GRZECHu Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Przejrzalem ze 2 razy serwisowke i nie moge znalezc numeru (kodu) ten czesci: http://grzechu.org/Nissan/zawor.jpg Prawdopodobnie po polsku to elektrozawor regulacji dlugosci kolektora ssacego. Z tego co mi powiedzieli mechanicy przy zakladaniu sekwencji to mi nie dziala i lekkie szarpanie czuc przy niskich obrotach, szczegolnie na 4,5 biegu (podczas przyspieszania gwaltownego). Potrzebuje tego numerka czesci bo nawet nie wiem o co pytac z gory dzieki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 podejrzewam ze jako tako samej tej czesci nie kupisz. jednak powiem ci jak latwo ja sprawdzic zapal silnik, podnies maske i przekrec przepustnice na pelny gaz. zakreslony przez ciebie zaworek powinien sie otworzyc jesli nie zauwazysz zadnego ruchu tego popychacza to gfazownicy mieli racje. zastanawia mnie tylko szarpanie o ktorym piszesz gdzy podany zaworek aktywuje sie dopiero przy przekroczeniu ponad 4000 rpm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted January 30, 2007 Author Share Posted January 30, 2007 podejrzewam ze jako tako samej tej czesci nie kupisz.jednak powiem ci jak latwo ja sprawdzic zapal silnik, podnies maske i przekrec przepustnice na pelny gaz. zakreslony przez ciebie zaworek powinien sie otworzyc jesli nie zauwazysz zadnego ruchu tego popychacza to gfazownicy mieli racje. zastanawia mnie tylko szarpanie o ktorym piszesz gdzy podany zaworek aktywuje sie dopiero przy przekroczeniu ponad 4000 rpm No wlasnie dlatego szukam nowego, nie otwiera sie w ogole (lub jest ciagle otwarty) Wiesz moze jak to sie nazwya in ingljsz? numer czesci lub gdzie o tym w serwisowce pisza? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szalony Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Grzechu ...elektrozawor faktycznie masz walniety bo sie nie zalacza, ale tak jak Ci mowilem wywal wszystkie katy( musza byc konkretnie zapiepszone), bo ewidentnie czuc brak mocy. Ona poprostu chce ale nie moze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted February 7, 2007 Author Share Posted February 7, 2007 Grzechu ...elektrozawor faktycznie masz walniety bo sie nie zalacza, ale tak jak Ci mowilem wywal wszystkie katy( musza byc konkretnie zapiepszone), bo ewidentnie czuc brak mocy. Ona poprostu chce ale nie moze Zaworu bede szukal na spokojnie bo jak sie okazalo posypal sie katalizator przy kolektorze i swoimi resztkami zatkal ten duzy (3 kat), cisnienie bylo tak duze ze rozerwalo rure za "plecionka". Tak jak mowiles w piatek na spocie, pojechalem do Kadex'u i chlopaki z mi piknie pospawali wydech "Y-pipe made in czestochowa" no teraz to jest dopiero odejscie W miejscu tego duzego KATa mam przelotowke z kalibry (pasowala wielkoscia i srednica). Zajefanie wkreca sie na obroty ! Jakbym mial licznik pewnie wrazenie byloby wieksze bo widzialbym jak szybko przyspieszam Teraz chyba dolot nie domaga ale to musi poczekac na fundusze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szalony Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 No to Grzechu fajnie ze Maxime odetkales Grzechu !!! Daj jeszcze punkt Wacowi, bo to dzieki niemu moglismy sprawdzac poprawnosc dzialania naszych zaworow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted February 7, 2007 Author Share Posted February 7, 2007 No to Grzechu fajnie ze Maxime odetkales Grzechu !!! Daj jeszcze punkt Wacowi, bo to dzieki niemu moglismy sprawdzac poprawnosc dzialania naszych zaworow Z calym szacunkiem dla Waca, ale jak sam powiedzial to szarpanie to raczej nie ten zawor, duzo pomoglo odetkanie wydechu (za to dla Ciebie punkt bo tam gdzie polecales ladnie to zrobili!), jednak musze szukac dalej przyczyny (teraz juz lekkiego) szarpania, kodu czesci nadal potrzebuje. Jaki efekt jest jak nie dziala przeplywomierz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Jaki efekt jest jak nie dziala przeplywomierz? taki ze komputer wchodzi w "safemode" i nie wkreci silnika wiecej jak 2500 rpm. totalny brak mocy i smrod niedopalonego paliwa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted February 8, 2007 Author Share Posted February 8, 2007 Jaki efekt jest jak nie dziala przeplywomierz? taki ze komputer wchodzi w "safemode" i nie wkreci silnika wiecej jak 2500 rpm. totalny brak mocy i smrod niedopalonego paliwa Wiec to nie to. Co jeszcze moze miec spory wplyw na moc i moge to w "domowych" warunkach sprawdzic? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 moze byc wiele przyczyn przy ktorych odnotujesz spadek mocy. glupi KS ktory wykrywa spalanie stukowe jak jest pieprzniety odejmie ci jakies 30 koni. Moze byc zapchany filtr paliwa (ten pod maska badz ten w baku), za niskie cisnienei paliwa, kompresja nie tak jak trzeba, swiece, cewki, wtryski, "wyciek" podcisnienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted February 22, 2007 Author Share Posted February 22, 2007 moze byc wiele przyczyn przy ktorych odnotujesz spadek mocy. glupi KS ktory wykrywa spalanie stukowe jak jest pieprzniety odejmie ci jakies 30 koni. Moze byc zapchany filtr paliwa (ten pod maska badz ten w baku), za niskie cisnienei paliwa, kompresja nie tak jak trzeba, swiece, cewki, wtryski, "wyciek" podcisnienia Wacu nie duzo sie pomyliles! W koncu chodzi autko jak powinno, na 5 biegu przyspiesza od 1000 obrotow, nic nie szarpie, mocy mu przybylo - i to duzo Bosch Serwis Anioł (czestochowa) - oni mi to wszystko sprawdzili i zrobili jak trzeba. Okazalo sie, ze ktos kto zakladal gaz II generacji pomieszal przewody podcisnienia! Elktrozawor mialem sprawny tylko nie tym co trzeba byl sterowany. Dodatkowo zle laczyla kostka na jednej z cewek i auto chodzilo na 5 cylidrach wiekszosc czasu i pare innych rzeczy gdzie wsadzil lapska ten gazownik.... Teraz to jest jazda! Szkoda mi tylko tych zimowek :diabel2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest karol Posted February 22, 2007 Share Posted February 22, 2007 czyli cewki były o.k. ? w każdym razie dobrze , że już po kłopocie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted February 22, 2007 Author Share Posted February 22, 2007 czyli cewki były o.k. ? w każdym razie dobrze , że już po kłopocie Tak cewki sa sprawne, sprawdzili mi wszystkie sondy i "szybko lapia wiec jeszcze sa dobre". Probelm byl w zlym kontakcie do jednej z cewek (wymienili zlaczke). Zajelo okolo 3 godzin zeby to wszystko posprawdzac i porobic jak powinno byc. ps. zaplacilem 150zl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest karol Posted February 22, 2007 Share Posted February 22, 2007 Dobrze... teraz cała naprzód ! :diabel2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 moze byc wiele przyczyn przy ktorych odnotujesz spadek mocy. glupi KS ktory wykrywa spalanie stukowe jak jest pieprzniety odejmie ci jakies 30 koni. Moze byc zapchany filtr paliwa (ten pod maska badz ten w baku), za niskie cisnienei paliwa, kompresja nie tak jak trzeba, swiece, cewki, wtryski, "wyciek" podcisnienia Wacu nie duzo sie pomyliles! W koncu chodzi autko jak powinno, na 5 biegu przyspiesza od 1000 obrotow, nic nie szarpie, mocy mu przybylo - i to duzo Bosch Serwis Anioł (czestochowa) - oni mi to wszystko sprawdzili i zrobili jak trzeba. Okazalo sie, ze ktos kto zakladal gaz II generacji pomieszal przewody podcisnienia! Elktrozawor mialem sprawny tylko nie tym co trzeba byl sterowany. Dodatkowo zle laczyla kostka na jednej z cewek i auto chodzilo na 5 cylidrach wiekszosc czasu i pare innych rzeczy gdzie wsadzil lapska ten gazownik.... Teraz to jest jazda! Szkoda mi tylko tych zimowek :diabel2: hmm.... zastanawia mnie tylko ze nie wywalil ci komputer bledu ze na jednym garze nie masz iskry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szalony Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 hmm.... zastanawia mnie tylko ze nie wywalil ci komputer bledu ze na jednym garze nie masz iskry. O to samo dzisiaj Grzecha spytalem sterowanie elektrozaworu zle podpiete, brak iskry na jednym garze ........a komputerowi to nie przeszkadza? :/ Odporna bestia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 moze nie palila w pewnych momentach tylko. ale tak czy siak powinna chociaz kontrolka mrugac ostrzegajac ze nastepuje uszkodzenie kata w zwiazku przedostajacym sie paliwem do kata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted February 23, 2007 Author Share Posted February 23, 2007 Nie straszcie mnie juz ponad miesiac trwalo doprowadzenie mojej maxi do stanu uzywalnosci. Dzis bylem na strojeniu instalacji gazowej do nowych warunkow (6cylindrow i brak katalizatorow) Koles z kompem obok siedzial i poprawial co sie da, musze przyznac ze chodzi duzo lepiej Nie spodziewalem sie ze tyle mocy ma to auto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Nie straszcie mnie juz ponad miesiac trwalo doprowadzenie mojej maxi do stanu uzywalnosci. Dzis bylem na strojeniu instalacji gazowej do nowych warunkow (6cylindrow i brak katalizatorow) Koles z kompem obok siedzial i poprawial co sie da, musze przyznac ze chodzi duzo lepiej Nie spodziewalem sie ze tyle mocy ma to auto zobaczysz ze nie raz jeszcze maxi cie mile zaskoczy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.