Guest thorgal Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 witam, czy ktoś z Was może orientuje się czy wzocnienie zderzaka w P11 jest takie samo jak w P11.144. Mogę kupić -chyba- nowy z P11 ale jezdze P11.144. I jeszcze ciekawostka, opadły mi drzwi kierowcy. W ASO karzą wymienić zawiasy, cena 400 zł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 400zł?? zawias ok 100zł szt. w ASO można dorobić ten element co sie wyciera z jakiegoś porządnego materiału - też wyjdzie ok 100zł/szt ale z robocizną a myśle że na dłużej staczy - ja ostatni auto zostawiałem w ASO to mi sami coś tam zrobili bo mechanika drażniły opadające drzwi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinodino Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Witam. Wymieniałem rok temu, bo mi opadały od kierowcy. Cena w ASO 125 zł/szt . Sprowadzenie z Anglii 7 dni. Niestety są pociągnięte tylko czarną farbą nie odporną na korozje. Wymiana poza ASO z lakierowaniem (na podobny kolor) 100 zł. Drzwiczki jak nowe. Myślałem o dorobieniu trzpieni ze starych popychaczy zaworowych , ale sam tego nie zrobię, a jak komuś zlecę wyjdzie prawie na to samo. Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest thorgal Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Cena w ASO została wyliczona tak: ok. 120 za zawias, razem 240, malowanie 60 robocizna 100 razem 400zł. Kurde, zmieniłem Corse C na Primerke i zaczynam powoli zmieniać zdanie o Euro-Japończykach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shogun Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Witam I jeszcze ciekawostka, opadły mi drzwi kierowcy. W ASO karzą wymienić zawiasy, cena 400 zł. Odkręć błotnik to dostaniesz się do śrub zawiasu. Podregulujesz zawiasy i po herbacie. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 wystarczyło kupic auto w dobrym stanie , nie zaczynałbys zmieniac zdania na temat eurojapończyków. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest thorgal Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 Cornholio78 masz racje :one: auto na szczęście nie jest w złym stanie natomiast kilka bolaczek ma. Wzocnienie zderzaka to ewidentnie przyczyna stuknięcia poprzedniego właściciela. Natomiast opadajace drzwi kierowcy juź nie, tak samo jak skrzypiący fotel kierowcy :diabel: Natomast co do wzmocnienia, to dzwoniem do hurtowni i potwierdzili, że wzmocnienie z P11 (96-99R) JEST KATALOGOWO identyczne jak w P11.144. Jak kupię i spróbuje założyć to będę wiedział na bank. pozdrawiam, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_flori Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 wzmocnienie będzie pasować - wymieniałem 2x z tym, ze to od P11 ki wydawało mi się solidniejsze (jakby mocniejsze) ale może to tylko złudzenie. co do zawiasów - spróbuj poregulować na pewno się da, a jak nie to troszeczkę pilnika - podpiłuj otwory i podnieś drzwi do góry (pamiętaj o zabezpieczeniu antykorozyjnym - farba + np. bitex). Szkoda moim zdaniem kasy - na zawiasy :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
endriu Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 Panowie ktorzy mowia o regulacji zawiasow w primerce p 11 chyba nigdy nie widzieli jak sa montowana dzwi poprosu niema zadnej regulacji trzeba wymienic tulejki i sworznie niedawno to przerabialem, POZDRAWIAM P11 1999BENZYNA GAZ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shogun Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 Witam Panowie ktorzy mowia o regulacji zawiasow w primerce p 11 chyba nigdy nie widzieli jak sa montowana dzwi poprosu niema zadnej regulacji trzeba wymienic tulejki i sworznie niedawno to przerabialem, Bzdura/herezja. Przyjrzyj się dokładnie i potem pisz. Odkręć przedni błotnik i twoim oczom ukażą się śruby mocujące zawiasy drzwi do budy. Są to otwory w kształcie fasolki, które pozwalają na regulację zawiasów. Też to przerabiałem. Drzwi miałem tak opuszczone, że nie można było ich zamknąć bez podnoszenia. Podregulowałem i drzwi zamykają się teraz cudownie . Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
endriu Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 Slaby z ciebie mechanik jak odkrecasz blotnik do regulacji ja regenerowalem zawiasy bez odkrecania blotnika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 ej mamy tu sobie pomagać a nie świrować :kosci: uszkodzony/zużyty zawias też może byc winą człowieka, np w peugeocie jeden po..bany kolega oparł mi sie mocno o drzwi (wersja 3 drzwiowa, drzwi dośc szerokie) i od tej pory miałem troche opuszczone. W primerce nie mam problemu ani z drzwiami, ani z fotelem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinodino Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Witam. Nawet jak podregulujecie na zawiasach to zawiasy i tak będą miały luzy od trzpieni i na wybojach będą stukać (bo takie mamy drogi :/ ). A to się przenosi na zamek, który też powoli dostanie luzów. Wiem, bo tak miałem. Polecam wymienić zawiasy albo zregenerować trzpienie. Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.