Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
Sign in to follow this  
Guest chomik_vet

GA14DE '99

Recommended Posts

Guest chomik_vet

MODEL: ALMERA Magic '99 niebieski metalic

SILNIK: GA14DE seria

UKLAD DOLOTOWY: seria,

UKLAD WYDECHOWY: seria,

ELEKTRONIKA: klimatyzacja, elektryczne szyby, elektryczne lusterka, regulacja swiatel,

UKLAD NAPĘDOWY: seria

ZAWIESZENIE: gleba -30, sprezyny H&R

KOŁA: ALU 14" zima Barum Polaris 2 185/65/14"

UKLAD HAMULCOWY: tarcze 4x,

BODY-KIT: spojler tylny plus trzecie swiato stop, hak zdejmowany , halogeny,

ŚRODEK: skorzana kierownica, 4 x AIRBAG,

CAR-AUDIO:Kenwood + głośniki Alpine SXE 1750

 

Auto rozpedzilem do 185 km/h i mialem jeszcze maly zapas...

Po I przegladzie technicznym w Polsce - bez zastrzezen :)

Tak wygladalo jeszcze na placu w Hamburgu

 

srodekprawyhe1.th.jpg

deskalq7.th.jpg

tylprawyjc3.th.jpg

tyllewyxn1.th.jpg

przodlewyvp9.th.jpg

przodprawyonlt7.th.jpg

 

Zaraz po rejesteracji Nissana w Polsce wprowadzilem male modyfikacje...

 

ALMERA dostala olej Shell Helix Plus 10W40, filtr oleju Mann, filtr paliwa Mann, filtr powietrza Mann, nowe swiece BRK 5E, nowy plyn hamulcowy ATE, nowe klocki LUCAS, a zaciski zostaly pomalowane na czerwono..., EGR - out . Alu ciesza sie teraz nowymi oponami Fulda Carat Progresso 185/65/14"

Lampy przednie maja teraz H4 HBM i Diody W5W flux a galka zmiany biegow jest skorzana.

CAR-AUDIO: niewiele zmian narazie oryginalne radio Nissana zastepuje Kenwood CD + Alpine SXE 1750. Oczywiscie na tylnych szybach lekko zmodyfikowana naklejka klubowa!

 

 

przodkf8.th.jpg

przodbokiemfp6.th.jpg

bokrr2.th.jpg

bok2sf3.th.jpg

tylxb9.th.jpg

szybatylgb9.th.jpg

wnetrzekc4.th.jpg

 

 

 

Pozdrawiam klubowiczow

 

Tomek,DVM

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest msmarcinek

Gratuluję . Piękna Almerka. Robi super wrażenie. Ciekawi mnie ile dałeś za to cacuszko?

Ale z tego obniżenia o 3cm to się nie ciesz . Ja mam -36mm i dramat teraz gdziekolwiek wjechać (przez ten śnieg). Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomaszek

Ładna ładna podoba mi się ale zawias na -30 hehe ja o tyle podnosiłem serie w suniaku bo zimą przejechać moją ulicą bez szorowania spodem nie dało się a w primce tył o 28 mm aby równo stała i nie szorowała :)

 

ps. jest dział projekty i prezentacje tam trzeba było się chwalić ale może moderator tam przeżuci topik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Całkiem sympatycznie to wygląda i kolor i gleba :)

Jakby co to mam dla Ciebie zastrzyk mocy +25KM który wygląda tak:

d3412e0f.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bartas

Coobcio te wałki rosna na Twoim ogródku?? :P - daj znać czym podlewasz!! :P

skąd ich tyle masz?? :030:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hermoll

calkiem calkiem ta almerka, mi sie podoba, ile cie skrobla?? zeby to jeszcze 2.0 GT byla to juz miod malina :)

pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szymeq

chomik_vet kupujesz auto a nikt nie zauważył, że to angol :D

 

8498d5e1c70d8622m.jpg

 

[ Dodano: Pon 05 Lut, 2007 13:00 ]

Jak można kupic auto nie oglądając go :D - chyba lubisz angielskie auta :diabel2:

 

95a083ca4ccae7cem.jpg

 

[ Dodano: Pon 05 Lut, 2007 13:01 ]

:diabel2: :diabel: :diabel2: :one: :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maras

Nie strasz chłopaka ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dylson

Szymeq, zarty sie Ciebie trzymaja. Zaraz kolega do garazu pobiegnie sprawdzic gdzie ma kiere :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest chomik_vet

Juz jest w Warszawie, po 8 godzinach jazdy:)

szkoda ze max tylko 185 km/h ale za to malo pali , jest niski i twardy:)

 

PS. Rzeczywiscie ma kierownice po prawej stronie, ale to juz od dawna bylo wiadomo, wiec nie chetnie dam ci sie nim przejechac Szymq'u na najbliszym spocie

 

Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Albin

:zdziw: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Osso
PS. Rzeczywiscie ma kierownice po prawej stronie, ale to juz od dawna bylo wiadomo, wiec nie chetnie dam ci sie nim przejechac Szymq'u na najbliszym spocie

 

nie bardzo zrozumiałem....

 

P.s Szymqu jakiego programu użyłeś do tego odbicia lustrzanego ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest chomik_vet

Jestem w trakcie zalatwiania wszelkich procedur dotyczacych zarejestrowania Almery w Polsce , czytajcie zostal ze mnie chodzacy klebek nerwow po wizytach w urzedzie celnym , skarbowce etc. Nie spodziewalem sie takiej bezsilnosci wobec kretynskiej polskiej biurokracji!!!

 

PS. Dla tych wszystkich ktorzy pisza na PW i pytaja "co ile za ile" odpowiadam , ze ten egzemplarz zostal sprowadzony dla mnie a nie na sprzedaz i jesli ktokolwiek nalegalby nadal na kupienie tego auta nie schodze ponizej 18.000 zl

 

Pozdrawiam forumowiczow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Albin

a zdecydowałeś się juz po której stronie masz kierę ;) ?

P,s 18000 :zdziw: .To chyba jednak zostanę przy swojej n-16 2,2 luxury 2001 , kupionej osobiście w Stuttgarcie od 1 właściciela , która po opłatatach wyszła też 18 000 :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest chomik_vet

Z ta kierownica sami zdecydujcie na najblizszym spocie...:)

Po serfowaniu po forum rozumiem ze regionalny spot W-wa spotyka sie w pierwszy piatek miesiaca o 19:00...mam nadzieje ze bede mial wolne w pacy ?!

Pozdr

Tomek,DVM

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rOOsteR

Tak piszecie wasze rekordy jakby to były jakies niesamowite osiągi :) ja jechałem Sunny dieslem 2.0d SLX z 93 - 195 km/h (miał tylko 75 KM i był bez turbo)

Pozdro :diabel:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hermoll

licznik przy coraz wiekszych predkosciach zawyza coraz wiecej.. :D

a moze opony-wysokosc wieksza niz standardowa przewidziana dla n14 CD20

a pozatym prawie 200 paki dieslem 75konnym to niezlym katem jestes .. :)

pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rOOsteR

No cóż do tego został stworzony, w każdym z nas jest iskierka ciekawskiego :diabel2: chłopca ileż to może wyciągnąć jego bryka. Tak na marginesie mój ojciec jeździł nim codziennie do pracy (120 km tam i z powrotem) po niemieckiej autostradzie, prędkość pomiędzy 120-140 standardowo. Poprostu samochód nie do zarżnięcia ;);) . Nie myślę o sobie jak o kacie jadąc swoim Nyskiem 170km/h w końcu jakieś prędkości ma to auto rozwijać, a to co robił CD20 było dla mnie niesamowite. Podstawowe przeglądy wymiany płynów i filtrów, lać paliwo i jeździć, shok niektórzy mówili że tak się nie da, a jednak :):) . Sprzedany został przez ojca jak miał 250tys km nic mu nie dolegało, kupujący wsiadł i odjechał, az się łza w oku zakręciła. :567:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hermoll

mial obrotomierz? jak mial wiesz moze jakie obroty mial przy Vmax?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rOOsteR

Miał ale przykro mi to było z 7 lat temu ;) coś z 4000 może odrobinkę więcej nie mogę sobie przypomnieć

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hermoll

hmm...cos chyba jednak nie pamietasz, przy takiej predkosci to na 5 biegu musial miec z 6000 obr albo i 7000 albo jeszcze wiecej, nawet nei jechalem tyle, ale dieslem tym niemozliwe taka predkosc i takie obroty, ja swoim 1,6 na 5 biegu przy ok 100km/h mam 3000obr/min

 

a max predkosc dla tego motoru w n14 to katalogowo 156km/h wiec chyb licnzik zdrowo klamal :D

no chyba ze byla to trasa z gorki i zdrowo wialo z tylu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dylson

Wez pod uwage to ze diesel ma inne przelozenia niz benzyna i takie porownanie nie ma sensu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hermoll

jasne wiem ze to diesel, ale auto ktore ma katalogowo 156 jedzie 40km/h wiecej :)

RS5F31A taka skrzynie posiada primera GA16DX i CD20 wiec takie same przelozenia powinny byc ale pewien nie jestem, ostatecznie diesel moze miec mniejsze bo

sunym n14 zapewne sa takie same

no ale w kocu 7 lat temu to bylo moze licznik kantowal sadze ze jakies 170 no 180 max mozna wyciagnac z tego motoru :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rOOsteR

hermoll wiem że jest tobie trudno w to uwierzyć :D że zwykły dieselek CD20 mógł sobie pojechać taką prędkością ale silnik diesla jest wolno obrotowy i 6000 lub 7000 nie wykręci bo go zarżniesz. Jeszcze jedno mój ojciec jeździł nim często długie trasy (Niemcy) przy dużych prędkościach jak pisałem 120-140 więc temeratury robiły swoje silnik dotarł się cudownie, jak wieżdżałem na autostradę na 3 biegu rozpędzałem go do 100 km/h a potem to już leciał jak pocisk :) . Pogódź się z tym :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×