Guest pers Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Tak jak w temacie, kupiłem nową kopułke z palcem rozdzielacza i normalnie wymieniłem. Kable miałem zaznaczone więc raczej nie pomyliłem się. kręce i nic, silnik nie zapala, czasem zaskoczy na dwa gary i d*pa. wsadziłem po chwili starą kopułke i palec i ku mojemu zdziwieniu nic, też nie zapala. Nie wiem co mam zrobić. Dzwoniłem po elektrykach ale żadnemu ku....wi nie chce sie podjechać kilka kilometrów, oferują lawety po 200. w końcu mi akum zdechł i wziąłem go do ładowania. Dalej nie wiem co jest grane, Nismo stoi na jakimś zadupiu i chyba tam przenocuje. że też mi się zachciało takie ciulstwo zmieniać. Chciałem dobrze a ten mi się tak odwdzięczył Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pers Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 No Bombelu tez tak myślałem ale w JC mi powiedzieli że trzeba auto do nich scholowac bo nie wiedzą co sie stało, kutasy wiedzą tylko chcą zarobić. No to jutro ze świeżą baterią rano pojade i spróbuje pokręcic zapłonem. A jak i to nic nie da?? już sam teraz nie wiem czy kable dałem tam gdzie powinienen, czy nie popieprzyłem cos? Kuźwa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 A może iskra jest tylko coś z paliwem nie tak. Podczas kręcenia trzeba by ściągnąć kabel ze świecy, jak jest iskra a nie odpala, to może filter paliwa się przytkał albo po prostu brakło beny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andy Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Podczas kręcenia trzeba by ściągnąć kabel ze świecy, jak jest iskra a nie odpala W książce do B-mki przy opisie KATA znalazłem takie ostrzeżenie: Nie sprawdzać iskry ze zdjętymi nasadkami świec zapłonowych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pers Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 no i d*pa blada, nie udało mi sie nic zrobic. Zaden elektryk nie chce jechać i w terenie ustawic zapłon. Na dodatek jeszcze dzisiaj kable poj....em,już nie wiem który gdzie był. Jeden wielki burdel. Nismo stoi na zadupiu :/ [ Dodano: Pią 02 Lut, 2007 21:47 ] Będę bardzo wdzięczny jak mi ktoś dokładnie wytłumaczy jak mam ustawic zapłon . Wogóle to pomieszałem kable i nie wiem co zrobić. Pooooooooommocy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 pers2004 kręciłeś aparatem zapłonowym :?: Jak tak to go cofnij w poprzednie położenie. Kable na kopułce ustaw tak: Patrząc od koła po stronie kierowcy (załóżmy, że tu stoisz): Góra lewy - cylinder najbliżej Ciebie (4) Góra prawy - cylinder 2 w kolejności od Ciebie (3) Środek - cewka zapłonowa Dół prawy - cylinder najdalej od Ciebie (1) Dół lewy - cylinder 3 w kolejności od Ciebie (2) Zacznij układanie w odwrotnej kolejności niż podałem, dzięki temu będzie Ci łatwiej założyć przewody na dole. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pers Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 No dobra chłopaki, już Nismo chula. Dzięki za rady. johny_fellow, zrobiłem tak jak napisałeś. I ku mojemu zdziwieniu zapalił, nie wiem czy mogę ale pomogłeś mi więc chyba moge dac ci punkt za pomoc. Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 No widzisz, poprostu miałeś źle kable ułożone. Cieszę się, że mogłem Ci pomóc. Pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.