Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

moc silnika ????


Guest Sawyer
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich po raz drugi!!!!

 

Posiadam primerkę P11 z 99r. z 2litrowym silnikiem benzynowym. Nie mam zielonego pojęcia jakie jet oznaczenie tego auta, ale w dowozie rejestracyjnym i książce pojazdu mam wpisane:

 

primera 2.0 I moc 110kw (149km).

 

Wszystko fajnie tylko to nie jest GT, mam standardowe nadwozie bez ospojlerowania i dodatków GT. Przeszukałem forum i znalazłem również info że 150konne p11 mają czarną pokrywę zaworów ( u mnie standardowa metalowa ).

Kod silnika podany w książce gwarancyjnej to SR20 (czym się różni DE od De)

 

 

Moje pytanie brzmi jak mam sprawdzić model i moc ??????????? Moim zdaniem to standardowa 130konna p11 ale skąd w dowodzie te 110KW

 

nr nadwozia: SJNBCAP11U0346652

kod modelu: BBYALDFP11FGAW5YCJ

nr silnika : SR20342252Q

 

Pozdrawiam i dziękuję z pomoc

Link to comment
Share on other sites

VIN SJNBCAP11U0346652

Model code BBYALDFP11FGAW5YCJ

Internal color K - GREY

External color KH3 - BLACK

Production year/mon 9903

Model start year 9606

Model finish year 0201

Model NISSAN PRIMERA P11E

Description

ENGINE - SR20DE TYPE ENGINE

TRANS - 5-SPEED MANUAL TRANS

AREA - CENTRAL EUROPE AREA

GRADE - GX TYPE

BODY - SEDAN

Description

#BWAX-

ABAG3-DRIVER AND ASSIST AIRBAG

ACON2-F/AIR CON

CLASJ-HIGH SPEC

DWHLF-F/15IN ALLOY PAINTED

EMBLB-

HRST3-

LMPF6-F/FOG LAMP

MUDG2-

PWDW5-FR PWR WINDOWS

SKIDC-F/4WHL ANTISKID

SPKR4-

STTMJ-F/LEATHER TRIM

 

 

I wszystko jasne :sylwester:

Link to comment
Share on other sites

"wałek" ??? tzn....

 

[ Dodano: Sob 13 Sty, 2007 18:51 ]

Wiem że dla was to oczywiste sprawy ale ja "lamer w temacie" nadal nie widzę mocy silnika

 

[ Dodano: Sob 13 Sty, 2007 18:55 ]

mam rozumieć że jest to 130konna GX , czy tam jest napisane że mam halogeny z przodu, bo ja ich nie mam ????

 

 

no i jak mam rozumieć włek

Link to comment
Share on other sites

2 pytania:

1. przed czy po faceliftingu ?

2. czerwona, czarna czy srebrna pokrywa zaworów ?

Link to comment
Share on other sites

Guest cornholio78

Production year/mon 9903 czyli marzec 99 - wtedy była jeszcze primera p11.120

Model start year 9606

Model finish year 0201

 

start i finish 1996.06 - 2002.01 dotyczą wspólnie modeli p11, p11.120 i p11.144

 

w 2 - litrowych primerach p11.144 w polskiej karcie pojazdu wpisane jest 150 KM zamiast 140KM.

 

Może w Twojej tez jest po prostu błąd?

Link to comment
Share on other sites

pewnie sprowadzona i stąd ten błąd :) miejmy nadzieje że to tylko błąd a nie przeszczep :D

Link to comment
Share on other sites

Samochód jest kupiony w polskim salonie i jak pewnie wiecie rejestrowany był przez nissana (standardowa procedura), żadnych "przeszczepów" jeżeli chodzi ci o swap silnika. Pokrywa zaworów jest metalowa nie kolorowana a samochód przed fl.

 

skąd ta wpadka w karcie nie wiem?????

 

[ Dodano: Sob 13 Sty, 2007 21:51 ]

Jeszcze jedno nie sądzę że w karcie jest 150km zamiast 140 jeżeli już jest błąd to wartości podane są w KW

Link to comment
Share on other sites

THX to właściwie identyczny temat

 

[ Dodano: Sob 13 Sty, 2007 22:43 ]

I nawet identyczny samochód to samo wyposażenie może to jakaś specjalna edycja

Link to comment
Share on other sites

sprawdzcie czy nie sprowadzał/sprzedawał tych aut ten sam importer/sprzedawaca

 

jeżeli we wszystkich slonach Nissana tak sprzedawali auta to niezły wałek to był - tylko po to zeby jak najszybciej pozbyć sie modelu przedliftingowego

 

Pewnie gdy ja rejestrowałem swoje auto i bym podał moc 200KM to też by przeszło..

Link to comment
Share on other sites

Guest cornholio78

kmink, mój jest z polskiego salonu i w karcie stoi 150KM.

Inni z którymi isę kontaktowałem mają tak samo - polski salon - p11.144 wpisane 150 koni.

Link to comment
Share on other sites

dlaczego?

albo błąd, albo moc podana wg innej normy

 

to jest moc na polskim paliwie rakietowym :P

wg. jakiej normy?

Link to comment
Share on other sites

Guest cornholio78

może silnik bez obciążenia urządzeniami, które go obciążają podczas normalnego mierzenia mocy? nie wiem, zgaduję :P ale są przecież różne rodzaje pomiaru: na kołach, na wyjściu z silnika itp. Coobcio musiałby się wypowiedzieć bo się tym interesuje i zajmuje.

Link to comment
Share on other sites

Dziś rano sprawdzałem dałem gaz do dechy i odcinało mi przy 6700-6800 tzn. że jest to 130km wszystko na to wskazuje. Mam nadzieję że ten test nie szkodzi to w żaden sposób silnikowi.

 

Pocieszający jest fakt że inni też tak mają w tym roczniku (nie jestem sam), ale dlaczego nissan poland takie przekręty robi????? Bo rozumiem jedną pomyłkę ale to chyba kilka takich było.

 

Ja tam jestem na tyle dociekliwy że napiszę do nich w tej sprawie miło by było żeby inni którzy tak mają też się odezwali. Czasem można coś wynegocjować za taką "pomyłkę" wiem z doświadczenia ;)

 

Pozdrawiam

 

[ Dodano: Nie 14 Sty, 2007 09:02 ]

Jeszcze tylko jedna rzecz mnie martwi. Moin zdaniem z numeru VIN wynika że powinienem mieć przednie halogeny, czy ktoś potrafi to zinterpretować

 

LMPF6-F/FOG LAMP czy to nie znaczy front fog lamp

 

 

ja mam tylko tylne przeciwmgielne

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...