Guest xytras Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 witam kolega kupil n16 2002 r 1.5 dci - ciezko odpala - nie wiem - powiedzcie jaki najlepiej powinien byc aku o jakich paramterach, jaki prad rozruchu, swiece zarowe- ma 3 czy 4 ??? czy w rozrzadzie jest pasek czy lancuszek ??? jaki koszt i co najlepiej wymienic rowniez przy rozrzadzie? jakies uszczelniacze ? pompa wody ??? pomożcie wskazcie rowniez co moze byc przyczyna ciezkiego odpalania na zimno - nawet przy plus 3 stopnie ?? pozdrawiam -- xytras Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest memal Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 tzn. co ? musisz długo kręcić ? czy zapala i gaśnie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 swiece zarowe- ma 3 czy 4 ??? To znaczy, że nie jesteś pewien ile ma cylindrów? Rozrząd jest paskowy. Na początek sprawdź świece. Nie trzeba nic rozkręcać, wtyczkę się zsuwa ze świecy. Zwykłym omomierzem. Ma być całkowite przejście, czyli praktycznie do 1 Om. Wystarczy, że jedna padła, to już będzie problem taki jak właśnie masz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest xytras Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 swiece zarowe- ma 3 czy 4 ??? To znaczy, że nie jesteś pewien ile ma cylindrów? Rozrząd jest paskowy. Na początek sprawdź świece. Nie trzeba nic rozkręcać, wtyczkę się zsuwa ze świecy. Zwykłym omomierzem. Ma być całkowite przejście, czyli praktycznie do 1 Om. Wystarczy, że jedna padła, to już będzie problem taki jak właśnie masz. witaj = dzieki za odpowiedz - wiem ile ma cylindrow ale w niektorych autkach mimo 4 cylindrow stosowano 3 swiece zarowe - ze wzgledu na trudne dojscie do czwartej - dlatego sie pytam - wczoraj obejrzalem sobie i wiem ze sa cztery i z dojsciem nie ma problemow pomierze i zobacze co sie dzieje ale posiadam od wczoraj bardziej sprecyzowane informacje odnosnie problemu ktory neka to autko - otoz akumulator jest ok kreci rozrusznik ale dosc dlugo autko nie odpala nawet przy plusowych temperaturach, poza tym zapala sie żółta lampka silnika ??? w koncu zapali za ktoryms tam razem krecenia - co to moze byc ? czyzby pompa dawala za male cisnienie? kat wtrysku ? zauwazylem równiez ze lampka na wskaznikach silnika taka żółta również po jakimś czasie jak silnik chodził sie zapalała jeszcze jedno - autko ma komputer - przy pierwszym uruchomieniu - ekran komputera gasł w momencie zapalenia świateł ?? tak ma być - potem coś się stało i teraz jest ok mam prośbę również - o dobrego fachowca odnosnie nissanka lub diesli w okolicach Poznania - czy korzystać z ASO?? -- pozdrawiam Sebastian Wronki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.