Szalony Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 Pomyslalem ze moze dobrze by bylo zalozyc taki temat w naszym dziale. Moglibysmy sobie porownywac parametry naszych Cacek Moze nawet byloby dobrze ten temat przykleic, ale to juz zalezy od Waszych wypowiedzi ...moze nasz mod da sie namowic Na poczatek moj wykresik .....niby jestem zadowolony ale cos moment troche za maly wyszedl. Moze przekombinowalem troche z dolotem Maxi Szalonego Maxi jacaV6 Maxi WielkiegoWaca w przetlumaczeniu na polskie to 230KM i 315Nm Maxi GRZECHa mody: - domowej roboty Y-pipe - brak 3 katów (przegląd przechodzi !) - filtr K&N (seryjna pucha) "mody": - ciepły dolot (czyli dzwięk jak stożek, kosztem zaciągania powietrza spod maski) - brak zaworu regulacji do zamiennej długości kolektora dolotowego (dzięki t0maszowi już mam!) - fele 17" + oponki 245/45 (pewnie też coś to zmienia) Maxi Dylsona Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaca V6 Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 Niby wszystko ok ale jakoś mi ten moment u Ciebie sie nie podoba, coś musi być nie halo. To jako drugi wykres zapodam swój : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 ale cos moment troche za maly wyszedl Dane katalogowe: 193km przy 6400obr/min 255nm przy 4000obr/min Wiec jedyne o co mozesz sie martwic to o to ze lapiesz max moment o 500obr/min za pozno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szalony Posted February 4, 2007 Author Share Posted February 4, 2007 Dane katalogowe:193km przy 6400obr/min 255nm przy 4000obr/min Wiec jedyne o co mozesz sie martwic to o to ze lapiesz max moment o 500obr/min za pozno. Pewnie przez te 2 pier**lone dziury w obudowie filtra i lapie spod maski cieple powietrze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 Pewnie przez te 2 pier**lone dziury A ja za namowa jednego goscia namowilem do tego mojego brata Musisz wreszcie doprowadzic do nich zimne powietrze. Kiedys nawet wysylalem Ci linka skad poprowadzic rure. Edit Teraz jak spojrzalem na wykres to widze ze to 255nm masz juz praktycznie przy 3500obr/min. Szkoda ze nie da sie tu normalnie pokrecic zaplonem. Patrzac jakie to dalo efekt u Jacka u Ciebie tez mogloby byc ciekawie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 a tu moj sprzed roku. dodam tylko ze moc mierzona na kolach nie na wale w przetlumaczeniu na polskie to 230KM i 315 Nm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 A jak sie przelicza moc i moment na nm? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 A jak sie przelicza moc i moment na nm? pomnoz przez 1.35 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 Czyli 257km i 263nm. Czyli wynika z tego ze Marcin nie ma co sie martwic ze ma za maly moment. A wyniki naprawde super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 Czyli 257km i 263nm. Czyli wynika z tego ze Marcin nie ma co sie martwic ze ma za maly moment. A wyniki naprawde super heh troche mnie zle zrozumiales. tylko moment sie mnozy przez 1.35, moc zostawiasz. a jesli chcesz sie dowiedziec ile jest na wale to musisz dodac straty ok 20% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 hehe no faktycznie zle zrozumialem W takim razie na "nasze" to bedzie ok 230km i 263nm? Mam nadzieje ze tym razem dobrze to policzylem 20% z 191=38 191+38=230 Tzn wyjdzie 229 ale te wyniki podawalem w przyblizeniach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 hehe no faktycznie zle zrozumialem W takim razie na "nasze" to bedzie ok 230km i 263nm? Mam nadzieje ze tym razem dobrze to policzylem 20% z 191=38 191+38=230 z momentem musisz zrobic tak samo. czyli dodac 20% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 z momentem musisz zrobic tak samo. czyli dodac 20% Czyli 234nm? Cos malo. Czy znowu zle zrozumialem i mam dodac 20% do 195 pomnozonych juz wczesniej przez 1.35(263)? Wtedy bysmy otrzymali 315nm co by bylo b.dobrym wynikiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szalony Posted February 4, 2007 Author Share Posted February 4, 2007 dokladnie to bedzie 315nm !!1 Wiesz Dylson przejmowac to ja sie nie przejmuje bo furka smiga jak nalezy, zbiera sie jak nalezy....a zeby miec dokladny pomiar to tzreba by sprawdzic tez na innej hamowni....bo jak sie okazalo moja Maximak byla najmocniejszym autkiem jakie bylo mierzone u nich Za tydzien w sobote najprawdopodobniej bede w Warszawie i moze tam sie zmierze ...tak wiec Jacku bede do Ciebie niedlugo dzwonil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 To jeszcze moze zamiesc te wykresy w pierwszym poscie coby bardziej czytelnie bylo a pod wykresem Waca napisz wartosci przeliczone na "nasze" czyli:230km i 315nm Ps. nie wiesz czy da sie zmierzyc automata? Bo z tego co slyszalem to ciezka sprawa moze byc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaca V6 Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 ...tak wiec Jacku bede do Ciebie niedlugo dzwonil niema sprawy, może i ja sobie strzele drugi pomiar ? Ps. nie wiesz czy da sie zmierzyc automata? Bo z tego co slyszalem to ciezka sprawa moze byc. jak podjechałem na hamownie ze swoim to usłyszałem pytanie : - mam nadzieje że to nie automat ? tak wiec raczej niechcą mierzyć z takimi dziwnymi skrzyniami Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 Ps. nie wiesz czy da sie zmierzyc automata? Z tego co wiem to automata nie z hamujesz niestety Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szalony Posted February 6, 2007 Author Share Posted February 6, 2007 Dla zainteresowanych filmik z hamowanka.....dodany obok wykresiku Z tego co tam slychac to 8 sekund sie rozpedzal( nie licze oczywiscie bujania na niskich biegach. A Wy macie jakies filmiki z hamowanka ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaca V6 Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 A Wy macie jakies filmiki z hamowanka ?? Ja niestety niemam, siedziałem podczas hamowania jako pasażer ale z tego wszystkiego zapomniałem nagrać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
t0masz Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 W tym tygodniu zamierzam powymieniać płyny i filtry, i założyć nowe świece. Po tym wszystkim chciałbym shamować autko. Pytanie brzmi tak: Gdzie i za jaką cene? Jestem z Olkusza wiec do Krakowa mam rzut kamieniem, ale może macie jakieś inne propozycje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 .. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maras Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 ^^ WOW Edit: Doczytałem w innym wątku, że cienka linia to LPG. Pomijając te 250KM , to gdzieś 210 jest. Widać na samej górze że brakuje mu paliwka, może jest tak wyregulowany że wtryski nie są w stanie więcej podać. Jakby to poprawić, pewnie z 215 by było na gazie. Ale to właściwie pikuś, w codziennej jeździe rzadko kiedy kręci się powyżej 5,5 tys (przynajmniej ja). Do tego momentu wykres LPG ładnie podąża za benzynką. Gratki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 .. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.