Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Najnowsze Coobcia Dziecko - Reanimacja & Tuning


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

He he Kuba wiedziałem, że Kosa docierał swoją primkę diesla z gazem

hehe Oto efekty:

IMG_0504.jpg

- panewki korbowodowe z 3ciej korby znikneły gdzieś... a głowne zostały poważnie zatarte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ach ty to masz zaparcie,do modów tych p10tek,

 

a tak wogóle to pięknie się wydeszek świeci,cacy cacy

 

pracuj dalej :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SR to SR nie ważne w jakiej budzie występuje.

Ps. Na Krasnobrodzkiej trochę ruchu mają i nie wiem czy wał odbiorę przed świętami...

 

Pss. Lukas jak poskładam do końca tą Primę i pojadę sobie gdzieś w trasę (może 2) te 1000km zrobić to odrazu na kreskę się ustawiamy co ?

 

[ Dodano: Pią 27 Kwi, 2007 01:53 ]

DZisiejsze łowy:

zd1.jpg

 

Na zdjęciach pieknie ale wał po wrzuceniu do bloku w jednym punkcie obrotu wyraźnie ciężej się obraca, wsadziłem go do starego bloku ze srebrnej i to samo, chyba mi spiepszyli szlif... bida straszna jutro będzie wiadomo co jest nie tak.

 

Ps. Do mycia auta pod maską polecam wyciąganie silnika - wtedy do wszystkiego jest dostęp i każdy zakamarek idzie dogłębnie wypucować :D

Zdjcie018.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze przyjdzie trochę czekać...

Wczoraj został złożony silnik i wyregulowane zawory + kolektor przeportingowałem kolektor ssący.

 

Dzisiaj SRka wleciała do budy i została odpalony - działa :D

 

A na jutro na jutro zostawiłem sobie wsadzenie półosi, zaimportowanie dolotu z P11, zalać olej do skrzyni, połączyć dwururkę z resztą wydechu no i wystroić SMT6...

 

Jak przelatam jakieś 1000km to shamuję i precyzyjnie dostroję wóz na hamowni, sam jestem ciekaw co z tego wyjdzie :mikolaj:

 

Tradycyjnie fotki:

Zdjcie027.jpg

kolektor ssący po portigu

 

Zdjcie040.jpg

Motor już calusi

 

podhood.jpg

No i motor w budzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna czerwona pokrywa zaworowa a co pod nią siedzi :?:

Seria :D +

- oba wałki z GT

- tłoki z GT

- łep splanowany o 1,2mm

- powiększone i wypolerowane kanały

- przekątowane zawory i gniazda

- skrócone prowadnice zaworowe

 

 

Co to łącznie da zobaczymy... dodam że zarówno głowica jak i blok pochodzą z orginalnego silnika który bazowo siedział w srebrnej i w szczytowej formie (bez doładowania) miał zmierzone 158KM i 186Nm (później w nim zmieniłem kolekotr wydechowy na 4-2-1, i zmodyfikowałem przepustnicę gazu - w takim stanie był nie mierzony).

 

[ Dodano: Wto 01 Maj, 2007 00:14 ]

no i primera juz zrobiona, jest tam trochę poprawk - głownie wydech no i wystroić dokłądnie muszę.

Ps. chyba ją męsko dopręzyłem bo na paliwe 95 jak jedzie się z pedałem w desce to jest dzwon jak nic :D i to mimo opóźnionego zapłonu...

 

Pss. już nalatałem nią 68km, zaraz się kąpie i jadę w trasę - trzymajcie kciuki coby nic się nie zepsuło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no coobciu oczywiście że przyjmuję wyzwanie na t ą kreskę,hehe

ale najpierw zrób żeby ta moja znowu zaczeła jakoś normalnie jeździć,a nie takie mułowate auto mi się zrobiło[chyba tą sonde lambda muszę kupić] :029:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No już 600km nalatane, wrażenia takie przeciętne jakoś to nie podaje, może ze względu na nieszczelny spaw między dwururką a resztą wydechu... :zdziw: przez który przy okazji hałas wydobywa się okrutny, po niedzieli uderzam do EL-teca w pierwszy wolny termin i niech mi dołożą 2 duże tłumiki coby ciuchutko było :D

 

Jak uruchomię swoją komórkę to wrzucę fotkę tylnych klocków hamulcowych a w zasadzie tego co z nich zostało...

 

PS. nie podaje ale mimo wszytko idzie jechać płynnie i 95% wozów na trasie objechać bez konieczności kręcenia powyżej 4000obr.min :)

 

[ Dodano: Sob 05 Maj, 2007 20:29 ]

aaaa jeszcze co do tego stuku to kwestia była w źle ustawionym rozrządzie o dwa zęby - teraz na 95 można normalnie śmigać i stuk występuje tylko przy maksymalnie przykręconym aparacie i maksymalnie wciśniętym pedale gazu.

 

Pss. Podziękowania dla Wujka Kiviego, starego Grabarza i Daniela... za pomoc i wsparcie psycho-fizyczne i materiałowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andy_czarny

coobcio nie wiem ktory raz gratuluje ci autka ale jest czego wiec gratuluje kolejny raz i zycze powodzenia, czekam na efekty pracy i szybkie sprawozdania ze wszystkich projektow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje dziękuje :)

Dzisiaj rano odstawiłem wóz do EL-TECa, będzie wydech 2,5" oparty na dwóch tłumikach - środkowym duży przelotowym i końcowy komorowo-przelotowy, ma to zapewnić swobodność w odprowadzaniu spalin i cichość zarazem która jest jak najbardziej wskazana w tym projekcie :)

 

W czwartek z rańca przed szkołą odbieram wóz - podzielę się wrażeniami jak to wyszło... Potem dojerzdzę 600km i na rolki podstroić tak dokładnie i sprawdzić ile wyjdzie więcej jak w serii :D

 

[ Dodano: Pią 11 Maj, 2007 01:36 ]

TAk jakoś smutno i bez fotek...

 

Zdjęcia sprzed tygodnia:

Zdjcie009.jpg

Zdjcie018-1.jpg

Zdjcie026.jpg

 

Co do wydechu to dopiero jutro po szkole odbiorę wóz i to narazie ze zrobionym tłumikiem środkowym, końcowy robi się a mnie prędko by w weekend przepalić trochę benzyny LO98 latając sobie po Polsce :)

 

[ Dodano: Pią 11 Maj, 2007 01:44 ]

A na deserek dodam jeszcze to:

Zdjcie024.jpg

 

Ładna różnica co ? Tarcze z tyłu przetoczyłem, zaciski rozruszałem oczyściłem i nasmarowałem, jak nic po tym zabiegu doszło ze 20KM i spalanie spadło o 3 Litry :D

Z przodu tylko nowe klocuszki, bo stare wysypały mi się na chodniku przed domem :P

 

[ Dodano: Sro 16 Maj, 2007 15:00 ]

No i wreszcie mam ciszę i spokój dzięki EL-TECowi tada:

Zdjcie011.jpg

Zdjcie009-1.jpg

 

Jak będę chodzić do wozu to zrobię zdjęcie od tylca, w końcowej fazie zdecydowałem się na zmianę końcówki na bardziej męski rozmiar tzn 70mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Spoko Spoko na Hamownię uderzam w ten piątek i przy okazji przetestuję 3 rodzaje dolotów:

1) Seria z P11 wraz z przepływką zaadoptowane do P10

2) stożek w miejscu seryjnej puchy

3) CAi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mikey_one

Proszę proszę... myślałem, że Kosa tak ją skutecznie załatwił, że nie da się już z nią za wiele zrobić a tu niezmordowany Kuba ją reanimował :D a co później - zmiana właściciela??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qrcze- ladnie to wyglada :) Wydech juz od kolektora pachnie profi robota - i bardzo podoba mi sie tlumik koncowy,l niby komora ale widac ze konkretny (ma tego stajla :D). Musze bezwarunkowo zobaczyc jak z glosnoscia i brzmieniem!

pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to już wiem czemu mi czerwona blać nie przyspieszała należycie otóż powód jest taki:

Przebieg jak widać poniżej:

Zdjcie009-2.jpg

Przejechałem na takiej ilości paliwa:

Zdjcie010.jpg

 

I do tego po przejechaniu blisko 150km nie zabrudziła mi się od środka nic a nic końcówka wydechu, więc prze ubogo było :D

 

Ps. CO do końcówki wydechu to prezentuje się ona tak:

Zdjcie014.jpg

 

[ Dodano: Pią 18 Maj, 2007 00:17 ]

Dzięki mojemu osobistemu Driverowi - Gregowi76 (podziękowania) pośmigaliśmy czerwoną damą i co nieco ją dostroiliśmy, na dzisiejszym NPT spocie kręciła czasy z przedziału 7,5 - 7,7 i to przy pełnym baku -70km przjechania oraz przy bagarzniku pełnym frutów więc na te chwilę przyspieszenia są do przyjęcia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ps. CO do końcówki wydechu to prezentuje się ona tak:

Prawie jak u mnie tylko kolor inny :D

Kiedy przerejestrujesz gruz?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy przerejestrujesz gruz?

Chyba nigdy bo tak taniej wychodzi :D

Jakbym na ojca zrobił to by miesięcznie 900zł OC było + koszty przerejestrowania a tak to z Kosą się dogadałem i cały rok 500 wychodzi :)

 

Ps. trzymać kciuki za jutrzejsze pomiary - ciekaw jestem tego kolektora wydechowego :D

 

Pss. w robocie już mam regulowane kółka rozrządu by GMS - w przyszłym tygodniu powinny być już do odbioru... No i jak wszystko pójdzie po mojej myśli to będzie kolejna niespodzianka dzięki której myślę że osiągne coś pod 200KM :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ps. trzymać kciuki za jutrzejsze pomiary - ciekaw jestem tego kolektora wydechowego

Będziesz na hamowni jakoś z rańca? Wpadnę może się poziomować.

Jak wjadą kółka to powinno być nieźle :diabel2:

 

taki dupogruz 200 konny moze podkurwic niejednego pana w aucie za =<100 kola albo banana w papamobile uczucie = priceless...

Kiedyś pan w bejcy mało kierownicy nie odgryzł jak go kilnąłem na światłach.

Całą drogę z żoną śmialiśmy się z miny typa i zabiegów jakie wyczyniał, żeby się nie dać.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co później - zmiana właściciela??

Zmiany właściciela nie przewiduję - chce się pobawić w dłubanie wolnossącego SR20...

Z czasem mam zamiar kupić 4rte auto tzn Volvo 740 2,3 Turbo - zapoznać się z nim, dłubnąć je tak na powiedzmy 300-350KM i pobawić się trochę w Drifty :D

 

będziesz na hamowni jakoś z rańca? Wpadnę może się poziomować.

Na hamowni będę od ok. 12-12:30 i tam mi się chwilkę zejdzie... Więc jak będziesz w okolicy to zapraszam na meeting

 

[ Dodano: Pon 21 Maj, 2007 17:39 ]

No i wóz shamowany, wystrojony ale jeszcze nie dopieszczony, tak czy siak udało mi się wykręcić trochę Nm - ten kolektorek wydechowy to jednak to :D

 

Czerwona start - to to co było na ostatnim Nissan Power Team spocie, no a po dostrojeniu widać - hehe nie wierzyłem że uda mi się przekroczyć barierę 200Nm :D :D :D

wykres1.jpg

 

A tu kolejny wykres porywnujący seryjną P11 no i moją czerwoną zmotę:

wykres2.jpg

 

W tym tygodniu wchodzą jeszcze regulowane kółka rozrządu i przesunę deczko odcinkę, jakby udało się dograć jeszcze 5KM to będę skakać z radości, dodam że nadal mam seryjne wałki rozrządu z SR20DE - bodajże stare Samiego :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada na to ze ten ibejowy chinski kolektorek nie jest taki zly :027: wyniki troche mnie zaskoczyly :zdziw: nie spodziewalalem sie ze tyle Ci sie uda z czerwonej wykrzesac. slowem: Gratuluje! to teraz reg kolka made in Pan Grzegorz i zobaczymy co wyjdzie. kolejny krok to divajsy z piwniczki "legendy tuningu" i.... 2 z przodu :027: :?: :?: :?:

 

pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...