Gość mymlok Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Witam szanownych kolegów, moja p12 1,8l leniwie odpala przy temp około 0 stopni. Efekt jest taki jak zasniedziałe klemy w duzym fiacie. Chciałem je wyczyscić lecz trafiłem na zonka z odkreceniem zacisku "+" (brak dostepu do nakretki). Nastepna sprawa...... Byłem u fachury i podłączył dużą skrzynkę do aku i po kilku chwilach powiedział, że aku naładowane w 60%, sprawnosć 75%. Ja zadałem mu pytanie dlaczego tylko 60% - bardzo dużo pomykam tym samochodem. On powiedział, że alternator nie naładuje akumulatora w 100%. Potrzeba do tego prostownika. Jak myślicie - ściemniał? Juz sie zaczołem zastanawiać czy olej nie ma na wpływu. Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 nie przy takiej temperaturze. Musiałoby byc z minus 20 st C. Od dawna jeżdżę na 10W60 i nie ma problemu z odpalaniem w nizszych temp niz podane przez Ciebie zero st. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotr676 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Witam, Do odkręcenia klemy plusowej musisz mieć klucz rurkowy!! Sprawdź ładowanie.Ile lat ma akumulator? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmor1981 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Witam. U mnie objawy były odobne. Okazało się że rozrusznik padał. Nie trzeba było wymieniać a tylko wyczyścić. Ponoć od sprzęgła dużo brudu się tam dostało...ale tylko powtarzam co mi w ASO powiedzieli. Mogli mnie naciągneli na nowy, pewnie więcej na tym zarabiając, ale zachowali się OK więc im wierzę. Było to w P11 1.6 z 97r. Dodam że też na początku akumulator i alternator podejrzewałem. Dopiero w warsztacie się okazało że są one sprawne i podejrzenie padło na rozrusznik. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Witam szanownych kolegów,moja p12 1,8l leniwie odpala przy temp około 0 stopni. Efekt jest taki jak zasniedziałe klemy w duzym fiacie. Chciałem je wyczyscić lecz trafiłem na zonka z odkreceniem zacisku "+" (brak dostepu do nakretki). Nastepna sprawa...... Byłem u fachury i podłączył dużą skrzynkę do aku i po kilku chwilach powiedział, że aku naładowane w 60%, sprawnosć 75%. Ja zadałem mu pytanie dlaczego tylko 60% - bardzo dużo pomykam tym samochodem. On powiedział, że alternator nie naładuje akumulatora w 100%. Potrzeba do tego prostownika. Jak myślicie - ściemniał? Juz sie zaczołem zastanawiać czy olej nie ma na wpływu. Marek Ja obstawiam akumulator, jak masz jeszcze orginalny to napewno to mi padł po 3 latach.......... mialem problemy z odpaleniem juz przy 0 stopni pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mymlok Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Witam, Do odkręcenia klemy plusowej musisz mieć klucz rurkowy!! Sprawdź ładowanie.Ile lat ma akumulator? Pozdrawiam Ok, tez myślę, że to aku. Ma on rok. Rok z przebojami. Samochód stał pół roku i jak znam życie kilka razy był wycyckany do zera. Może być zasiarczony. [ Dodano: Nie 28 Sty, 2007 17:35 ] Piotr676, ładowanie 14,29V bez obciażenia, z obciążeniem 14,23V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 dziwna sprawa że bateria padła tak szybko :zdziw: w nissanie mam od nowości (7 lat) w toyocie tata też ma oryginalny (6,5roku). W bmw trzeba było kupić nowy dopiero po 11 latach. Ale w astrze padł mi dokładnie po 3 latach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Niestety aku w N16 ce "nowej" odmówił posłuszeństwa już po 3 miesiącach przy -15 st. teraz po roku ledwo kręci jak jest -5st. Po prostu badziewna bateria i tyle. Moi koledzy garazują auta N16 ki i mimo to po 5 ciu latach wymieniali baterie. Mój "pod chmurką" sądzę, że następnej zimy nie przetrzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.