Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Najnowsze Coobcia Dziecko - Reanimacja & Tuning


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No no będzie wchodzone trochę coby te dwa się ukazało :D

 

A puki co zamieszczę fotkę od tylca na której widać dyskretny wylot by El-tec:

tylbyeltec.jpg

 

I do tego mój power Intake na szybko przed zawodami zrobiony:

20070521004.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Hehehe czerwona szkapa nieźle podaje :one: pozazdrościć wyników.

Nie opierniczać się, kontynuować, meldować na bieżąco o wynikach :D.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko spoko szlaki będę dalej przecierać i o wszystkim na bieżąco informować.

Na zakończenie dzisiejszego dnia została przesunięta odcinka na równe 7000 obr.min - wreszcie po zmianie biegu nie łapie zmułki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogratulować wytrwałości w osiąganiu celów, mam nadzieje że za pare latek też będe miał szanse sobie dłubać przy nismo.

 

Z czasem mam zamiar kupić 4rte auto tzn Volvo 740 2,3 Turbo - zapoznać się z nim, dłubnąć je tak na powiedzmy 300-350KM i pobawić się trochę w Drifty
Nie na oglądałeś się tego ? http://videos.streetfire.net/search/volvo+...b3af4fe7173.htm :D:D:D
Cytat:

Coobciu niezly artykuł w GT - gratuluje

 

Dziękuje, czerwoną jak dokończę tak na tip top to też będzie w GT ale jeszcze długa droga do tego...

 

W którym numerze GT jest twoja primerka ? W tym najnowszym takim niebieskim ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym niebieskim jest wzmianka o mnie w artykule z Fiatem Coupe... A opis mojej Srebrnej szczały jest w numerze 100 - pierwsze grube wydanie GT :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bullitt

A no właśnie czytam sobie w najlepsze GT patrze a tam auto strojone przez Coobcia :) no gratulacje widze że nasz Coobcio powolutku zdobywa coraz większy rozgłos. A tak swoją drogą super ten fiacior. Taki niepozorny a niejednego na drodze w BMW, Audicy czy jakiegoś mośka w Merolu by sprowadził na ziemie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AUTOMAT_82

No Coobcio. Tak od dłuższego czasu czytam o twoich pracach i muszę ci pogratulować wytrwałości no i przede wszystkim efektów pracy. Widzę że pomału zbiera ci się niezła kolekcja 10-tek :D A którą z nich będziesz w Borsku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Czerwoną pojadę, od paru dni śmigam na podniesionej do 7000obr.min odcince więc nie jest źle :D

3 czerwca sprawdzę ją na ćwiartce w Starachowicach - ostatnio wykręciłem na nich 15,91 sek na ciężkich kołach i kręcąc się zaledwie do 6500 obr.min :)

Zdjęcie pamiątkowe:

IMG_4568.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym tygodniu wjadą regulowane kółka rozrządu, zobaczymy co z tego wyjdzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Czerwoną pojadę, od paru dni śmigam na podniesionej do 7000obr.min odcince więc nie jest źle :D

3 czerwca sprawdzę ją na ćwiartce w Starachowicach - ostatnio wykręciłem na nich 15,91 sek na ciężkich kołach i kręcąc się zaledwie do 6500 obr.min :)

Zdjęcie pamiątkowe:

Obrazek

 

niezle cie musiala wchlonac ta subaryna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe w najlepszym wypadku 0,32 sekundy :D

Start miała niesamowity poleciała na jedynce jak motorówka ale im wyższy bieg tym lepiej dla mnie, jakby to były wyścigi na 500metrów to bym ją zdupczył :D

Zresztą to była prawie seria na oko było widać jedynie wydech Supersprint i jakiś tam stożek pod maską obstawiam że miała nie więcej jak 230KM... więc co to jest - myślę że jakbym dopompował tylne koła a z przodu trochę spuścił powietrza to by szło ją wciągnąć :)

 

Film z Przejazdu:

th_CoobcioVSImprezaGT.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki niepozorny a niejednego na drodze w BMW, Audicy czy jakiegoś mośka w Merolu by sprowadził na ziemie :)

Nie kazde BMW jest takie cienkie na jakie wyglada :> Ale mimo wszystko "czerwona suka" niezle podnosi cisnienie :)

pogratulowac takich osiagow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czerwona wiedźma na starcie:

plakatqc4.jpg

Tak przy okazji to zapraszam na zawody które odbędą się w tą niedzielę :)

Do tego czasu wyjmę butlę z LPG, i na tył lżejsze kółka zapodam...

 

[ Dodano: Wto 05 Cze, 2007 21:42 ]

Prima chwilowo zagazowana coby do BOREK tanio dojechać, na miejscu wywalam w cholerę tego blosa i seryjny dolot wchodzi :D

20070605103.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No Coobcio, nie ukrywam ze sledze intensywnie twoje poczynania z auteczkami iiiii....czekam na dalsze mody twojej wiedźmy :P..moze bedzie lepsza niz Srebrna ? :D

 

Pozdrawiam :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe lepsza pod jakim względem, na pewno jest cichsza i bardziej komfortowa :P

Co do modów to wczoraj zapodałem regulowane kółko rozrządu puki co Grzegorz zrobił mi jedną sztukę która powędrowała na wałek ssący - być może dziś odwiedzę hamownie i pokręce nim trochę.

 

O tak się ono prezentuje - wersja testowa:

10072007333.jpg

 

Trzymać kciuki za dobre przyrosty :)

 

Next Step to drugie kółko regulowane, poprawienie doprowadzenia powietrza do seryjnej puszki - jakimś kevlarem albo karbonem coś tam chciałbym polepić no i na końcu zmiana wałków na BRIAN CROWER 260* przy 12mm liftu i to by było na tyle, reszta modyfikacji to już będzie tylko AUDIO i przejście z BLOSa na sekwencję...

 

[ Dodano: Sro 11 Lip, 2007 22:37 ]

NO i muszę przyznać że jestem cholernie zadowolony z tego moda :)

Oto co przyniosło kręcenie tylko wałkiem ssącym:

wykres3.jpg

 

Na ulicy to czuć niesamowicie na V biegu od 70km/h auto ciągnie i wyprzedza zamulaczy - szok jak disel no i wreszcie całkowicie zniknęła zamułka występująca po zmianie biegów :D

A i w moim przypadku bardzo dobrze się sprawdziło przesunięcie limitera bowiem moc maks wypadła mi teraz przy 6600 obr.min, jeszcze na dniach wleci regulowane kółko na wydech no i to wreszcie wystroje bo dzisiaj tylko kreciłem kółkiem ssącym nie dotykając się do paliwa i zapłonu, a i nieco przerobiłem dolot...

 

Rozpiłowany wlot do seryjej puszki - teraz kominkowa rurka fi 80mm wchodzi jak złoto:

11072007335.jpg

 

Ale za to kominkowej rury mi zbrakło żeby wyprowadzić ją na zewnątrz i tym samym mieć łapacz powietrza, więc pewno parę Nm uciekło...

11072007336.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyspieszyłem i to dosyć konkretnie, na początku tak o ok 2-3 stopnie i zupełnie żadnej poprawy, potem znowu troszkę no i piczy wlos lepiej, poźniej znowu dojechałem i jest to co widać... Wkurzające jest to że za każdym razem trzeba ściągać pokrywę zaworową.

Po 25 lipca czeka mnie to samo ale z wydechowym :D

 

[ Dodano: Pon 23 Lip, 2007 11:22 ]

CZAS na ćwiartkę poprawiony i to w specyfikacji ulicznej czyli butla z gazem na swoim miejscu i fotel pasażera z przodu także :D

Dodatkowe 8KM poprawiło mój czas na 15,66 Sek - powoli powoli ale do przodu :)

Wydaje mi się że wiele morze poprawić odizolowanie kolektora ssącego od głowy bo strasznie ciepło było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość andy_czarny

Coobcio czlowieku dobrze ze jest ktos taki jak Ty.... przez to czytanie o twoich autkach wiem o nissankach wiecej jak nie jeden mechanik... a tak powaznie to sporo sie nauczylem pozdrawiam i powodzenia w dlaszych modach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko spoko idziemy dalej, łep ściągam - dodatkowo go doplanuję żeby było splanowanie o pełną wartośc tzn 1,5mm, do tego zawory ssące na 2 kąty + wycienione trzonki no i do wymiany uszczelniacze zaworowe - te ajusy co były zaczęły już puszczać... A i bym zapomniał o rególowanym kólku rozrzadu na wydech - mam nadzieję że dzięki tym modom wyjdzie 180KM :)

Kolejne zawody 18.08 zobaczmy jak pójdzie i co te mody wniosą :D

 

Ps. odwiedziłem dzisaj Macka i poprosiłem go by nałorzył trochę wykresów, oto i one.

 

Seryjny SR20 Vs. moja Czerwona:

coobciowoy_2.jpg

 

Czerwona seryjny limiter VS. strojenie wałka ssącego i limiter na 7000obr.min

coobciowoy_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NA seryjnych wałkach dorzeźbiać dodatkowe konie to bardzo cieżka robota... Dzisaj łep zrzuciłem, zawory powyciągałem a wujaszek zawozie je na fabrykę, na fotce poniżej widać ich nowy kształt (Nowy Vs. Stary):

01082007491.jpg

01082007492.jpg

 

Efekt to mniejsza masa zaworowa i polepszenie przepływu, co to da przekonamy się nie bawem, przy okazji zdjęcia łba splanuję go o 0,5mm co łącznie mi da 1,7mm :D

Kolektor ssący miałem dać do polerki od środka ale gość co miał mi to zrobić wyjechał i d*pa... ale wypoleruję go przy okazji montarzu uszczlki termicznej.

 

No trzymać kciuki za złamanie 180Kuca :)

 

[ Dodano: Sro 01 Sie, 2007 19:56 ]

A no i bym zapomniał, wreszcie skompletowałem sobie sekwencję - STAG 200 + parownik do 300KM KME Silver :D

 

Tak to się prezentuje:

01082007503.jpg

 

Przy dotychczasowych modach na beznynie z BLOSEM w dolocie wyraźnie było czuć jak on wpływa niszcząco na moc a chęci z przekładaniem dolotów już mi odeszły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...