Gość misiek_83 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Jak w temacie.Moge krecic do 5,6 tys.?Nic sie nie stanie?Ostatnio czesto mi sie to zdarza.Jezeli temat byl,to sorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lord_metal Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 MI czasem zdaża się do czerwonej kreski cos koło 7 tys lol ale na codzien to zmieniam przy 4 tys. przy spokojnej jedzie Tylko że ja mam 2.0 benzyne więc nie wiem jak u ciebie. MOże wypowie sie ktoś co ma taki silnik jak twój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 zależnie od potrzeb i warunków. Czasem już przy 3,5 a czasem przy prawie 7. To czy wysokie obroty nie szkodzą, zależy m.in. od stanu silnika. Normalnie, negatywne skutki piłowania silnika to nieco zwiększone zużycie oleju i znacznie zwiększone zużycie paliwa. Chyba że silnik jest wiekowy czy w kiepskim stanie technicznym, wtedy powinno się go delikatniej traktować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 jak olej wymieniasz co 10 tys a nie co 20 i lancuch nie rzęrzy to mozes...;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 No lancuch chyba slychac :/ Moze zalac mineralem :?: :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 krecic do oporu to spadnie trwałość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość palmer Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 No lancuch chyba slychac Moze zalac mineralem nie wiem jak przy1.6 ale w 2.0 przewidziany jest syntetyk i nie powinno sie go innym zalewac, nie ma w tym sensu. jezeli słyszysz łancuch to czy on rzęzi i chodzi czasami jak diesel? jesli tak to: moze traci cisnienie oleju, ślizgi łancucha sa gdzies wyjechane, napinacz jest do du....y U mnie rzeził i przerobiłem kazdy z powyzszych tematów. Ja kręce moją primerke czasami do końca ale to jak ktoś sie ambitny zabardzo pojawi na zderzaku hehe a według komputera orzy obrotach około 2000 i bez nagłego przyśpieszania primerka wciaga mi 6,5 do 6,8 wahy.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Palmer a Ty rzuciłes spiewanie i wziałeś się za mechanikę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość palmer Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 wiesz co albo jestem za głupi albo zbyt zmeczony bo nie załapałem Twojego dowcipu heeh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 ja mam diesla 2.0 i ma maksa jakieś mu dam 4500 ... ale tak na codzień to to średnio 2500-3500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 wiesz co albo jestem za głupi albo zbyt zmeczony bo nie załapałem Twojego dowcipu heeh za smarkaty za moich czasów Robert Palmer śpiewał niezłe piosenki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość palmer Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 no to ci wysle nagranie jak ja spiewam i sam dojdziesz do wniosku ze przypadkowa zbiezność eheh pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 nie trzeba wierze na słowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żupol Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 u mnie to moja kręci do 7tyś. na benzynie, a na gazie potrafi do końca(za czerwone) ale tylko jak trzeba to ją troszkę przypiłuję pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 ja kręce w okolice 6500 tak na ostro jak trzeba ale normalnie to koło 3000-3500 wystarcza w zupełności. (SR20DE jeszcze bez LPG) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav1975 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 wczoraj to max 2000 i nawet Vbieg sie nie zatrybił a na co dzień to do 3000 jak potrzeba to 4500 (nie widze sensu bardziej go wkręcać) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grand Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 moja ciągnie do ok 10000obr./min (na gazie) nie wiem dokładnie ile bo obrotomierz mam tylko do8000. Ale po odległości od 8000 wyglądało na 10000. Mam na to świadka. :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Ja krece do ok. 4500 obr/min wiecej nie ma sensu poniewaz max. moment obrotowy przypada na 4000 obr/min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Ja krece do ok. 4500 obr/minwiecej nie ma sensu poniewaz max. moment obrotowy przypada na 4000 obr/min a co to ma do rzeczy? w zdrowym silniku, przedział między maksymalnym momentem obrotowym (maksymalna możliwa moc w przeliczeniu na prędkość obrotową) a maksymalna mocą jest przedziałem w którym silnik nalezy utrzymywac aby jak najlepiej przyspieszał (bo osiąga wtedy możłiwie wysoką moc) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Ja krece do ok. 4500 obr/minwiecej nie ma sensu poniewaz max. moment obrotowy przypada na 4000 obr/min Jak to nie ma sensu?? czyżbyś przerobił auto na diesla?? zakres optymalnych obrotów leży między momentem a mocą maksymalną w silnikach benzynowych a z tego co się orientuję to w Twoim silniku wygląda to tak: Moment: 163/4000 Moc 85(116)/5600 więc z tego wynika że nie powinieneś zmieniać biegu na wyższy chwile po tym jak silnik się rozkręci. Zresztą potestuj na drodze jak się zachowa auto przy zmianie biegu na wyższy w przedziale 5500-6000 sam zobaczysz efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 po prostu niektórzy nie rozumieją powiązania momentu obrotowego z mocą. A tak na marginesie, w dieslu też powyżej momentu obrotowego warto krecic, tylko z powodu mnijeszego wzrostu mocy po przekroczeniu pewnych obrotów, wydaje się że silnik jest mułowaty na wyższych obrotach. A on po prostu wolniej się wkręca niż bezpośrednio po strzale z ciśnienia przez turbinę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Racja odnośnie diesla to chodziło mi tylko o tą wspomnianą zmianę biegów przy 4500 obr a nie o położenie maksymalnego momentu obrotowego. Ale w końcu nie wolno nikogo zmuszać do korzystania z maksymalnych osiągów czasem. (w końcu ktoś musi być wolniejszy żeby kto inny był szybszy ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 wszyscy tu widze maja duze poczucie humoru :diabel: "zwykly" SR20De kreci sie do 6400 i nie mowcie mi co widzicie na obrotomierzach bo to bajki dla naiwnych a tym co kreca na gazie do 10000 to zycze powodzenia i braku zdziwienia prz kolizji i to nie z innym autem. nie wiem ile sie kreci seria 1.6 ale mysle ze podobnie moze ciut wyzej. nie mam pojecia czy jest na rolkach. nie robie z siebie wyroczni ale mam juz jakies pojecie o SR20De miedzy innymi dzieki Cornoliemu (nieustajace dzieki za prosiaka ) . bede sledzil jak sie topic potoczy... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mitch Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Ja tam zmieniam koło 7000 bo nie ma sensu wyżej kręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Ja krece do czerwonej kreski ale nie wyzej - GA16DE pracuje jak nowka sztuka i wszystko gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.