie nadają,Zaleją cały zakres.I nie bedzie to strojenie.Złe komponenty masz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 skąd wiesz testowałeś? bo ja to mam z całym kolektorem czyli 4 przepustnice a z tego co pamietam to Ty nie zamontowałes tego kolektora wiec w pewnym sensie to raczej ja to bede testował i zobaczymy czy zaleje w pełnym zakresie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 Pewno nie odpali bo tak go zaleje, ale od czego przecież masz SMT6... No testuj testuj jestem cholernie ciekaw pojedynku SR20, Twojej VS. Kiviego :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted January 18, 2007 Share Posted January 18, 2007 ciekaw pojedynku SR20, Twojej VS. Kiviego :one: na torze też bym chetnie popatrzył :diabel: [ Dodano: Czw 18 Sty, 2007 09:16 ] Bo nie na prostej, 1/4 wieje nudą Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted January 18, 2007 Share Posted January 18, 2007 gre Ty zdaje się wiesz jak chodził na poprzednim silniku ale tamten to w porównaniu z tym to przedszkole Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.