Guest mateolew1 Posted January 12, 2007 Share Posted January 12, 2007 witam mam NISSAN PRIMERA WAGON 2000TDWP11E CD20T Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted January 12, 2007 Share Posted January 12, 2007 Musisz dokładnie zobczaczyć skąd ten dym , Jak taki dziwny zapach - może szczęki , sprawdź ręką temperaturę felg - ostrożnie. Odgłosy silnika masz normalne, nie jest to dziurawy tłumik i coś się już pali pod samochodem ????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mateolew1 Posted January 12, 2007 Share Posted January 12, 2007 Silnik pracuje normalnie,nie ma zadnego spadku mocy albo cos w tym rodzaju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted January 12, 2007 Share Posted January 12, 2007 hehe a z kąd ten dym leci?? jak przy dużej predkości silnik sie grzeje tak szybko i dym leci z rury to jest duże prawdopodobieństwo że walneła uszczelka pod głowica - przy wielu takich wypadkach auto jezdzi jak jezdziło... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mateolew1 Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 Zaopserwowalem jeszcze jedna zecz znika plyn chlodniczy.Do oleju sie nie dostaje bo nie ma nalotu na korku,a w chlodnicy nie ma bulgotania.Bylem na kanale i fachowiec powiedzial ze to moze byc jednak uszczelka pod glowica Link to comment Share on other sites More sharing options...
mareq Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 jak bialy dym i smród (bardzo charakterystyczny) to zazwyczaj uszczelka. A jak jeszcze ginie płyn to wszystko wydaje sie jasne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 Zaopserwowalem jeszcze jedna zecz znika plyn chlodniczy.Do oleju sie nie dostaje bo nie ma nalotu na korku,a w chlodnicy nie ma bulgotania.Bylem na kanale i fachowiec powiedzial ze to moze byc jednak uszczelka pod glowica To na 99% uszczelka:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 a nawet 100%. Trzeba wymienić uszczelkę i to jak najszybciej , jak szybko płynu ubywa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.